AndroidHealthClinic

Volgende blast

Bezoekers in dit topic

gieljaam

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 dec 2010
Berichten
743
Waardering
23
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Mijn volgende kuur ging ik normaal doen op
750 test
600 tren
400 mast
Anadrol eerste weken.
Nu in mijn cruise blijf ik teveel naar mijn zin buiten adem. En zou de volgende blaast dit eens echt niet willen. Daar ik in de zomer ook vaker buiten sport.
Ik sta nu op 9% en 94kg en wil voor mijn volgende blaast terug op 8% uitkomen zodat ik telkens lean kan trainen. Ik heb zelf geen ervaringen met bold of primo. Deze lijken mij het best. Maar op welke dosissen en combinatie zou ik deze best nemen?
 
Ja als je buiten adem raakt zou je tren er uit "moeten" halen.

Primo is een goede vervanger als je wilt cutten. Mast is dan alleen overbodig.
Zou dan primo op 600 zetten.
Als toevoeging zou je Clen kunnen overwegen. Je zweet als een malle tijdens de training, maar je raakt niet buiten adem zoals met tren. (Werkt natuurlijk ook anders)
 
Merci voor je reactie. Maar het is niet om te cutten. Ik verlaag men vet% tijdens men cruise. Eerst 4weken massa stabiliseren en dan onder onderhoud. Het is maar van 10 naar 8%. Moet je niks drastisch voor doen he. Het is dus een bulkblast.
Ja als je buiten adem raakt zou je tren er uit "moeten" halen.

Primo is een goede vervanger als je wilt cutten. Mast is dan alleen overbodig.
Zou dan primo op 600 zetten.
Als toevoeging zou je Clen kunnen overwegen. Je zweet als een malle tijdens de training, maar je raakt niet buiten adem zoals met tren. (Werkt natuurlijk ook anders)
 
Ook dan is primo de beste keuze denk ik, of wellicht NPP?
 
Ook dan is primo de beste keuze denk ik, of wellicht NPP?
Ok bedankt. Ja mijn keuze lag ook bij primo ofwel bold. Npp was mijn vorige blast. Maar toch een voelbaar effect ervan op men ademhaling.
 
Ok bedankt. Ja mijn keuze lag ook bij primo ofwel bold. Npp was mijn vorige blast. Maar toch een voelbaar effect ervan op men ademhaling.
NPP is net als tren een 19-nor AAS.
 
NPP is net als tren een 19-nor AAS.
Ja idd om die reden de opmerking dat ik het daarmee ook voel op mijn ademhaling. Dat het een logisch bijeffect kan zijn van NPP. En het nu ook niet zo u nemen de volgende blast.
 
Zou zials eerder werd geopperd voor primo gaan dan en de mast en tren laten vallen.
 
Zou zials eerder werd geopperd voor primo gaan dan en de mast en tren laten vallen.
Op welke dosis zouden jullie die aanraden? Is 600pw een goeie start? De primo kan ook perfect 14-16w zeker?
Ik zal ook eens cardarine proberen. En is ostarine en lgd hierbij ook een optie?
 
Op welke dosis zouden jullie die aanraden? Is 600pw een goeie start? De primo kan ook perfect 14-16w zeker?
Ik zal ook eens cardarine proberen. En is ostarine en lgd hierbij ook een optie?
Ik zou het lekker op die 600 primo houden. Inderdaad 14-16 weken.
 
Op welke dosis zouden jullie die aanraden? Is 600pw een goeie start? De primo kan ook perfect 14-16w zeker?
Ik zal ook eens cardarine proberen. En is ostarine en lgd hierbij ook een optie?
600 prima ja. That makes two.
 
Back
Naar boven