MuscleMeat

Na 13 jaar tijd....

Bezoekers in dit topic

Kastel

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2004
Berichten
294
Waardering
26
Lengte
1m72
Massa
73kg
Na 13 jaar lidmaatschap van dit forum dacht ik dat het toch eens tijd werd om me voor te stellen ;).

Ik copy paste hier gewoon de post van mijn Trainingslog die wat info over me geeft en mijn doelen.


Ik ben al 13 jaar op deze site (sinds 2004 dus), heb een topperiode gehad maar dan afgedwaald en domme dingen gedaan met mijn lichaam (drank en andere stuff....). Anyways ik ben nu 2 weken terug beginnen te trainen.

In 1 week 2,5kg afgevallen.

31 jaar oud

Ik weeg 77,5kg, 1m72.

Hartritme gemeten bij rust en die stond aan 102bpm, ja ik heb een erg harde bpm, hoop dat ie verder daalt. Ooit eens bij de cardioloog geweest uit angst maar die zei dat er niets aan de hand was.

Voorlopig log ik enkel het aantal minuten dat ik train via een iphone app, ben terug begonnen met krachttraining en zwemmen.

Het magische aan zwemmen is dat ik het erg lang kan uithouden zonder rustpauses, geweldige cardio, veel leuker dan op machines cardio te doen

Ik probeer elke trainingssessie minimum 45 minuten tot 1u30 te doen dagelijks. Maar doe soms verschillende sessies op dezelfde dag.

Waar raden jullie mij aan om pics up te loaden die blijven om ze daarna hier te posten?

Ben van plan om me de iphone serie 2 aan te schaffen om mijn aantal lengtes gezwommen kan meten, dan post ik ze hier.

Enige sups die ik neem zijn 1 eiwitshake, 5g creatine en 2 visoliecapsules per dag.

Mijn doel? Een sterk, ripped lichaam, de spiegel is mijn motivator.

Even over mijn sportbackground, aantal jaren judo gedaan (nooit leuk gevonden eigenlijk), kendo als ik klein was, erg veel gefietst in mijn jeugd. 2 jaar Boksen (engels, vond het leukste sport ever, mis het nogal was niet per sé een goede allround bokser maar had wel de hardste punch en dit had ik volgens mij te danken aan mijn krachttraining background, boydbuilding kan wel degelijk helpen om harder te slaan) en natuurlijk krachttraining (moeilijk te zeggen hoe lang, aangezien ik vaak stopte en terugbegon enz...). Paar sessies Karate, Taekwondo en Capoeira.

Heb een aantal maanden geleden (6tal maanden ofzo) 1 maand lang 3x per week getraint met een coach, was niet goedkoop (350 euro) maar die dude is een beest, hij heeft in het verleden in Thailand, Amerika enz... MMA competitie gedaan. Zag wel een serieus resultaat na 1 maandje.

Tijdens mijn reis naar Thailand ben ik al die progressie kwijtgeraakt door veel bier en veeeel eten en niet trainen, heb daar misschien slechts 3 workouts gedaan (Muay Thai) in 2 maand tijd, kon op dat vlak niet slechter gaan. Resultaat: 5 kilo bijgekomen.

Die kilos ben ik dan kwijtgeraakt maar op een ongezonde manier (mij letterlijk laten uithongeren).

Ik let nu op mijn voeding, zie mij echt geen voedingsschema aanhouden maar eet wel goed (appelen, kwark, pindakaas met volkorenbrood, tonijn, komkommer, enz..) en ik drink sinds kort geen druppel alcohol meer.

Ik heb deze post hardcore genoemd omdat ik niets half doe, grootste challenge? Mijn ritme volhouden op lange termijn. Minimum 45 minuten sport per dag en geen maximum.

Op deze manier hou ik me niet vast aan een te strikt schema maar laat ik me wat vrijheid ook om het fun te houden.

Ik heb een paar pics genomen maar zou graag eerder een maand wachten wanneer ik al resultaat zie alvorens ze hier te posten :cool:, zo kan ik meteen een before/after resultaat tonen. Bij mij kan het erg snel gaan maar dan ook in de slechte zin ook.

Ik gain redelijk snel of verlies snel vet of kom juist veel vet aan door niet te sporten en slechte lifestyle.

Bij mij is het dus een beetje alles of niets.
 
Mijn hartslag staat de hele tijd tussen 130-160, maar ik neem aan dat die app het voor geen kant goed opmeet :D.

Goed dat je weer bezig bent man, doorgaan :).

Ik kan niet wachten tot ik ooit naar Thailand toe kan.
 
Back
Naar boven