AndroidHealthClinic

De Sterkste man van Nederland 2017

Bezoekers in dit topic

Het is jammer dat SMvNL finale locaties niet meer door heel Nederland zijn. De laatste 4 jaren steeds in dezelfde regio.
 
3u enkele reis om dan misschien weer maar de helft te kunnen zien als de tribune vol zit, ik denk dat ik de tv-uitzending ga afwachten voor deze.

Srs ik verwacht je gewoon!

En eens met opmerking Uncompress. Ik hoopte vurig dat ik ooit nog eens zou mogen meemaken dat het in Amsterdam georganiseerd zou worden in "mijn" tijd. De tribunes zouden te klein geweest zijn. Maar blijkbaar heeft Overijssel tegenwoordig steden met grote allure zoals Hengelo...............
 
ik kom sowieso kijken, team Alex en Enzo waarever the fuck het ook mag zijn!
 
Kijk aan dit zijn betere steden om te bezoeken :)
 
Jitse doet niet mee??
 
Jitse doet niet mee??
Nope.

1.jpg


1) Hand over Hand
2) Yoke Race
3) Boomstam MAX
4) Medley Wheel flip / 2 rollen laden
5) auto Deadlift reps.
6) Atlas Stones
 
Thanks voor de onderdelen.

Doet hij niet mee door een blessure Sanca Saxon ?

Wel zonde gezien zn 410 dl had hij moonen nog tegengas kunnen geven, nu wint Moonen imo sowieso.
 
Zijn geen top events voor lex maar hij zal er staan zoals hij dat altijd doet, tussen 09 en 16 2x 1e, 1x 2e, 2x 3e dus events zeggen niet alles! Goede events voor baby shaw trouwens! #teamlimburg
 
Waarom doet Jitse niet mee? Las op instagram of facebook dat Jarno zei dat hij het aan zichzelf te danken had?

Ben benieuwd of Enzo nog in de buurt gaat komen van Alex.

Dikke kans dat ik wel aanwezig ben.
 
Morgen mooi weer, ik heb er zin in. Go Enzo
 
Waarom doet Jitse niet mee? Las op instagram of facebook dat Jarno zei dat hij het aan zichzelf te danken had?
Misschien een blessure? Wel jammer dat Niels en Jitse er dit jaar beide niet bij zijn.
 
Misschien een blessure? Wel jammer dat Niels en Jitse er dit jaar beide niet bij zijn.
Hoorde dat hij een conflict had met de organisatie. Durf niet te zeggen hoe of wat en of dat überhaupt het geval is.
 
Pff dat meen je niet. Eeuwig zonde dit soort conflicten als het om toppers gaat, net als bij Richard destijds.
 
Zelfde als Jitse die ging ook "andere" wedstrijden doen, mag niet van de grote baas.. Dan mag je niet meer met de NK meedoen. Ben het een beetje zat dat vage gedoe met regeltjes.. Sportief?
 
Zelfde als Jitse die ging ook "andere" wedstrijden doen, mag niet van de grote baas.. Dan mag je niet meer met de NK meedoen. Ben het een beetje zat dat vage gedoe met regeltjes.. Sportief?
Tekenen alle atleten dan een contract zodra ze deelnemen aan de Sterkste Man van Nederland?
Ik begrijp niet waarom je atleten zou willen verbieden aan andere wedstrijden deel te nemen. Om welke wedstrijd ging het dan?
Richard van der Linden? Wat dat hij dan?
Zie post Skinnie
 
Tekenen alle atleten dan een contract zodra ze deelnemen aan de Sterkste Man van Nederland?
Ik begrijp niet waarom je atleten zou willen verbieden aan andere wedstrijden deel te nemen. Om welke wedstrijd ging het dan?

Zie post Skinnie

Op Jitse zijn FB staan de wedstrijden waaraan hij kortgeleden aan meedeed, hij laat verder niks los over de boycot tegen hem.
 
Zelfde als Jitse die ging ook "andere" wedstrijden doen, mag niet van de grote baas.. Dan mag je niet meer met de NK meedoen. Ben het een beetje zat dat vage gedoe met regeltjes.. Sportief?

Als je het verhaal niet kent moet je ook niet lullen
 
Pffff vriendjes van...
 
Back
Naar boven