AndroidHealthClinic

Alexv probeert ook een sterke jongen te worden

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wat voor schema hanteer je met je BP Alex? nog steeds RTS?

Voorlopig geen RTS meer. Vind het een goed concept, maar merk aan mezelf dat ik er te snel te veel op ga doen, dus ga na het WK weer wat veranderen in de structuur. Momenteel is het opbouwen van gevoel in de bench, en vanaf deze week richting piek toe werken.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hele week met griep in bed gelegen, dus vandaar geen trainingen. Nu weer zo goed als op de been, dus kan er weer tegen aan.

Squat
5x 70kg
3x 120kg
2x 160kg
1x 190kg
+ belt
1x 210kg
1x 230kg
3x1 240kg Voelde een beetje onwennig, alleen de laatste was ik tevreden over want die ging nog wel soepel.
2x4 200kg

Front squat
3x 70kg
3x 120kg
3x3 140kg

Wide grip pull up
5x5 bw

Verder wat curls
 
Griep is ook niet alles..gelukkig weer op tijd beter met het mooie weer..dat doet je wel goed

"Alles ziet er Anders uit als de zon schijnt"

Dave Tate heeft ook wel goede bench programma's..of Doug Hepburn...

Wat doe je nou voor een BP programma?
 
Griep is ook niet alles..gelukkig weer op tijd beter met het mooie weer..dat doet je wel goed

"Alles ziet er Anders uit als de zon schijnt"

Dave Tate heeft ook wel goede bench programma's..of Doug Hepburn...

Wat doe je nou voor een BP programma?

Momenteel piek ik gewoon. Na het WK ga ik weer een ander programma proberen, waarvan ik binnenkort wel laat weten hoe en wat het precies inhoudt.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Weer wennen aan zwaar gewicht vandaag
Deadlift
3x 70kg
3x 120kg
2x 170kg
1x 220kg
1x 270kg
3x1 300kg Alleen de 2de rep ging goed, de andere 2 waren traag.

Squat
3x 60kg
3x 100kg
2x 140kg
1x 180kg
1x 200kg
2x1 220kg
2x 220kg

Verder wat curls
 
Heavy zwaaar man :)
 
haha ff paar setjes 300 dl-en :D

Sterk hoor.
 
Ik vind het nog steeds ook gewoon super cool dat er gasten van jou niveau via een forum als dit aan het loggen zijn. Hierdoor kun je er ook weer veel van leren :).
Echt super sterk ben jij!
 
Ik vind het nog steeds ook gewoon super cool dat er gasten van jou niveau via een forum als dit aan het loggen zijn. Hierdoor kun je er ook weer veel van leren :).
Echt super sterk ben jij!

Weet je wel dat hij ook heel veel kan strict curlen ? :P
 
Nope, is dat wat hij doet als hij zegt "verder wat curls" :P?

Hij heeft de curl challenge van het forum gewonnen!
Maar de dl challenge heeft hij overgeslagen.....

:trollface: AlexV

(geintje bro, xxx)
 
Hij heeft de curl challenge van het forum gewonnen!
Maar de dl challenge heeft hij overgeslagen.....

:trollface: AlexV

(geintje bro, xxx)

Dat zal dan vast en zeker andersom zijn :P.
Het was/is ochtend heb alles nog niet zo snel in de gaten haha:D!
 
Bananenbar gains

Kutstang, maar moet natuurlijk overal mee kunnen liften

Heavy zwaaar man :)

haha ff paar setjes 300 dl-en :D

Sterk hoor.

Ik vind het nog steeds ook gewoon super cool dat er gasten van jou niveau via een forum als dit aan het loggen zijn. Hierdoor kun je er ook weer veel van leren :).
Echt super sterk ben jij!

Thanks heren! Doet mij goed!

Weet je wel dat hij ook heel veel kan strict curlen ? :P

Nope, is dat wat hij doet als hij zegt "verder wat curls" :P?

Hij heeft de curl challenge van het forum gewonnen!
Maar de dl challenge heeft hij overgeslagen.....

:trollface: AlexV

(geintje bro, xxx)

Dat zal dan vast en zeker andersom zijn :P.
Het was/is ochtend heb alles nog niet zo snel in de gaten haha:D!

Curlzzz voor de gurlzzzzz toch?! Die curls waren overigen wat dumbell curls van 3x10 met 10kg ofzo hahaha

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ging verbazingwekkend goed vandaag.

Sumo deadlift (ya really, ondanks ik zwaar tegen sumo ben vind ik het nog wel een goeie assistence oefening)
Tot wat doubles met 230kg, kon niet meer aan de stang....

Competition pause bench
3x 60kg
2x 100kg
1x 120kg
1x 140kg
1x 150kg Doel was eigenlijk kijken of dit goed ging, maar ging veel te easy
1x 160kg ook hard
1x 170kg Met een klein beetje over, heel tevreden mee
5x 140kg @7 wat, heel hard!

JM press
5x5 60kg
 
Ging verbazingwekkend goed vandaag.

Sumo deadlift (ya really, ondanks ik zwaar tegen sumo ben vind ik het nog wel een goeie assistence oefening)
Tot wat doubles met 230kg, kon niet meer aan de stang....

Competition pause bench
3x 60kg
2x 100kg
1x 120kg
1x 140kg
1x 150kg Doel was eigenlijk kijken of dit goed ging, maar ging veel te easy
1x 160kg ook hard
1x 170kg Met een klein beetje over, heel tevreden mee
5x 140kg @7 wat, heel hard!

JM press
5x5 60kg

Van waar dat je zo tegen sumo bent dan? Omdat het de ROM zo verkort dat het eigenlijk niet "eerlijk" is of echt een andere reden op de oefeningen gebaseerd? En waarom zou het dan wel goed als assistence oefening zijn?

Die bench ging ook weer lekker hoor :).
 
Van waar dat je zo tegen sumo bent dan? Omdat het de ROM zo verkort dat het eigenlijk niet "eerlijk" is of echt een andere reden op de oefeningen gebaseerd? En waarom zou het dan wel goed als assistence oefening zijn?

Die bench ging ook weer lekker hoor :).

Sumo is voor vrouwen

Dit dus eigenlijk vooral! Daarbij vind ik het er gewoon niet uit zien als competitie lift het er persoonlijk gewoon niet uit zien. Zou het wel hard vinden als het net als bij strongman gewoon alleen conventional was, maar dat gaat waarschijnlijk nooit gebeuren. Vind het als assistence wel tof omdat het een goede glute activatie heeft.
 
Pics van je glutes? :wanker:
 
Pics van je glutes? :wanker:

Ik heb nog niet dat niveau van instagram-sloot bereikt om glute pics te gooien, misschien als ik meer dan 10k followers krijg.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Weer een zware peak training voor het WK classic, van gisteren. Het plan is deze en volgende week nog zwaar, dan deload en daarna wedstrijd.

Squat
3x 60kg
2x 100kg
1x 140kg
1x 180kg
+sleeves
1x 210kg
+belt
1x 230kg
1x 240kg hard, erg blij mee!
1x 250kg Bleef haken halverwege, als ik het zo terug zie lijkt het spanningsverlies. Video hieronder.
5x 220kg Eerste 4 gingen hard, laatste ook weer spanningsverlies. Focus voor het WK is dus nog om echt die spanning goed te krijgen, want kracht zit er zeker in. Video hieronder

Deadlift
5x 120kg
3x 170kg
3x 220kg
2x3 270kg
4x 270kg Ging opzicht goed, laatste rep trok rug wel iets te bol. Video hieronder

Bent over row
5x5 120kg

 
Laatste zware piek op deadlift vandaag, ging erg goed, ben er zeer tevreden mee. Een random Hongaar in de gym vond me ook al cool, dus je zou wel kunnen zeggen dat ik het gemaakt heb in de sportwereld.

Squat
Tot 2x1 230kg 2de rep ging echt als een warm up, zoals het hoort
2x 230kg doel was een tripple, maar eerste rep was zwaar missgrooved, dus maar op 2 gelaten

Deadlift
3x 120kg
2x 170kg
1x 210kg
1x 250kg
1x 290kg
3x1 310kg eerste ging snoeihard, andere 2 gewoon sollide, goed.

Beetje foamrollen nu, want alles zit vast
 
Holy shit die squat en deadlift gaan erg lekker man! Komt er ook een livestream van het wk?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven