MuscleMeat

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

Bezoekers in dit topic

I dare you om een rel te starten in sanca zijn log, durf te wedden dat hij iedereen gaat bannen omdat zijn training 3 pagina's verderop is :roflol:.
 
You failed all of the above :trollface:
True, maar heb wel lekker geleefd:cheer:, gegeten:meal: en gedronken:woot:

Wat is dan meer bijwonderingswaardig... een ijzeren discipline zonder cheaten, of wel cheaten en dan een ijzeren discipline om te compenseren en alsnog resultaat hebben.
Haha, zo kun je er ook naar kijken..

Laten we gaan voor degene met de meeste bladzijden in zijn log :P
Precies:woot:
Als ik één keer in de groove van niet cheaten zit gaat het mij vrij goed af. Maar zodra ik begin te cheaten blijven de binges er met ene regelmaat in zitten, om dan vervolgens dat weer in te houden vind ik vrij knap :D. Maar dat is ook wat persoonsgebonden denk ik, de één heeft niet zoveel zin in eten en de andere wel.
Is bij mij heel wisselend. Soms herpak ik makkelijk..soms cheat ik een week, of een maand:roflol:

Maar genoeg, is vaak genoeg en dan herpak ik wel.. ;)
Ik heb net 3040 per persoon ingevuld op mijn belastingsbrief...
Lening afgesloten in 2010:
Belastingvermindering voor de enige en eigen woning (woonbonus) | Vlaanderen.be
Ik snap er geen fuck van daar
Ja. In 2010 ;) Maar Sanca moet zijn nog afsluiten ;)
Huh???
Mensen die geen zin in eten hebben? Bestaan die? :D???:D
Geen zin in eten:roflol::roflol:
Niet zoveel wel, geen denk ik niet :D.
:o
I dare you om een rel te starten in sanca zijn log, durf te wedden dat hij iedereen gaat bannen omdat zijn training 3 pagina's verderop is :roflol:.
Gelukkig heb ik vandaag niet getraind..:o
 
Hey...:sad: de slow chat bloed dood! Wat moet ik het komende uur doen op mijn werk?
 
Kan je hem niet gewoon aftaaien #vervroegdweekend
Heb ik dinsdag al gedaan. Ben zuinig op mijn vrije uren. Heb nog wel een week of twee en een half na aftrek van mijn vakantie in September, maar toch..
 
Heb ik dinsdag al gedaan. Ben zuinig op mijn vrije uren. Heb nog wel een week of twee en een half na aftrek van mijn vakantie in September, maar toch..

Je hebt de rest van het jaar nog 2 1/2 week vrij? Wow...idd zuinig zijn dan
(ik zeg nietsssss)
 
Heb ik dinsdag al gedaan. Ben zuinig op mijn vrije uren. Heb nog wel een week of twee en een half na aftrek van mijn vakantie in September, maar toch..
Geen mogelijkheid tot compensatie binnen de week? Pak regelmatig door de week wat extra uren om het weekend vroeg in te kunnen luiden... :D:D
 
Wat moet jij eigenlijk precies op je werk doen, vind het altijd wel een interessante job :)?
 
Je hebt de rest van het jaar nog 2 1/2 week vrij? Wow...idd zuinig zijn dan
(ik zeg nietsssss)
Valt mee hoor...

Start het jaar altijd met 37 dagen inclusief ADV. Heb nog iets meer als 28 dagen, maar ga in september 3 weken op vakantie, dus die heb ik er al af gehaald.

Dan hou ik nog 12 dagen over..

Geen mogelijkheid tot compensatie binnen de week? Pak regelmatig door de week wat extra uren om het weekend vroeg in te kunnen luiden... :D:D
Jawel...dat heb ik ook al gedaan ;)
 
Marvin, jij bent hier beter in dan ik. Ik ga vanavond uit eten en wil mijn kCal achteraf kunnen ingeven. Wat zou jij schatten voor een hamburger (Dubbele Rundsburger, Ijsbergsla, Tomaat, Gebakken Ajuin, Kaas) met frieten? Ik kan hier ook een foto uploaden vanavond. Of heb je dat liever niet? :D
 
Valt mee hoor...

Start het jaar altijd met 37 dagen inclusief ADV. Heb nog iets meer als 28 dagen, maar ga in september 3 weken op vakantie, dus die heb ik er al af gehaald.

Dan hou ik nog 12 dagen over..

Jawel...dat heb ik ook al gedaan ;)

Ik heb 11 weken verlof per jaar...dus vandaar...maar ik bemoei niet :rolleyes:
 
Marvin, jij bent hier beter in dan ik. Ik ga vanavond uit eten en wil mijn kCal achteraf kunnen ingeven. Wat zou jij schatten voor een hamburger (Dubbele Rundsburger, Ijsbergsla, Tomaat, Gebakken Ajuin, Kaas) met frieten? Ik kan hier ook een foto uploaden vanavond. Of heb je dat liever niet? :D

Upload maar een foto.
 
Wat moet jij eigenlijk precies op je werk doen, vind het altijd wel een interessante job :)?
Ik hou me bezig met de kwaliteitscontrole met voornamelijk instrumentele technieken zoals gaschromatografie, vloeistofchromatografie, (nabij) Infrarood. Maar ook met het opzetten van methodes hiervoor, validaties of bijvoorbeeld het uitzoeken van samenstelling van concurentproducten etc. etc..

Marvin, jij bent hier beter in dan ik. Ik ga vanavond uit eten en wil mijn kCal achteraf kunnen ingeven. Wat zou jij schatten voor een hamburger (Dubbele Rundsburger, Ijsbergsla, Tomaat, Gebakken Ajuin, Kaas) met frieten? Ik kan hier ook een foto uploaden vanavond. Of heb je dat liever niet? :D
Upload gerust. We kunnen best een shatting doen natuurlijk..

Al doe ik dat zelf nooit als ik cheat meals eet ;)

Ik heb 11 weken verlof per jaar...dus vandaar...maar ik bemoei niet :rolleyes:
Wow..dat is serieus belachelijk...

Waar kan ik solliciteren en wat doe je precies?
Upload maar een foto.
Precies!:thumbs:
 
Ok komt in orde!
Het slechte druipt even hard van je post als de ketchup en de gesmolten kaas vanavond van mijn burger
Oh ja ik ben ook aan het cutten
Top:meal:
 
Ik hou me bezig met de kwaliteitscontrole met voornamelijk instrumentele technieken zoals gaschromatografie, vloeistofchromatografie, (nabij) Infrarood. Maar ook met het opzetten van methodes hiervoor, validaties of bijvoorbeeld het uitzoeken van samenstelling van concurentproducten etc. etc..

En over wat voor gassen en stoffen voer jij die kwaliteitscontroles uit dan?
 
Back
Naar boven