AndroidHealthClinic

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Moeten moderators van onze topics afblijven?


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Dat is de massa Neet! Niet de bodyweight :D
 
masssa is bodyweight
Je bedoeld vet vrije massa?


Huh?

Dus jij hebt je VVM neergezet als gewicht. Wel een goede manier om jezelf voor de gek te houden..:rolleyes:

Volgens mij kun je in je profiel je gewicht en je vet% opgeven en dan rekent 'ie zelf iets uit. Het is niet mijn gewicht in ieder geval...Ik probeer mezelf helemaal niet voor de gek te houden, want ik weet (HELAAS) precies wat m'n gewicht is :(
 
Volgens mij kun je in je profiel je gewicht en je vet% opgeven en dan rekent 'ie zelf iets uit. Het is niet mijn gewicht in ieder geval...Ik probeer mezelf helemaal niet voor de gek te houden, want ik weet (HELAAS) precies wat m'n gewicht is :(
Zo ernstig is 111kg bij jouw lengte nu ook eer niet. Met een vetpercentage van 10-12 zou het zelfs heel bruut zijn..:o
 
Volgens mij kun je in je profiel je gewicht en je vet% opgeven en dan rekent 'ie zelf iets uit. Het is niet mijn gewicht in ieder geval...Ik probeer mezelf helemaal niet voor de gek te houden, want ik weet (HELAAS) precies wat m'n gewicht is :(
Je moet gewoon je massa invullen bij je profiel haha. Maar met invullen dacht je waarschijnlijk dat ze dus VVM bedoelde :D
 
Zo ernstig is 111kg bij jouw lengte nu ook eer niet. Met een vetpercentage van 10-12 zou het zelfs heel bruut zijn..:o

Ik weet eerlijk gezegd niet wat nu mijn vet% is....ze hebben nog steeds die klote weegschaal in de sportschool en ik vertik 't om daar op te gaan. Die laat met -12 kg mijn vet% met 4% omhoog gaan. Ja dooeeiiii...Ik gebruik voorlopig nog de spiegel.

Je moet gewoon je massa invullen bij je profiel haha. Maar met invullen dacht je waarschijnlijk dat ze dus VVM bedoelde :D

Ik weet niet meer wat ik gedaan heb. Ik heb in ieder geval niet bewust lagere getallen neergezet, want wie heb ik daarmee? Mezelf inderdaad ;)
 
Ik weet niet meer wat ik gedaan heb. Ik heb in ieder geval niet bewust lagere getallen neergezet, want wie heb ik daarmee? Mezelf inderdaad ;)
No sweat, je hebt gewoon je richtgewicht neergezet. :thumb:
 
Zondagochtend traininkje...fasted! Effe borst, schouders en triceps afgebeuld.

Kan tot volgende week zaterdag niet trainen ivm tripje naar London (incl Adele concert)... Voor de ambtenaren-haters onder ons: Dit is mijn vakantie! 1 weekje London... :D

BP✔️
Veel x bar
5x60kg
5x80kg
2x100kg (3e fail ivm schouder pijn en niemand om te spotten, wel PR! )
5x80kg (voor straf! :fire:)

Decline BP✔️
10x40kg
10x60kg
5x80kg

Incline Smith BP (was geen bank vrij)✔️
20x20kg (warming up)
10x40kg
8x60kg
8x60kg

Smith shruggs✔️
2x10x80kg
2x10x100kg

Smith seated shoulder presses (behind neck)✔️
10x20kg
10x30kg
10x40kg

Cable fly✔️
10x12,5kg (naar voren)
10x12,5kg (naar beneden)
10x15kg (naar beneden)
10x15kg (naar voren)

Cable triceps pushdown (v-handle)✔️
10x25kg
10x30kg
10x35kg (:fire:)

Pullups✔️
8xBW (111kg)
7xBW

One arm triceps (per arm)✔️
10x7,5kg
2x10x10kg

Machine chest press (Technogym)✔️
10x50kg
10x60kg
9x70kg (fail)
8x60kg (voor straf!)
IMG_3354.JPG

Cable upright row✔️
10x15kg
10x20kg
10x25kg

Concentrated triceps cable pushdown✔️
2x10x25kg
10x30kg
IMG_3355.JPG

Pectoral fly✔️
10x54kg
10x61kg
10x54kg

Nu effe flink :eating:

Tot volgende week! Breek die gym af hè, terwijl ik weg ben?! :wl:

Darude0306 out! :hello:
 
Londen is gaaf! Ben er 2 x een lang weekend geweest op vakantie. Veel te zien en te doen ook.
Geniet er lekker van! en van het concert van Adele! Die draai ik momenteel grijs in de auto... lang leve de usb stick in de auto. :D
 
goeie bench hoor, denk wel om je schouders, dat kan akelig hardnekkig worden als je daar last van hebt en door blijft duwen
have fun in londen
 
Londen is gaaf! Ben er 2 x een lang weekend geweest op vakantie. Veel te zien en te doen ook.
Geniet er lekker van! en van het concert van Adele! Die draai ik momenteel grijs in de auto... lang leve de usb stick in de auto. :D

Ben er 25 jaar geleden voor het laatst geweest, dus zal best veel veranderd zijn! We gaan er van genieten! :thumb: Adele in het Wembley stadion, zal ook wel te gek zijn!

goeie bench hoor, denk wel om je schouders, dat kan akelig hardnekkig worden als je daar last van hebt en door blijft duwen
have fun in londen

Ja, ik ben er ook gelijk mee gestopt! :treuren:Wel jammer, want ik had er zo veel energie voor! Maar moet erg oppassen met mn schouders. Die zijn gevoelig. Dus we gaan gewoon lekker verder bouwen op de 80kg. En ik heb genoeg andere borst oefeningen gepakt geloof ik ;)

Thanks!
 
Vette bench! Dat lukt mij niet hoor. :thumb:
 
Back
Naar boven