MuscleMeat

Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

jammer dat hij nooit verder meer geraakt is in de politiek,mijn stem had hij toen zowiezo, hij piktte tenminste niet van de werkman maar wel van de dikkoppen en dat heeft hem ook zijn kop gekost gehad helaas...
 
Zeg wat je wil over Jean-Pierre, maar smaak had hij wel.:driving:
 
zeker en vast...
jammer ,vind het filmpje niet meer terug waar hem wegleiden met 5 man in het parlement :(
 

Kijk toch weer goed om te zien dit.
 
Idd mooi, dit toont zijn pinda brein.

Wat je ook eens moet snappen is dat deze 'Trump pushes away' move door alle msm wordt uitvergroot als zijnde een mega lompe kut actie.

Ik zelf had ook wel zoiets van dit is wel een stapje te ver. Zoiets is niet nodig.

Maar als je bovenstaande (mogelijke) verklaring ziet (die ik maar per toeval tegen kwam) komt het wel wat minder lomp over. Het is vanuit een hele onmogelijke hoek gefilmd. Maar het 'pushes away' verhaal wordt hard uit gemolken.

Ik snap niet dat het zo veel mensen niets uit maakt dat ze de hele tijd 'misleid' worden door valve interpretaties. Ik zou daar zelf aardig moe van worden. Of journalisten bekijken de beelden niet goed, of aannemelijker ze denken dat jij te dom bent om zelf een mening over iemand te vormen dus ze bepalen zelf wel hoe de beelden moeten vallen.

Al met al wordt jouw niet oplettendheid en af en toe domheid misbruikt. Daar moet je maar net beetje zin in hebben.
 
Je zou best kunnen stellen dat de pers een beetje doordraait momenteel. Het is grappig, maar verder gaat dit helemaal nergens over natuurlijk. :roflol:

Het gedrag van Juncker, en de Godwins om de twee minuten in het EP, zijn een stuk irritanter.
 
Je zou best kunnen stellen dat de pers een beetje doordraait momenteel. Het is grappig, maar verder gaat dit helemaal nergens over natuurlijk. :roflol:

Het gedrag van Juncker, en de Godwins om de twee minuten in het EP, zijn een stuk irritanter.


Trump en zijn aanhangers zijn de nieuwe Joden ;)
 
Trump gaf eigenlijk een knuffel :D

Donnie lijkt me vooral het type zakenman dat er rotsvast van overtuigd is dat lichaamstaal meer doet verkopen dan skills en kennis. Niet de eerste keer dat hij puur haantjesgedrag toont.
 
Back
Naar boven