AndroidHealthClinic

Armed to the Core workout

Bezoekers in dit topic

sander83

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 mei 2008
Berichten
331
Waardering
20
Wat vinden we van deze workout?


Gaat deze echt veel verschil maken in je bi's & tri's???
 
Wat we ervan vinden? Ik denk dat het verstandiger is dat je gewoon even bij bodybuilding.com vandaan blijft. Dit soort meuk heb je niet veel aan nu. Zorg ervoor dat je basis eerst op orde is.

Maar als je echt een mal programma volgen voor je armen dan is dit wel wat:

 
Thanks!

Ik gebruik op dit moment deze armtraining:


Deze lijkt op die van jou wat ik zo zie :)
 
P.S. Kan ik deze 2 arm workouts van Calum von Moger en die van Rich Piana elke week afwisselen?
 
P.S. Kan ik deze 2 arm workouts van Calum von Moger en die van Rich Piana elke week afwisselen?
je kunt ze elke dag om en om doen, dan groei je nog harder
 
je kunt ze elke dag om en om doen, dan groei je nog harder

Ehm.....je hebt toch juist rust nodig om te herstellen? Of bedoel je maandag, woensdag, vrijdag?
 
Ehm.....je hebt toch juist rust nodig om te herstellen? Of bedoel je maandag, woensdag, vrijdag?
Dat was sarcasme, beide workouts lijken mij totaal niet nuttig
 
Hoe is het met je fullbody schema en hoeveel progressie heb je inmiddels op compounds zoals squats, deadlifts, bench press, pullups, rows en OH press geboekt?


DAT is wat ik er van vind......
 
Oh ja, ik vergat nog te zeggen dat ik ook vind dat sites zoals bodybuilding.com eigenlijk verboden terrein zouden moeten zijn voor lieden die geneigd zijn tot obsessief trainingsgedrag t.a.v. hun biceps en triceps
 
Misschien moet je nog even 20 topics openen over willekeurige click-bait bro schema's van BB.com.....
 
Misschien moet je nog even 20 topics openen over willekeurige click-bait bro schema's van BB.com.....

Ik vraag gewoon om een mening en ben echt geen reclame aan het maken hoor......
 
Golden six beter?

The Golden Six
Exercise Sets Reps
A Barbell Squat 4 10
B Wide-Grip Barbell Bench Press 3 10
C Chin-Up 3 *
D Behind-the-Neck Overhead Press 4 10
E Barbell Curl 3 10
F Bent Knee Sit-Up 3-4 failure
 
Ik vraag gewoon om een mening en ben echt geen reclame aan het maken hoor......
Je mist het hele punt. Click bait voor jou...niet voor ons. Je laat je constant verleiden door allerlei malle workouts op BB.com.

Ga gewoon een goed fullbody schema volgen de komende maanden en pak je noob gains.
 
Je kunt beter een Full Body/Upper-Lower/PPL schema gaan doen. Typish bodybuilding schemas als natty zijn gewoon niet optimaal voor spiermassa opbouw en kracht ontwikkeling.
 
teveel fancy oefeningen en geen plan voor progressieve overload.

Dit is een beter voorbeeld:
Jason Blaha's Ice Cream Fitness 5x5 Novice Program

Zojuist Blaha's Ice Cream 5x5 program gedaan (workout A) en afgesloten met 3 setjes tricep dips tot failure...... Ik heb nog nooit zo hard gezweet tijdens mijn training! De traiining lijkt echt heel simpel en niet doeltreffend, maar aan mijn lichaam te voelen (goed opgepompt) en te zien (kletsnat door het zweet) lijkt mij dit idd een perfecte training!

Ben helemaal voldaan! :D

Nog even een vraag......heb ik het goed begrepen dat je je gewicht pas mag verhogen tijdens deze workout als je alle sets en reps te makkelijk uit kan voeren?
 
Zojuist Blaha's Ice Cream 5x5 program gedaan (workout A) en afgesloten met 3 setjes tricep dips tot failure...... Ik heb nog nooit zo hard gezweet tijdens mijn training! De traiining lijkt echt heel simpel en niet doeltreffend, maar aan mijn lichaam te voelen (goed opgepompt) en te zien (kletsnat door het zweet) lijkt mij dit idd een perfecte training!

Ben helemaal voldaan! :D

Nog even een vraag......heb ik het goed begrepen dat je je gewicht pas mag verhogen tijdens deze workout als je alle sets en reps te makkelijk uit kan voeren?
Nee gewoon als je alle reps en sets haalt, het hoeft niet makkelijk te zijn
 
Zojuist Blaha's Ice Cream 5x5 program gedaan (workout A) en afgesloten met 3 setjes tricep dips tot failure...... Ik heb nog nooit zo hard gezweet tijdens mijn training! De traiining lijkt echt heel simpel en niet doeltreffend, maar aan mijn lichaam te voelen (goed opgepompt) en te zien (kletsnat door het zweet) lijkt mij dit idd een perfecte training!

Ben helemaal voldaan! :D

Nog even een vraag......heb ik het goed begrepen dat je je gewicht pas mag verhogen tijdens deze workout als je alle sets en reps te makkelijk uit kan voeren?


Simpel en doeltreffend gaan vaak juist heel goed samen, dat is één van de training 'geheimen'.

Men doet vaak veel te moeilijk, waardoor er vaak veel te veel aandacht en energie aan zinloze details wordt besteed....




Als je sets en reps te makkelijk zijn dan is het vaak goed te verzwaren, behalve wanneer:

- Je nog in het stadium van het aanleren van techniek bent.

- Het schema heel nadrukkelijk voorschrijft dat je een bepaald patroon van geleidelijk verzwaren MOET volgen.
 
Dus als ik jullie goed begrijp gewicht pas verzwaren als het mij te makkelijk afgaat zonder dat het ten koste gaat van de techniek?
 
Back
Naar boven