XXL Nutrition

Droogtrainen?

Bezoekers in dit topic

robinrobben10

Novice
Lid geworden
25 jun 2017
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m82
Hallo iedereen,

Mijn naam is Robin, 16 jaar, en ik ben nieuw binnen het bodybuilden. Ik train al wel eens in de sportschool, maar nog niet echt serieus. Ik heb al een beetje op internet gekeken en ben nu geïnteresseerd geraakt in het 'droogtrainen'. Ik zit echter met een aantal vragen:

- Ik wil mijn vetpercentage verminderen, maar mijn spiermassa laten toenemen. Hoe doe ik dit?
- Welke voeding is goed voor droogtrainen? Koolhydraatarm?
- Wat zijn handige tips?

Alvast super bedankt!!!

Groetjes,

Robin
 
Je haalt wat zaken door elkaar. Atleten doen letterlijk aan droogtrainen om bijvoorbeeld aan het maximaal toegestane gewicht te komen bij een officiële weging om in een bepaalde gewichtsklasse te kunnen deelnemen. Hier gebruiken ze nogal extreme methoden voor, zoals een watercut. Wat jij wil is gewoon vet verliezen en spiermassa kweken. En heb jij nou net geluk dat je dat als newbie gewoon tegelijk kan doen!

3x per week een full body schema als Stronglifts of Greyskull en door middel van een goed voedingsschema een calorietekort creëren is voldoende. Daar is genoeg over te vinden op dit forum en daarbuiten.
 
1. Vetpercentage verminderen en spieren bouwen zijn twee tegenpolen. Vet verbranden doe je met cardio, spieren bouwen met gewichten.
2. Elk lichaam reageert anders op verschillende diëten, kcal inname is de sleutel.
3. Grote oefeningen, correct uitvoeren, voor een lange periode.
 
Back
Naar boven