Fitness Seller

Vanaf welke hoeveelheid hgh splitsen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bultrug

Cool Novice
Lid geworden
25 feb 2011
Berichten
175
Waardering
13
Lengte
1m80
Massa
101kg
Vetpercentage
11%
Vraag, hoeveel IU hgh zet je max in 1x. In info topic over hgh staat dat je 5iu zet in 2x2,5 IU per keer. Doe je dit pas vanaf 5, want ik kwam ook een advies tegen om 3iu al te verdelen in 2x1,5. Zelf zet ik 3iu voor het slapen. Wil nu naar 4iu gaan, vandaar mijn vraag. 4iu in 1x over verdelen in 2x2iu. Bv voor de training en voor het slapen gaan.
 
2x2 iu ochtend en namiddag niet voor het slapen
 
Is dat omdat je snachts zelf gh aanmaakt? Dan min uur voor en na het zetten geen carbs toch?
 
Is dat omdat je snachts zelf gh aanmaakt? Dan min uur voor en na het zetten geen carbs toch?

Je eigen productie ligt plat op HGH dus dat maakt opzich niet uit. Er zijn zoveel protocollen te vinden dat je er scheel van zou gaan kijken dus ik zou gewoon kijken wat voor jou het beste uitkomt en dat doen.
 
Je eigen productie ligt plat op HGH dus dat maakt opzich niet uit. Er zijn zoveel protocollen te vinden dat je er scheel van zou gaan kijken dus ik zou gewoon kijken wat voor jou het beste uitkomt en dat doen.
Gh blijft niet de hele dag in je lichaam dus kun je perfect je natuurlijke gh piek gebruiken die je snachts krijgt.

Aan ts ook als je geld aan gh gaat geven weet dan wat je gaat doen anders is het gewoon verspilling.
 
10 iu uur voor opstaan
10 iu 's middags
10 iu pre workout

Dat zou je wel moeten helpen groeien :D
 
Doe ik wat wel, 30iu pd zal het moeten doen. Straks staatslot kopen en daarna aan de slag
 
Dit is mij ook nog wel onduidelijk.
Diverse artikels gelezen, de een zegt s'ochtends injecteren de andere lees je weer dat ze juist wel voor het slapen gaan injecteren.... ???

Ik denk zelf om te beginnen met 8iu en dan 1x vroeg in de ochtend (4iu) en dan einde middag nog 1x (4iu).

Is dit aan te raden?
 
Ik loop er nu zelf ook wat mee te experimenteren.

Toen ik nog 3.3 en 5 iu per dag zetten, merkte ik geen verschil met aantallen keren per dag of moment van inject.

Zit nu een paar weken op 8iu en zet 4 x 2iu per dag. Geen idee of het echt wat toevoegen, voor zover ik het nu kan beoordelen zou je prima 2 x 4iu per dat zetten.

Ik zet nu:
Direct na het opstaan
Pre workout
Post workout
Pre bed
 
Zeker
De ekte boys zetten wekker, hgh zetten, 2 uur door slapen, dan opstaan en ontbijt.

Ik heb mezelf aangeleerd dit in mijn droom te doen, hoef ik niet eens vroegtijdig wakker te worden:trollface:
 
Ik loop er nu zelf ook wat mee te experimenteren.

Toen ik nog 3.3 en 5 iu per dag zetten, merkte ik geen verschil met aantallen keren per dag of moment van inject.

Zit nu een paar weken op 8iu en zet 4 x 2iu per dag. Geen idee of het echt wat toevoegen, voor zover ik het nu kan beoordelen zou je prima 2 x 4iu per dat zetten.

Ik zet nu:
Direct na het opstaan
Pre workout
Post workout
Pre bed

Mijn ervaring is dat het nagenoeg onmeetbaar is of je nu 2x of zelfs meermaals per dag zet. Wellicht als je over hoeveelheden van 20-30iu gaat spreken dat het echt zoden aan de dijk gaat zetten. Het enige merkbare verschil is, na bijna 2 jaar GH te gebruiken, meer GH = beter :D

Ik zet zelf op trainingsdagen 2x 3iu en op rustdagen 1x 3iu op het moment. Moet er niet aan denken om elke dag 4x met een slin weer opzoek te gaan naar een maagdelijk stukje op de buikstreek. Gek word ik ervan :o
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Klopt, is behoorlijk irritant. Heb ook veel in me zij gezet, wat een kut plek
 
Gaat om de igf waarde die je opbouwt. Dus maakt wbt niet uit of je in 1x zet of opsplitst. Alleen, hoe vaker je zet, des te meer kans dat je insuline resistent wordt.

Ik heb nog nooit een gebruikerservaring gelezen waarbij iemand betere resultaten boekt met opsplitsen.

Enige voordeel kan zijn minder bijwerkingen, maar als je die met een single shot krijgt, is je dosering gewoon te hoog.
 
Back
Naar boven