AndroidHealthClinic

Contest Log (v) shred the fat off cringy

  • Topic starter 28taP
  • Startdatum
  • Reacties 172
  • Weergaven 26K
  • Volgers 31

Bezoekers in dit topic

Toch, wel mooi fysiek hoor.

Zou niet zoveel extra oefeningen erbij doen.

M'n billen en benen hebben net wat extra aandacht nodig en m'n armen eigenlijk ook haha.
 
Gisteren getraind, ik kreeg amper wat gelift. Ik was super moe en het was erg warm in de gym. M'n koolhydraatinname was ook vrij laag voor mijn doen en ook maar 1300 kcals zie ik net. Normaal eet ik voor de training goed, maar nu vergeten. Daar lag het probleem dus... Ben wel blij dat ik toch even gegaan ben.

Mijn gewicht bleef zeker 10 dagen hangen en nu is er sinds gisteren weer een halve kg ervanaf.

Bb deadlift. 2x15x 60kg
Bb squat 2x15x 40kg
Incl db press. 2x15x 15kg
Lat pulldown. 50kg ging niet 15x 45kg
10x 45kg meer reps ging niet
5x 40kg
Mil press db. 7x 12kg meer reps ging niet
8x 10kg
15x 10kg met grote moeite
Leg curl. 2x15x 40kg
St calf raises. 3x tot verzuring

Beetje extra:

Globet squat verhoging. 3x12x 12kg
Outer thigh staand. 2x40x 60kg
 
je kan altijd na je training dan wat extra carbs eten als je ervoor bent vergeten ;)

Zolang je maar deficit houdt kan je niet aankomen
 
je kan altijd na je training dan wat extra carbs eten als je ervoor bent vergeten ;)

Zolang je maar deficit houdt kan je niet aankomen

Ja dat kan wel, maar bedoelde meer voor m'n kracht. Weinig carbs betekent voor mij weinig kracht.
 
Ja dat kan wel, maar bedoelde meer voor m'n kracht. Weinig carbs betekent voor mij weinig kracht.

Dat is bij iedereen zo :D

We zijn gewoon carb monsters
 
Bij deze; ik ben ook in! Startfoto ziet er al erg goed uit, ik zou je lager hebben geschat qua BF!

Carbs rondom je training zijn niet verkeerd. Ik zou altijd wat eten voor de training (al is het maar een stuk fruit en shake).
 
Bij deze; ik ben ook in! Startfoto ziet er al erg goed uit, ik zou je lager hebben geschat qua BF!

Carbs rondom je training zijn niet verkeerd. Ik zou altijd wat eten voor de training (al is het maar een stuk fruit en shake).

Thx! Ja dat doet wel goed en voel je meteen.


Hmm sommige delen zijn te dun en sommige te dik. Gisteren zat ik in de zon met een paar vriendinnen die niks aan sport doen en er is geen verschil in fysiek. Sommigen zijn juist een stuk strakker. Wat doe ik verkeerd?
Best wel frustrerend want waarom dan je leven inrichten naar de sport? Zie sowieso best weinig resultaat vergeleken met aantal jaar geleden. Ben nu toch al een tijd consequent met trainen en eten..
 
Thx! Ja dat doet wel goed en voel je meteen.


Hmm sommige delen zijn te dun en sommige te dik. Gisteren zat ik in de zon met een paar vriendinnen die niks aan sport doen en er is geen verschil in fysiek. Sommigen zijn juist een stuk strakker. Wat doe ik verkeerd?
Best wel frustrerend want waarom dan je leven inrichten naar de sport? Zie sowieso best weinig resultaat vergeleken met aantal jaar geleden. Ben nu toch al een tijd consequent met trainen en eten..
Ik heb hetzelfde, bij de een gaat het gemakkelijker dan de ander. Heeft ook met metabolisme en aanleg te maken. Maar wacht maar, de aanhoud(st)er wint!
 
Ik heb hetzelfde, bij de een gaat het gemakkelijker dan de ander. Heeft ook met metabolisme en aanleg te maken. Maar wacht maar, de aanhoud(st)er wint!

Fijn dat ik niet alleen ben, met jou is het ook goedgekomen dus maar een lange adem hebben.

Vind mezelf echt te dun en zonder massa op sommige plekken. Toch maar weer verder gaan bouwen dan?
 
Je kunt na je cut toch weer verder gaan bouwen?

Misschien ook eens je trainingen wat onder de loep nemen? Als ik zo je trainingen bekijk is daar in de loop vd tijd weinig vooruit gegaan. Als ik t verkeerd heb gewoon zeggen hoor.

Daarnaast is je voeding ook niet altijd even strict (geweest)

Imo kun je er wel meer uithalen.
 
Vorig jaar zomer had ik ook vrijwel geen versxhik in fysiek met vriendinnen. Hooguit wat strakker op sommige plekken, op andere plekken juist weer niet.

Nu bijna een jaar later is er veel verschil te zien. Heb ook voor het eerst 6mnd gebulkt; netjes een kilo erbij per maand. Dus geloof me, het kost tijd, maar het zal het nodige verschil op gaan leveren.

Sommigen eten weinig en zijn daarom strak (noem het ecto als je wilt, ik hou niet zo van die term). Betekend niet dat jij als sporter niet een stuk sterker en fitter bent. Uiterlijk zegt dus ool niet alles.
 
Succes. ik volg
 
Je kunt na je cut toch weer verder gaan bouwen?

Misschien ook eens je trainingen wat onder de loep nemen? Als ik zo je trainingen bekijk is daar in de loop vd tijd weinig vooruit gegaan. Als ik t verkeerd heb gewoon zeggen hoor.

Daarnaast is je voeding ook niet altijd even strict (geweest)

Imo kun je er wel meer uithalen.

Ben nu terug naar de basis gegaan, bepaalde oefeningen deed ik zelden. Ik probeer wel altijd progressieve overload te creëeren. Minder rust, meer gewicht of herhalingen. Naar mijn idee ben ik wel vooruit gegaan, ook van wat ik zie in m'n fitnessapp. Voeding al lang volgens iifym, niet heel clean. Eens kijken wat ik kan veranderen. Misschien ook nog geduld hebben om te zien wat er onder het vet zit en dan idd verder bouwen. Geduld geduld...
 
No offence maar je ziet er heel goed uit. Denk dat het ook een mindfuck is omdat 'wij' zo met ons lichaam bezig zijn en dus bepaalde verwachtingen / doelen hebben.
Gewoon doorgaan want je zietecht wel dat je sport!
 
Objectief kijken is misschien ook lastig met deze sport. Moet altijd beter, groter en strakker.

Vandaag lekker getraind en merk dat ik een spotter nodig begin te hebben, jeey!

Bb deadlift. 3x5x 65kg
Bor. 3x5x 45kg
Mil press db. 5x 14kg jeey
3x6x 12kg ( 14 kreeg ik niet meer de lucht in)

Incl db bp. 4x8x 12kg
Incl db curl. 3x8x 10kg
Reverse grip triceps 3x15x 15kg

Werktechnisch kan ik even niet om de dag fullbody doen, vandaar nu weer ub/lb split met de big lifts en wat isolatiewerk. Ik ga proberen zo min mogelijk oefeningen te doen.
Ik ga iets meer eten op trainingsdagen en op rustdagen wat minder. 1700/1500
 
Ik zou nu gewoon doorgaan met je cut en trainingen tot de fotocontest en daarna weer bouwen. Tijdens de bulk is het normaal dat je ook iets in vet aankomt. Nu zou ik gewoon een paar weken clean eten zonder cheaten en kijken wat het oplevert. Belangrijk is dat je de motivatie en mindset hebt dat je je doel kan bereiken, dan lukt het zeker! Er zijn altijd mensen om je heen die er misschien nog beter ergens in zijn of een gemakkelijkere bouw en metabolisme hebben, dat ervaart iedereen. Er zijn er echter veel meer die lang niet de mooie fysiek en bouw van jou hebben, kijk maar eens rond in de gym!
 
Ik zou nu gewoon doorgaan met je cut en trainingen tot de fotocontest en daarna weer bouwen. Tijdens de bulk is het normaal dat je ook iets in vet aankomt. Nu zou ik gewoon een paar weken clean eten zonder cheaten en kijken wat het oplevert. Belangrijk is dat je de motivatie en mindset hebt dat je je doel kan bereiken, dan lukt het zeker! Er zijn altijd mensen om je heen die er misschien nog beter ergens in zijn of een gemakkelijkere bouw en metabolisme hebben, dat ervaart iedereen. Er zijn er echter veel meer die lang niet de mooie fysiek en bouw van jou hebben, kijk maar eens rond in de gym!

Je hebt helemaal gelijk!
 
Bb deadlift. 3x20x 30kg
Globet squat verh. 3x12x 16kg
Machine kont curl. 3x30x 60kg
Hip trust in leg ext. 3x15x 60kg
One leg extension. 3x15x 20kg
Leg press. 3x8x 90kg
Standing leg curl. 4x10x 10kg
Total abdominal. 4x15x 30kg
 
Vanwaar ineens die lichte deadlift?
 
Back
Naar boven