Fitness Seller

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En over wat voor gassen en stoffen voer jij die kwaliteitscontroles uit dan?
We produceren hier halffabrikaten, die in heel erg veel andere producten verdwijnen van asfalt tot plastic zakjes of shampoo

Ok, dan is het 2280 euro per persoon voor de eerste 10 jaar, daarna 1520 per persoon.

Belastingvermindering voor de enige en eigen woning (woonbonus) | Vlaanderen.be
@Sanca doe eens wat aan deze rommel posts over geld. :roflol:

Melba toast + rundvleessalade, oeps....:o.
Wat???
 
We produceren hier halffabrikaten, die in heel erg veel andere producten verdwijnen van asfalt tot plastic zakjes of shampoo


Wat???

Ah zo, maar als je nou meer naar het biologische aspect van de wetenschap zou willen gaan. Over wie/wat heb je het dan precies?

I just ate that:(, net zoals die appelvlap vandaag :D. Gelukkig lukt het erg goed om het erin te marvinnen vandaag (leer het wel eens) :p.
 
Alles in deze maatschappij draait rond geld ...
True, en het is nooit genoeg.

Ah zo, maar als je nou meer naar het biologische aspect van de wetenschap zou willen gaan. Over wie/wat heb je het dan precies?

I just ate that:(, net zoals die appelvlap vandaag :D. Gelukkig lukt het erg goed om het erin te marvinnen vandaag (leer het wel eens) :p.
Wij maken hier derivaten van olieen en vetten. Die olieen en vetten splitsen we tot vetzuren en glycerine. De glycerine vergisten we en daarmee wekken we stroom op..de vetzuren derivatiseren we tot amides, esters en polymeren

Haha, je zit in de cheat-flow...get out of that flow! Anders word je dik..net als ik..:sad:
 
True, en het is nooit genoeg.

Wij maken hier derivaten van olieen en vetten. Die olieen en vetten splitsen we tot vetzuren en glycerine. De glycerine vergisten we en daarmee wekken we stroom op..de vetzuren derivatiseren we tot amides, esters en polymeren

Haha, je zit in de cheat-flow...get out of that flow! Anders word je dik..net als ik..:sad:

Nice.

Jup daar zit ik zeker in :P. Ik ben al dikker dan jij #30procentclubterwijlik17/18procentben. Jij hebt nog een redelijk goed fysiek haha :D.

Ik heb alleen abs in half natty licht.
 
Ik heb alleen abs in half natty licht.
Same here! ;)

En hoe je je voelt is inderdaad een lekkere mind-fucker! Deze 'kutsport' heeft er zowieso voor gezergd dat ik altijd vind dat er nog teveel vet aan zit:o
 
Same here! ;)

En hoe je je voelt is inderdaad een lekkere mind-fucker! Deze 'kutsport' heeft er zowieso voor gezergd dat ik altijd vind dat er nog teveel vet aan zit:o

Jup, persoonlijk ben ik wel tevreden ermee als je gewoon wat spieren kunt zien voor de rest ben ik namelijk meer richting powerlifting :D. Ik probeer het wat te combineren, en constant bulken gaat niet goed voor mij zijn want dan komt er een 40%club :roflol:.
 
Wow..dat is serieus belachelijk...

Waar kan ik solliciteren en wat doe je precies?

Ik ben coördintor Functioneel Beheer van het Rijksbrede inkoopsysteem en werk zo'n beetje 60 uur per week. Dus zo belachelijk vind ik het niet, als je maar een dienstverband van 36 uur hebt ;) Nee, je kunt niet solliciteren! We hebben geen vacatures :D
 
Dat moment wanneer je altijd op vrijdag en zaterdag de avond moet werken en eindelijk vrij bent, word je een uur van te voren gebeld of je kunt werken :headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::splat::splat::splat:
 
Jup, persoonlijk ben ik wel tevreden ermee als je gewoon wat spieren kunt zien voor de rest ben ik namelijk meer richting powerlifting :D. Ik probeer het wat te combineren, en constant bulken gaat niet goed voor mij zijn want dan komt er een 40%club :roflol:.
Wat heerlijk om enigzins tevreden te zijn denk!:thumbs:

Ik ben coördintor Functioneel Beheer van het Rijksbrede inkoopsysteem en werk zo'n beetje 60 uur per week. Dus zo belachelijk vind ik het niet, als je maar een dienstverband van 36 uur hebt ;) Nee, je kunt niet solliciteren! We hebben geen vacatures :D
Na het lezen van die 60uur in de week ben ik uberhaupt afgehaakt. Die 11 weken heb je niet alleen verdiend...die heb je nodig:roflol:
:roflol: right in the nuts :roflol:
AU!

Dat moment wanneer je altijd op vrijdag en zaterdag de avond moet werken en eindelijk vrij bent, word je een uur van te voren gebeld of je kunt werken :headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::splat::splat::splat:
Fucked up man!!

Ok, ok..even een fatsoenlijke post! De strafcardio terug naar huis vanmiddag! De gang zat er lekker in!:D
19424290_1590726797667629_2078810363066036740_n.jpg

Afstand is van werk tot supermarkt ;)
19424432_1590781274328848_2882282828465677924_n.jpg





En een update van de voeding..het werd weer eens KIPsalon (dus lower carb!:D)

UPDATE: Voeding, vrijdag 23-06-2017:
7:30 2 koppen koffie
Pre-cardio: 6g BCAA (XXL) + monster caps
9:00 2 koppen koffie
11:00 40g whey delicious (XXL) + 30g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy zero
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie
Pre-cardio: 6g BCAA (XXL)
17:30 30g nightprotein (XXL) + appel
19:00 Avondeten, kipsalon* (~830kcals, E/K/V/zout: 61.8g / 26.7g / 51.5g / 5.4g :o)

~1810kcals, E/K/V = 210g (47%) / 55g (12%) / 85g (42%)

*
19400587_1590840567656252_8702199903736870859_o.jpg
 
Na het lezen van die 60uur in de week ben ik uberhaupt afgehaakt. Die 11 weken heb je niet alleen verdiend...die heb je nodig:roflol:

Eindelijk erkenning... :woot: En mensen blijven maar denken dat ambtenaren lui zijn. Ik werk al 15 jaar harder, dan toen ik nog in de commercie zat ;)
 
Back
Naar boven