MuscleMeat

Gesloten =

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Als het ook nog kracht kost , is de lol er snel af van dat cutten :D
Zo is het maar net Neet
Je moet je tijd goed besteden...
Cutten en kracht opbouwen gaat niet lang samen....
 
Ondanks krachtsverlies heb je een goede cut gedaan, die 10 kg geeft veel ruimte om dat verlies straks dubbel terug te winnen :thumb:
 
training 28-6
wk3#8

squat
10x40
5x60
5x70
5x5x82.5

ohp
5x40
5x45
5x5x50

deadlift ( sumo)
10x40
5x60
5x80
5x100

ab wheel
3x15

klaar, ohp is weer lekker op dit gewicht :)
 
Nog steeds een goede balans Droop?
 
Nog steeds een goede balans Droop?
dat gaat tot nu toe nog goed, maar ik merkte de vorige keer tijdens het deadliften dat ik weer scheef trok dus ik doe nu ipv een set van 5 t&g, 5 singles, iedere keer opnieuw even een setup gaat veel beter.
 
misschien wat mobiliteit of strechen?
 
ben ik op de rustdagen druk mee bezig, dan doe ik wat lunges en legcurls per been, waarbij mijn zwakkere been wat extra werk krijgt, ook wat kuit oefeningen maar die gaan voor geen meter met links
 
ben ik op de rustdagen druk mee bezig, dan doe ik wat lunges en legcurls per been, waarbij mijn zwakkere been wat extra werk krijgt, ook wat kuit oefeningen maar die gaan voor geen meter met links
En je heupmobiliteit?
 
daar heb ik van de fysio wat oefeningen voor gekregen, zoals staand met je heupen roteren, goed proberen om het punt op te zoeken waar het ''vast'' zit en daar op werken.
ook liggend knie naar je neus trekken en been optrekken en naar buiten duwen.
diepe bw squats en dan ook weer je knieen naar buiten duwen
ik heb het er hartstikke druk mee :D
 
Mooi zo....hou het apparaat in beweging ok?
voor mij ook ik blijf lopen elke dag
 
daar heb ik van de fysio wat oefeningen voor gekregen, zoals staand met je heupen roteren, goed proberen om het punt op te zoeken waar het ''vast'' zit en daar op werken.
ook liggend knie naar je neus trekken en been optrekken en naar buiten duwen.
diepe bw squats en dan ook weer je knieen naar buiten duwen
ik heb het er hartstikke druk mee :D
Lijkt toch wel verdomd veel op de yoga oefeningen die wij regelmatig in de yoga les doen.
Merk dan ook altijd de dag na de yoga dat squatten beter gaat. :)
 
Een paar oefeningen voor de heupen/glutes/onderrug die ik de laatste tijd doe en waarbij ik echt verbetering merk, misschien heb je er wat aan.

Vooral de lunges in deze:

En deze werkt erg goed:
 
Vooral de stretch tussen 7:00-7:40 in het eerste filmpje. Het geheel vind ik wel een beetje rommelig, hij stopt wel heel veel in 1 filmpje :)
 
Vooral de stretch tussen 7:00-7:40 in het eerste filmpje. Het geheel vind ik wel een beetje rommelig, hij stopt wel heel veel in 1 filmpje :)
Die stretch is inderdaad super, he? Lol, de man is oersterk en zijn filmpjes zijn meestal een hoop metal, gebrul en het doen van onconventionele lifts met enorme gewichten.
 
Lijkt toch wel verdomd veel op de yoga oefeningen die wij regelmatig in de yoga les doen.
Merk dan ook altijd de dag na de yoga dat squatten beter gaat. :)
het een heeft met het ander te maken, een soepele spier is een ontspannen spier, en ontspanning geeft rust, veel mensen lopen de hele dag met een constante spierspanning rond en dat is heel vermoeiend, zowel lichamelijk als geestelijk.
doe nu ook veel met een foamroller en met van die massageballetjes, het is bijna ongelooflijk hoe dat helpt als je jezelf daar goed mee aanpakt.
 
Een paar oefeningen voor de heupen/glutes/onderrug die ik de laatste tijd doe en waarbij ik echt verbetering merk, misschien heb je er wat aan.
een paar van die oefeningen uit het filmpje doe ik al, vooral die bw squat en dan onderin goed strechen helpt goed voor mij.
 
Wow das best pittig....heb je bijna een dagtaak aan...maar tis voor een goed doel...als je maar lol heb
 
Een paar oefeningen voor de heupen/glutes/onderrug die ik de laatste tijd doe en waarbij ik echt verbetering merk, misschien heb je er wat aan.

Vooral de lunges in deze:

En deze werkt erg goed:

Bookmarked!
 
training 1-7
wk3#9

squat
10x40
5x60
5x70
5x5x85

bench
10x40
5x60
5x70
5x5x80
voelde zwaar, nog een beetje last van de fronthold
van vanmiddag :D

bor
10x40
5x50
5x5x65

lat pulldown
3x15x45

klaar weer. :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven