XXL Nutrition

Contest Log (v) Contestlog HillR

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 637
  • Weergaven 48K
  • Volgers 42

Bezoekers in dit topic

Zo, dat je dat kan op zo weinig kcals.. Begrijpelijk dat je lontje iets korter wordt aan het eind van de dag. Je ziet er al top uit! En inderdaad die triceps, wow.

Ik zal niet ontkennen dat het zwaar is haha. Maar je moet wat, helaas gaat dat afvallen niet vanzelf, flauw :(

Dankjewel meis!!
 
Gelukkig voor het ding ben je aan het cutten

De tonijn of Punjab? Verwarrend

Hahaha :roflol:

Ik ben altijd zo lui in typen op mn telefoon, sorry :(
 
IMG_2936.PNG


Helemaal vergeten dat mountainbiken eigenlijk heel leuk is, ging me opzich makkelijk af.. wilde een uur, maar dat ging echt niet lukken, die hitte is niet te doen :roflol:

Denk dat ik op rustdagen ofzo best savonds nog een halfuurtje kan gaan fietsen, mits ik op tijd thuis ben. Moet op mn rustdagen met t OV, en moet over een traject waar een psychiatrische instelling zit.. bijna wekelijks springt er iemand :( dan heb ik zo 2 a 3u vertraging.....

Dus. Even aankijken :D

Fysio was okay, mag weer rustig met benen beginnen, vooral squatten, zonder gewicht, op 100 graden ipv 90, 5 sets van minimaal 20 reps. Kom maar op met die pomp :roflol:

Verder planken, sideplanks, glute bridges e.d.

Maar nu eerst: FOOODDDDS!

Oh, en tot slot, denken jullie dat die kcal die ik verbrand heb een beetje accuraat is? Would be nice...
 
Bekijk bijlage 134506

Helemaal vergeten dat mountainbiken eigenlijk heel leuk is, ging me opzich makkelijk af.. wilde een uur, maar dat ging echt niet lukken, die hitte is niet te doen :roflol:

Denk dat ik op rustdagen ofzo best savonds nog een halfuurtje kan gaan fietsen, mits ik op tijd thuis ben. Moet op mn rustdagen met t OV, en moet over een traject waar een psychiatrische instelling zit.. bijna wekelijks springt er iemand :( dan heb ik zo 2 a 3u vertraging.....

Dus. Even aankijken :D

Fysio was okay, mag weer rustig met benen beginnen, vooral squatten, zonder gewicht, op 100 graden ipv 90, 5 sets van minimaal 20 reps. Kom maar op met die pomp :roflol:

Verder planken, sideplanks, glute bridges e.d.

Maar nu eerst: FOOODDDDS!

Oh, en tot slot, denken jullie dat die kcal die ik verbrand heb een beetje accuraat is? Would be nice...
Apps houden rekening met de afstand, tijd, het tempo... om kcal te schatten. Denk wel dat dit ongeveer als waarheid aangenomen kan worden. Beetje te vgln met een cardiotoestel.
Ik gebruik bv voor het lopen de Nike Run+ app, gisteren 674 kcal verbrand met 6,22km lopen :D
 
Damn!!! Dat is bijna mijn dagtotaal wat je aan kcal verbrand! Epic zeg! Dat was hardlopen denk ik? Hoelang deed je daar over JonasAFC9 respect hoor met dit weer!!!
 
Damn!!! Dat is bijna mijn dagtotaal wat je aan kcal verbrand! Epic zeg! Dat was hardlopen denk ik? Hoelang deed je daar over JonasAFC9 respect hoor met dit weer!!!
Staat fotootje op mijn log van gisteren, was in zo'n 39 minuten, redelijk op het gemak gelopen. Was idd lekker warm, zonder T-shirt gelopen #tanning :roflol:
 
Ik.wil ook gaan mountainbiken!! Hardlopen was veel te belastend. Gewoon op 1 km hier al mtb paden en dichtbij bos ook. Ik was al naar een fiets aan het kijken, maar nu is de fiets van mn kerel gestolen dus ik baal best wel. Skeelers zijn zoek dus eerst zolder nog leeg halen, maar dat is ook nog wel leuke cardio:)
 
Ja, daar maak ik mij ook schuldig aan. Goed om te lezen dat ik niet de enige daarin ben:o

Hahaha! Nais! Soms helpt t, in mijn geval werkte het averechts :roflol:

Ik.wil ook gaan mountainbiken!! Hardlopen was veel te belastend. Gewoon op 1 km hier al mtb paden en dichtbij bos ook. Ik was al naar een fiets aan het kijken, maar nu is de fiets van mn kerel gestolen dus ik baal best wel. Skeelers zijn zoek dus eerst zolder nog leeg halen, maar dat is ook nog wel leuke cardio:)

Je kunt al best goede mtbs kopen voor niet al te duur.. is echt wel leuke cardio, veel beter dan hardlopen, god wat heb ik daar een hekel aan :roflol:

Dat is kut zeg! Haat aan mensen die dat soort dingen doen, ik kan daar met mijn verstand niet bij!

Pfoeh, succes met de zolder in deze hitte! Daar ga je zeker wat kcal mee verbranden!

hahaha, te grappig dit :)

:roflol: Leuk he, dat kijkje in de levens van vrouwen en hun awkwardheden :P

--------

Gisteren epic highcarb gegeten, moest ook wel want ik was echt helemaal op:

Tonijn met sla
Smartbar
Anderhalve zigeunerschnitzel
Half ei
100gr gebakken aardappelen

En dat was t, als ik t zo op schrijf lijkt het amper wat :roflol:

Heeft me wel goed gedaan, erg energiek en mn abs beginnen door te komen, awwwyeah!

Veel fotos geschoten, maar het is lang zo goed niet terug te zien daarop, dus daar moeten jullie nog e even op wachten ;)

In de tussentijd dan maar een kuitje, want die hebben jullie nog niet gehad!

IMG_2965.JPG


Vandaag een gewone dag qua eten, niet lowcarb ivm awakenings morgen, daar willen we natuurlijk niet op de ehbo terechtkomen :D

Vanavond nog een semifullbody workout eruit knallen... en dan het weekend op Awakeningscardio na lekker rust!!
 
Veel plezier komend weekend!:woot:

Goed gevormde kuit hoor!:D
 
:roflol: Leuk he, dat kijkje in de levens van vrouwen en hun awkwardheden :P


Vandaag een gewone dag qua eten, niet lowcarb ivm awakenings morgen, daar willen we natuurlijk niet op de ehbo terechtkomen :D

Vanavond nog een semifullbody workout eruit knallen... en dan het weekend op Awakeningscardio na lekker rust!!

Haha, vrouwen. Die van mij gaat gewoon 3 maanden niet op een weegschaal staan en als ze er dan op gaat staan dan valt het vaak mee :eek: ondanks dat ze totaal nergens op let. Focking frustrerend.

Veel plezier bij Awakenings!
Awake festival was mijn eerste echte festival meer dan 10 jaar geleden. Vet mooie herinneringen aan hehe :rolleyes:. Damn ik wil ook weer naar een festival met een lekker zonnetje.
 
Haha, vrouwen. Die van mij gaat gewoon 3 maanden niet op een weegschaal staan en als ze er dan op gaat staan dan valt het vaak mee :eek: ondanks dat ze totaal nergens op let. Focking frustrerend.

Veel plezier bij Awakenings!
Awake festival was mijn eerste echte festival meer dan 10 jaar geleden. Vet mooie herinneringen aan hehe :rolleyes:. Damn ik wil ook weer naar een festival met een lekker zonnetje.

Haha! Als ik dat doe is de schade niet te overzien, :roflol:

Jaa heb er onwijs zin in! Nog nooit awakenings geweest dus ben benieuwd!

Weer terugzetten op de plek waar die eerst stond en doen alsof er niks gebeurd is..gewoon aaaltijd het laagste gewicht pakken :D

Haahah, heb er over zitten denken, maar wil mezelf ook niet voor de gek houden :P
 
Succes Hill, tof om te zien dat je weer actief bent hier! :D
 
Back
Naar boven