XXL Nutrition

First Blood Rambo's logje

Bezoekers in dit topic

Wajow die leg press :D
 
tot hoeveel kan die leg press eigenlijk?
wel sterk man, top:thumbup:

Hij hing nu helemaal vol maar kon nog wel wat 10 en 15 kg schijven vervangen voor 20ers maar die waren in gebruik. Denk tot 450 als ik alle zware schijven kan gebruiken.
Thnx doe mn best :)
 
Gisteren prima UB training gehad, ff geen zin om helemaal uit te schrijven. Wat presses gedaan en schouders voelen goed vandaag dus erg blij mee
Verder nog wat opmerkingen van collega's gehad dat ik nog breder ben geworden das altijd leuk om te horen :D :o
 
Training vrijdagavond

Pwo Legend Pro (Cutler)

Legs again....still sore but f*ck it

#Squat
Veel x bar
2x10x60
5 x 100
3 x 130
5x2x150 zwaar maar lekker
6 x 130

#Leg extensions
12 x 60
12 x 80
Single leg
3x10x40 per been, gelijk door met 2 benen, iets van 30 reps :fire:

#Leg curls liggend
Single leg
3x12x35 per been
Gelijk door met 2 benen, 20-25 reps met 35kg

#Single leg Toepress op horizontale leg press
12 x 55 per been
12 x 76
10 x 76 gelijk door met 2 benen..reppen tot er geen beweging meer in was te krijgen :D

Toen helemaal klaar ermee :)
 
Damn sterk hoor! 'Even' 150kg squaten:bow: Merk je dat je sneller hersteld door die SARM's en dat je hier dus beter mee wegkomt?
 
Damn sterk hoor! 'Even' 150kg squaten:bow: Merk je dat je sneller hersteld door die SARM's en dat je hier dus beter mee wegkomt?

Yep :)
Ja dat merk ik zeker idd, echt een voordeel. Vandaag amper spierpijn of super sore
 
toch wel intressant die sarms :thinking:
doe je daar nog een soort van nakuur/pct achteraan?

Heb een kant en klare pct erbij voor de zekerheid. Staan op de bekende Duitse supps shop site. Vind clomid etc nogal overdreven
 
Fake natty :D
Maar wel sterk, man! Zijn er wel eens foto's van die beentjes gemaakt?

Tja ik doe er niet moeilijk over ;)
Staan wel in mn log maar dat is erg lang geleden. Tijd voor nieuwe ;)
 
Dayum die squat
 
Hurray. Dikke skwots man! :D
 
Gisterenmorgen nog ub getraind maar niet echt logwaardig. Beetje gedaan waar ik zin in had. Morgen weer legday op de planning
 
Je gaat lekker man!
 
Gisterenmorgen nog ub getraind maar niet echt logwaardig. Beetje gedaan waar ik zin in had. Morgen weer legday op de planning
Als je maar een beetje bezig blijft!:thumbs:
 
Back
Naar boven