MuscleMeat

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

Maar even overleggen met mamma of je dat mag kopen :p

Als ze het dan ook zou betalen... :P

24/6/2017 - week 1, dag 4 (#SL, prep 1)
Deadlift deficit

1x3 65 kg
1x3 75 kg*
1x2 80 kg
1x2 80 kg
1x2 80 kg
1x2 80 kg
1 min rust tussen de sets, want sportschool gaat snel dicht.
Eerste keer ooit deficits. Sets gingen steeds beter een beter. Had een 5 kg bumperschijf gebruikt en zo'n hard rubberen matje om op te staan.

Incline BP
1x5 40 kg (PR)
2x5 40 kg

Deadlift from blocks
1x3 70 kg
1x3 80 kg
1x3 95 kg
1x2 105 kg (3s hold)* (PR geloof ik)
1x2 105 kg (3s hold)
1x2 105 kg (3s hold)

Hyperextensions ss rolling tricep extension
Geskipt, sportschool dicht

Trainingstijd: 50 min
 
Was de laatste trainingen de compounds aan het afronden op 2.5 kilo's, ga nu toch geeoon op 5 doen. Voorheen ook zo gedaan dus eigenlijk geen idee waarom ik dit bedacht heb.
 
Was de laatste trainingen de compounds aan het afronden op 2.5 kilo's, ga nu toch geeoon op 5 doen. Voorheen ook zo gedaan dus eigenlijk geen idee waarom ik dit bedacht heb.
Zou op bench niet afronden naar 5 maar gewoon 2.5 aanhouden
 
Worth it :heart:

Capture+_2017-06-25-18-54-16.png
 
2200 boven behoefte? Refeed dag?
 
2200 boven behoefte? Refeed dag?

Nee :roflol:

NY pizza weten te fitten op 2000 kcals.

---

Elke dag 2000 gegeten deze eerste week. Weeg- en meetupdate kan ik pas dinsdag doen trouwens.
 
Pizza fitten. I approve! :thumbs:
 
26/6/2017 - week 2, dag 1 (#SL, prep 1)
BP paused

1x5 30 kg
1x4 40 kg
1x3 45 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
Upper trap links verrekt met opwarmen voor squats; viel bijna om en pakte me ongelukkig ergens aan vast. Had er behoorlijk hinder van tijdens het benchen :(

Squat
1x5 55 kg
1x4 65 kg
1x3 75 kg
1x3 80 kg
1x3 80 kg
1x3 80 kg
1x3 80 kg

BP paused
1x3 35 kg
1x3 40 kg
1x3 47.5 kg
3x3 47.5 kg geskipt
Linker schouder ging niet lekker voelen, tgv die verrekking. Dus maar preventief gestopt voordat ik met rare houding ging/bleef benchen.

Hyperextensions
4x8 bw +5kg

Dumbell fly
1x6 10 kg (PR)
1x6 10 kg
Hier ook 3 setjes geskipt, voelde niet lekker.

Bench squeeze
3x15 sec

Trainingstijd: 60 min

Was sowieso behoorlijk stijf en had last van m'n ellebogen. Van het weekend met m'n vriend in een eenpersoons bed geslapen & gisteren wezen bodyboarden.
 
Voor de helft, geboren in Nederland dus de andere helft is gewoon pepernoten, stamppot en broodjes pindakaas:o

:). Vriend van mij is ook half Hongaars. Ik zag het aan de tekst in je profiel
 
Handig he een éénpersoonsbed met je vriend delen...
Kan je nagaan.. mijn mannetje is 2 meter... 115 kg.... en ik ernaast in een 1 persoonsbed van 180x80 :roflol: ikke plat of op de grond. hahahahha

Maar wel balen dat het niet zo lekker ging... Hoop dat het snel bijtrekt allemaal!
 
Bodyboarden is wel leuk!! Waar had je dat gedaan? Ik had het eens een keertje geprobeerd in Zoetermeer:)

:). Vriend van mij is ook half Hongaars. Ik zag het aan de tekst in je profiel

Aaa wat tof! Je hebt dan vast wel eens een paar van die gerechtjes gegeten?:D
 
Handig he een éénpersoonsbed met je vriend delen...
Kan je nagaan.. mijn mannetje is 2 meter... 115 kg.... en ik ernaast in een 1 persoonsbed van 180x80 :roflol: ikke plat of op de grond. hahahahha

Maar wel balen dat het niet zo lekker ging... Hoop dat het snel bijtrekt allemaal!

Woh dan is er écht haast geen plek meer voor je over nee :roflol:

Heb 3 jaar lang in een éénpersoonsbed met hem gelegen als we bij mij thuis sliepen, in m'n vorige huis. Wat een ramp als ik eraan terugdenk...

Bodyboarden is wel leuk!! Waar had je dat gedaan? Ik had het eens een keertje geprobeerd in Zoetermeer:)

Aaa wat tof! Je hebt dan vast wel eens een paar van die gerechtjes gegeten?:D

Was zeker leuk, de tijd vliegt helaas ook zo weer om... Ik deed het in nieuwegein. Zeker voor herhaling vatbaar :)

Die langos is trouwens zooo lekker. Eentje gegeten met creme fraice en een shitload aan kaas. En eentje met gyros, knoflooksaus en wat sla.
En nu heb ik honger...
 
Waarom koop je / jullie niet gewoon een 2 persoons bed?
Hoeft echt niet heel duur te ziin.
Goed matras wel.
 
Back
Naar boven