XXL Nutrition

Kracht weer opbouwen na veel onderbrekingen

Bezoekers in dit topic

Yes hij is weer terug :D


Ga je nu verder met cutten of blijf je op onderhoud?
Beetje op onderhoud blijven. Ik hoop dat het vanzelf weer een beetje rechttrekt als ik weer wat sterker wordt.

Nog meer geld naar Griekenland gebracht? :p

Moggu weer werken....:o sterkte het wordt 35

Ik heb wel een beetje meer respect gekregen voor de Grieken. De gewone man heeft echt niet gevraagd om zo'n jarenlange klerezooi in de politiek en zij zitten er wel mee. Plus alle vluchtelingen waar ze een stuk gastvrijer voor zijn dan wij rijke saggerijnen, niet alleen Midden Oosten en Afrika maar ook nog een heleboel uit Macedonie en Albanie van een aantal jaren terug.

Pfww... weer werken ja. Ik hoop dat de airco het trekt :)
 
Welkom terug Neet :)
 
weer terug in de dagelijkse routine, dat beetje gewicht dat erbij is ben je zo weer kwijt als je weer gaat liften.
 
Vriendelijke mensen he, de Grieken? :D Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad.
 
Goed dat je er weer bent Neet. Griekenland lijkt aardig populair weer, aantal vrienden van mij zijn er op dit moment ook. Goed dat je gewicht in ieder geval op peil is gebleven!
 
Goed dat je er weer bent Neet. Griekenland lijkt aardig populair weer, aantal vrienden van mij zijn er op dit moment ook. Goed dat je gewicht in ieder geval op peil is gebleven!
Dankzij de bommen in N Afrika en door Erdogan, profiteert Griekenland weer :)
Al zouden ze iets meer faciliteiten ook in het voorseizoen (en waarschijnlijk ook naseizoen) mogen openen.

Ik heb echt niet netjes gegeten, maar blijkbaar ook niet gemarvinned :D
 
Welkom back man!
 
Zaterdagmorgen laatste keer zwemmen in het hotel (kleine baantjes) rest van de dag zitten (auto, vliegtuig). Gisteren wel wezen fietsen en zwemmen in NL.
En vandaag weer de eerste fitness oefeningen in ruim 2 weken:

Front to back
week 1 dag 1
60 min
1 - 3 x (One arm row ss bench press) reps en gewichten hieronder
2 - 3 x (EZ bar curls ss. dips)
3 - 4 x (Flyes ss. rear delt raises)

set 1: P 2: K 3: G

1
Bent over one arm row
P: 14x 28 kg
Bench press
P: 14x 58 kg

2
EZ bar curls
K: 4x 38 kg
Dips
K: 4x BW+22.5 kg

3
Flyes
G: 8x 16 kg
Rear delt raises
10x 7 kg

Opm: was goed zweten ondanks de ventilator... :o
 
je had wat betreft temperatuur wel een goede dag uitgekozen om weer te beginnen met trainen :D
 
Temperatuur was gisteren idd niet te harden. :)
 
Dat wordt spierpijn!
 
Back
Naar boven