XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Ghehehe, als ik de lotto win kan ik 500k overwegen, nu zoek ik tussen de 150-200k, liever wat dichter bij de 150 zodat ik naast het afbetalen van de lening ook nog lekker biefstuk kan blijven eten ipv droog brood ;)

Idd best niet te hoog lenen, mijn vrouwke en ik hebben destijds eigenlijk iets te hoog gegaan met onze lening en de eerste 2 jaar was dat toch echt 'nijpen' om toe te komen... Je moet jezelf dan het 1 en ander ontzeggen en leuk is anders...

Ondertussen wel meer ademruimte :)
 
Anders wordt het op dieet dikke

edit: Ah shit nu vervuil ik je log weer, ik dacht dat we bij Robke zaten :p
En we zijn weer 1.5 pagina verder zonder training :mad: Do I even lift ? :roflol:

Succes ermee :)

Ik ben alleszins blij dat ik dat achter de rug heb :)

Thanks :)

Idd best niet te hoog lenen, mijn vrouwke en ik hebben destijds eigenlijk iets te hoog gegaan met onze lening en de eerste 2 jaar was dat toch echt 'nijpen' om toe te komen... Je moet jezelf dan het 1 en ander ontzeggen en leuk is anders...

Ondertussen wel meer ademruimte :)

Ik ben realistisch genoeg om dat te beseffen ;)
 
:spam:

Speed deadlift

80-2
100-2
120-2
5 x 2 x 140

Power clean + Strict press

50-1
60-2
70-3
80-4

Squat

60-8
80-8
100-8 belt
120-8

Fat gripz seated cable row

40-10
50-10
60-10

Standing abs

4 x 20 x super mini

Pec deck

3 x 12

Fueled by likeur & whiskey, don't try this at home, kids :baard:
 
Zag het alweer op facebook haha, hoe beviel de training met whiskey als preworkout :D?
 
Zag het alweer op facebook haha, hoe beviel de training met whiskey als preworkout :D?
Het viel eigenlijk verbazend goed mee maar ik ga er toch geen gewoonte van maken denk ik ;)
Vandaag weer een fikse wandeling maken in natuurgebied Hochterbampd, morgen events en dan deload/rust tot zaterdag.
 
Sinds de operatie niet meer, buiten een paar cafeïne caps op de zondagen.

Misschien een domme vraag bro, maar vind je die cafeïne caps beter werken dan pakweg 2 monsters voor je training? Goedkoper allicht wel, maar is de werking ook beter?
 
Misschien een domme vraag bro, maar vind je die cafeïne caps beter werken dan pakweg 2 monsters voor je training? Goedkoper allicht wel, maar is de werking ook beter?
Geen idee, ik spoel ze sowieso weg met een paar blikjes Golden power :roflol:
 
Geen idee, ik spoel ze sowieso weg met een paar blikjes Golden power :roflol:

Haha, hardcore!

Die golden power (of rodeo uit colruyt) drink ik ook wel eens en smaak is goed :) Mijn voorkeur gaat naar calorievrije monster maar om daar dagelijks 2-3 blikken van te drinken, dat wordt duur op het eind van de maand :o
 
Ano_54321 , die Monsters zijn idd achterlijk duur, hier betaal je snel €1,40 voor een blikje :P

@ SMTK

Strict viking press

80-11 PR
100-4 belt, PR

ATX fat dumbbells na elke rep naar de grond

50-1 + 60-0 + 60-1
50-2 + 60-1
60-1 2de fail, misschien wel logisch na woensdag ;)

Farmers

100-20m
110-20m

Atlas stones

90, 4m runs @1,70m 4x
110, 3m runs @1,60m, 6x fail, verdomme, dat wordt ook al laatste op de stones zaterdag :mad:

Sandbag loading 7m runs over 1,20m yoke

3 x 110 good, alleen rip blauwe nagels en rip vel op binnenkant linkerhand

Nu welverdiende rust, ik heb de laatste tijd hard getraind naar Kempen toe, ik ga zaterdag zonder verwachtingen er naartoe, dan kan het alleen maar meevallen zeker, ik ga er van uit dat ik gewoon laatste wordt maar wie weet kan ik wel veel punten afsnoepen op DL, maar of dat genoeg zal zijn... we gaan het zien, afzeggen is sowieso geen optie :o
 
Een euro voor 500 ml energy is anders een normale prijs volgens mij? Die kleine blikjes zijn de helft van de prijs, maar ook de helft van de hoeveelheid.
#slowchat

Nice pr man :).
 
Als je zonder verwachtingen heengaat kan er vaak het mooiste resultaat uitkomen! :D
Ik duim hoor!

enne.... nog wat gehoord van die sollicitatie? Of zijn ze zo stom geweest jou niet aan te nemen?
 
Misschien een domme vraag bro, maar vind je die cafeïne caps beter werken dan pakweg 2 monsters voor je training? Goedkoper allicht wel, maar is de werking ook beter?
Caffeine caps werken beter, maar dat zal voornamelijk met de dosis te maken hebben (100-300mg per caps)

Anhydrous Caffeine Vs. Caffeine
Ano_54321 , die Monsters zijn idd achterlijk duur, hier betaal je snel €1,40 voor een blikje :P
Wat een afzetters! Hier zijn ze op zijn goedkoopste een euro...maar zoveel lekkerder dan golden power
 
29.jpg


:fuu:

enne.... nog wat gehoord van die sollicitatie? Of zijn ze zo stom geweest jou niet aan te nemen?
Ze zijn zo stom geweest ;) maar ik was daar toch niet op m'n plaats, vrije gewichten werden er verafschuwd (net zoals mijn piercings, tattoo's en ponytail)
 
Er worden ook alleen maar echte mannen aangenomen hé :o.
 
Back
Naar boven