MuscleMeat

Contest Log (v) Van Fatty pl-er naar shredded pl-er

Bezoekers in dit topic

Dan zou ik die afspraken inderdaad overhouden voor als je echt problemen hebt. Ik heb zelf gelukkig meer dan genoeg afspraken per jaar, zal helaas als ik 18 ben wel weer veranderen :(.
Uhu ja dat is wel het idee. Moet nog half jaar mee door:p

Merk dat met name het pl-en nogal belastend is. Ik ging ook vaak te lang door zonder deload, maar daar ben ik wel op terug gekomen. Toch iets wijzer en minder eigenwijs inmiddels:p
 
Uhu ja dat is wel het idee. Moet nog half jaar mee door:p

Merk dat met name het pl-en nogal belastend is. Ik ging ook vaak te lang door zonder deload, maar daar ben ik wel op terug gekomen. Toch iets wijzer en minder eigenwijs inmiddels:p

Ja deloaden is wel echt belangrijk met pl-en, als je een bro split volgt dan hoef je minder vaak een deload te doen :D.
 
Ja deloaden is wel echt belangrijk met pl-en, als je een bro split volgt dan hoef je minder vaak een deload te doen :D.
Klopt. Heb minstens een jaar een brosplit gedaan zonder deload en dat kon ook prima!
 
Fotooww na bro train met pomp... zou wel fijn zijn als ik mn bicep vein weer zie.. is al zolang weg:( Zie m echt een heeeell klein beetje nu.
IMG_20170624_210524_522.jpg
 
Low car s doet ook veel met je adertjes hè :D
 
Vandaag erg moe en hongerig. Wat verlang ik weer naar mm bulk haha. Na de cut ga ik op vakantie, dus 8 dagen ultra all you can eat:p Weer 10 kg zwaarder terug:p

RDLS
8 x 80
8 x 90
8 x 90

CLOSE STANCE SQUATS
8 x 75
6 x 75
6 x 75
6 x 75

PULL THROUGH
12 x 45
12 x 45
12 x 45

HYPER EXTENSION
10 x 10
10 x 10
10 x 10

+ tri's

VCRUNCH PRECOR
14 x 10
14 x 10
14 x 10

Vanavond nog hardlopen O.o
 
Je moet lichamelijk en mentaal ff wennen aan deze hoeveelheid eten na maanden bulken.

Na een tijdje wen je er aan en zit je in de flow.

Aan de andere kant, pl-ers zijn natuurlijk geen goede cutters :p
 
Low carbs bdoel je:p?
:x sorry auto correctie op gsm :kiss:

En hardlopen en moe zijn gaan niet echt samen hè, soms doet rust meer goeds dan een knal workout of cardio sessie :pressing:
 
:x sorry auto correctie op gsm :kiss:

En hardlopen en moe zijn gaan niet echt samen hè, soms doet rust meer goeds dan een knal workout of cardio sessie :pressing:
Snap wat je bedoelt, maar nu is het doel om flink mn vet% flink te verlagen voor de challenge en dat gaat niet lukken als ik naar mn lijf luister:p Ik ga liever bulken en niks doen:D
 
Je moet lichamelijk en mentaal ff wennen aan deze hoeveelheid eten na maanden bulken.

Na een tijdje wen je er aan en zit je in de flow.

Aan de andere kant, pl-ers zijn natuurlijk geen goede cutters :p
Haha beidde dingen zijn waar. Sowieso niet het beste moment om te cutten zo direct na een meet, maar het is niet anders!

Gewoon verstand op nul en doorgaan. Laatste week blijf ik beetje hangen qua gewicht. Niet dat gewicht alles zegt, maar kan het me niet veroorloven het nog een week aan te kijken. Dussss nu extra cardio 5x p. week (circa 400 kcal extra per training). Kcal hou ik gelijk, dat kan daarna nog wel naar beneden mocht dat nodig zijn
 
Hoeveel kcal zit je nu op?
 
Resultaat week 2

Resultaat week 1
72.8 kg / 71.5 kg
-1.3 kg
gemiddeld 2296 kcal
252 g carbs
176 g eiwit
66 g vet
Resultaat week 2
71.5 kg / 71.5 kg
gemiddeld 2394 kcal
244 g carbs
168 g eiwit
71 g vet

Vetpercentage 18.5% > 16.8% (dag 1 - dag 11))

Heb wel wat last van verstopping, dus dat kan invloed hebben. Alsnog ga ik over op 5 dagen extra cardio. Voeding hou ik op 2200-2300.

Hopelijk volgende week rond de 71 of eronder
 
Laatst bewerkt:
Oef, ik lees 5 x per week cardio, niet iets om vrolijk van te worden wat mij betreft.. ;).
Maar elke dag 2200-2300 kcal kunnen blijven eten, dat is dan wel weer nice ^^.

Succes, ik volg je! :wave:
 
Gisteren 4.5 km hardgelopen (3 x 100 meter ongeveer gewandeld). Loeizwaar O.o Ik wou met 3.5 km beginnen, maar rondje was toch wat groter. Ik ga vandaag mn alpha mio opladen, dan kan ik vanavond mooi op hartslag lopen.
 
Oef, ik lees 5 x per week cardio, niet iets om vrolijk van te worden wat mij betreft.. ;).
Maar elke dag 2200-2300 kcal kunnen blijven eten, dat is dan wel weer nice ^^.

Succes, ik volg je! :wave:
Ja dat klinkt ook wel heftig haha, maar ik ga liever niet onder de 2000 kcal zakken dus dan maar cardio:p Heel vreselijk vind ik het niet hoor:) Gisteren heb ik met mn broertje gelopen dus ook wel ff gezellig. Zodra het mooi weer is (droog) dan ga ik weer de mtb routes lopen + met wat lekkere muziek op.

Mijn langdurige cut in 2015 zat ik lange tijd nog rond de 2400-2500 (viel toen 0.5-1% af per week), maar toen fietste ik nog naar een andere gym op 6.5 km afstand + 6 x trainen. Moet er toch aan geloven dat ik nu minder verbruik:/ Pas de laatste maand moest ik naar 1800 kcal, maar toen woog ik ook nog maar 61 kg.

Leuk dat je volgt:D
 
Dedication SP! 5x cardio ook echt, wauw!!

Respect hoe je het allemaal doet, samen met je gezin!
 
:roflol: en dan zeuren over trek lol.

Ik heb er maar 600 meer en wel 20kilo vvm meer ;)

Dus je hebt nog geen reden om te miepen.
Zit je dan niet bizar veel onder je verbruik O.o?

Dedication SP! 5x cardio ook echt, wauw!!

Respect hoe je het allemaal doet, samen met je gezin!
Ja wat moet dat moet! Is wel te doen hoor, mn kerel ging net koken en heb toen 45 min hard gelopen en daarna stond t eten al klaar:D
 
Back
Naar boven