AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

Bezoekers in dit topic

Lasix moet je zeker niet doen. Door lasix plas je veel vocht uit waardoor je juist veel vocht gaat vast houden daarna.
Misschien moet je je water intake verhogen...zout zeker niet minderen.
Als je je water ophoogt zal je vanzelf meer gaan plassen en vocht kwijt raken

De klachten die jij noemt kan zoveel oorzaken hebben.
Misschien iets verkeerds gegeten ( vooral met dit weer een risico)
Of te weinig gedronken...warm weer, trainen, zweten door AAS. misschien ben je juist wel wat tegen uitdroging aan.
Probeer eens flink wat water te drinjen vandaag en kijjk het ff aan.
Misschien is het wel een buikgriepje...
Zowieso geen lasix ;)
 
je hebt mss gewoon een virus opgelopen waardoor je zelf zonder GH ziek zou geworden zijn. Maar doe wat juist aanvoelt voor je. Veel beterschap man!
 
Waar ik ook nog aan dacht...misschien is de HGH niet goed.In een aantal chinese hgh zit adh. anti diuretisch hormoon. Zoek er maar wat over op....veel vocht, ongeveer dezelfde 'klachten' als de bijwerkingen van hgh waardoor men denkt dat het goed spul is.
 
zoek trouwens eens op; clonidine. Dit verlaagd ADH.
1 van de redenen dat HGH je bloated maakt is doordat het antidiuretisch hormoon verhoogd.
(dit staat in verband met een hoge bloeddruk en uiteindelijk kan dit zelfs diabetes veroorzaken)
 
Waar ik ook nog aan dacht...misschien is de HGH niet goed.In een aantal chinese hgh zit adh. anti diuretisch hormoon. Zoek er maar wat over op....veel vocht, ongeveer dezelfde 'klachten' als de bijwerkingen van hgh waardoor men denkt dat het goed spul is.

Toevallig dit! zelfde gedachte. Maar dit is niet omdat het ''chinees'' is. Ook HG HGH zal het ADH verhogen.
 
Toevallig dit! zelfde gedachte. Maar dit is niet omdat het ''chinees'' is. Ook HG HGH zal het ADH verhogen.
Klopt..hgh heeft een directe invloed op adh.
Er is ook pure adh aangetroffen in sommige HgH...omdat het lijkt of de hgh goed is. dan heb je direct last van vocht..ook op lage doseringen.
Maar misschien heeft hij wel gewoon buikgriep of ander virusje.
Altijd lastig met dit soort dingen...zou beginnen met meer drinken
 
Ervoor had ik ook wel wat problemen door de MK677, maar niet in deze mate.. Vandaar dat ik nu ook stop met de MK. Om nu te stoppen met de HGH vind ik zonde, dat ik er een beetje vocht van zal vasthouden kan ik me bij neerleggen, maar zodra het te erg wordt moet er iets aan gebeuren. Aangezien de HGH voor mij meer oplevert dat de MK mbt fatloss, gains is de keuze dan ook snel gemaakt.
 
Trust me jongens, aan de HGH ligt het alleszins niet :P meerdere maten die hetzelfde merk runnen en hier goed op gaan. Ook ikke 20 en als die zegt dat het de real deal is kan ik hier wel van op uitgaan. Toevallig ook iemand in de gym waar wij trainen pakt deze zelfde HGH bodyfreakz en dat is een van de grotere gasten die al wat jaren meedraait.

We gooien voor nu even de MK eruit. Kijken of ik hier al wat minder vocht op ga vasthouden. Blijf nog even op de 4iu. Schrijf de komende dagen eens even precies op hoeveel liter water ik drink. Zal starten met 4 liter.
Lijkt idd op een virus(buikgriep) wat ik te pakken heb. Nu net pas de 2e meal naaronder, wordt stilaan wel al wat beter. 3800 proppen we er nog makkelijk in.
 
Ok dan kun je dat iig uitsluiten!
Mk dr uit....water intake ophogen. Gaat goed komen.
Misschien moet je ook gewoon ff je lichaam tijd geven om te wennen aan de HgH....
 
Gister nog een aardige legday kunnen knallen, ondanks de barstende hoofdpijn. Helaas ook last van mijn darmen tijdens het trainen, constant scheten en boeren die naar rotte eieren roken.. Een opgeblazen pens van heb je me jou daar. Vertering was gewoon helemaal 0... Ik had nog wat poeders liggen van na de prep die ik van de huisarts kreeg, omdat ik helemaal verstopt zat. Gelijk die maar genomen, laatste meal gepakt en met pijn en moeite naar bed gegaan. Normaal is het voor mij kinderspel om 4k aan kcals weg te spelen, maar nu zat ik tot de strot vol. Echt iets van een virus, gelukkig gaat het nu stukken beter!

Leg ext
20x56kg
15x77kg
15x98kg
12x107kg
10x118kg

Seated hamstring curl
20x70kg
15x98kg
12x107kg
12x118kg

Reverse hacksquat machine
15x150kg
12x200kg
10x250kg
10x250kg drop 12x150kg

Horizantal legpress
4x12/15x200-250kg (elke set gewicht omhoog en proberen tussen de 12/15 reps eruit te persen)

Hacksquat
12x50kg
12x100kg
10x110kg
10x110kg

Lying hamstring curl (one legged)
15x20kg
3x12x25kg

Standing calf raise
15x100kg
15x120kg
12x130kg
12x140kg

Seated calf raise
4x12x45kg
 
Toch wel flinke gewichten en reps, zeker in deze toestand! :thumbs:
 
Toch wel flinke gewichten en reps, zeker in deze toestand! :thumbs:
Wat heel gek is inderdaad, m'n broertje stond ook te kijken welke gewichten ik aan het verplaatsen was. Ben stukken sterker, ook al zie je dat vaak niet aan de gewichten die ik hier log. Maar de manier van uitvoering van de oefening verbeterd, tijd tussen sets wordt minder, time under tension.. allemaal manieren voor progressive overload.
 
Vandaag hoop ik dat ik gewoon weer de oude ben, Rug en biceps zullen vnv worden aangepakt.
 
Oogde toch weer een tikkeltje leaner vanmorgen, morgen toch maar weer eens op de weegschaal gaan staan.

Vandaag gaan we de kcals in iedergeval alweer iets omhoog gooien en dit kijken we even aan.

Macro's:

4000 kcals
300gr eiwit
500gr koolhydraten
85 gr vetten

Twijfel om m'n eiwitten iets te verlagen (250gr) en de koolhydraten iets te verhogen(550gr).. Iemand ervaring, suggesties? normaal ben ik niet zo van de hoge eiwitten. Maar aangezien ik nu hoog in aas + de HGH zit denk ik dat eiwitten juist optimaal worden gebruikt plus dat 500 gr carbs niet bepaald laag is.
 
Ik heb eiwitten ook altijd wat (te) hoog.
Beetje overkill misschien maar ben ik geruster op haha.
Kijk het ff aan..anders verlaag je weer.
Bij enhanced bodybuilding geld die 2gr/kg niet denk ik :p
 
Ik heb eiwitten ook altijd wat (te) hoog.
Beetje overkill misschien maar ben ik geruster op haha.
Kijk het ff aan..anders verlaag je weer.
Bij enhanced bodybuilding geld die 2gr/kg niet denk ik :p
Dit dus, alle 'natty's zijn altijd gefixeerd op die regel. Maar als ik dan de voedingsschema's van sommige enhanced bb zie. Guru's en coaches hoor praten, zou 300 gr eiwitten normaal zijn als enhanced bb.
 
Gaan maar nog eens de voeding neerknallen:

Ontbijt:

120 gr havermout
20 gr pindakaas
150 gr appel
30 gr whey iso

Maaltijd 2
200 gr gekookte basm rijst
130 gr gekookte kipfilet
200 gr Italiaanse roerbakgroente

Maaltijd 3
120 gr havermout
20 gr pindakaas
100 gr aarbeien
50 gram blauwe bessen
30 gram whey iso

Maaltijd 4
300 gram witte aardappel
120-150 gr runderschnitzel
200 gram wortel/asperges/broccoli of bloemkool

Intra: aminos

Post workout shake
50 gram whey iso
30 gram dextro
creatine

Maaltijd 5
220 gram basm rijst
150 gram kipfilet
200 gram asperges

Maaltijd 6
3 eieren
3 ei-eiwit
5 gr olijfolie
200 gr spinazie of 200 gr asperges

Normaal nooit zo van supps enkel een whey/whey iso, maar zelfs nu wat geld gespendeerd aan amino's, creatine, l-carnitine etc (we gaan er niet van op achteruit:P).
 
Back
Naar boven