AndroidHealthClinic

12

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar back on topic :D Er moet nog gepint worden ook :roflol:

Dus deze week ook testloos gewoon omdat het kan :p
Tren ace naar 40 mg/dag vanaf 1uur geleden.
nolva op 20 mg/dag, morgen heb ik mijn letro dus dat gaan we dan ook is proberen voor de tepeltjes en de caber hou ik er nog zeker 1 week in.
Wil deze week niet echt gewicht gainen maar wil de shape nog wat optimaliseren. Daarna gaan we zien waar we staan en dan ga ik waarschijnlijk de tren ace inruilen voor de parabolan omdat ik daar nada gyno probs mee heb.... strange. Heb hier 3 merken liggen en met geen van de 3 probs. Wel de looks van tren. En dan gaat de test er ook terug bij komen.
Nu ik dagelijks de ace injecteer merk ik wel dat de sides milder zijn, ik slaap als een baby. Enkel maagzuur is altijd lichtjes aanwezig en snachts als je ligt kan dat wel eens opspelen als ik eet voor ik slaap. Dus dat doen we niet meer.

Augustus is de (vakantie) maand dat ik normaal gezien volledig off van alles ga voor een week of 6-8. Maar ik denk dat ik voor de eerste keer mijn trt ga blijven doorzetten. Dat houd de massa wat gemakkelijker vast om dan in oktober met een mooie startbasis nog eens goed door te bulken. Wie weet tik ik dan eens die 100 kilo aan als ik dat tegen dan nog wil... Ik loop nu al even rond met 88-90 kilo en mijn lichaam begint er aan te wennen heb ik het gevoel, conditie is redelijk oke en ik voel me gewoon heel goed in mijn vel op dit moment.
probeer eens wat appelazijn voor het slapen man of wanneer je trenzuur voelt opkomen.. werkt bij mij als huis tuin en keuken middeltje perfect tegen trenzuur :)
 
Weet je wat abnormaal is?
Dat een vrouw een man heeft met een lichaam als een adonis (oke, wel een midget adonis, maar toch) en die niet elke dag de kleren van zijn lijf wilt scheuren.
Dat vind ik abnormaal.

Er zijn miljoenen vrouwen die niets hebben met het geschetste "adonis" lichaam. Net als er miljoenen mannen zijn die niet speciaal warm worden van fit chick fysieken. En dan heb ik het niet over mensen die op het eigen geslacht vallen.
 
Er zijn miljoenen vrouwen die niets hebben met het geschetste "adonis" lichaam. Net als er miljoenen mannen zijn die niet speciaal warm worden van fit chick fysieken. En dan heb ik het niet over mensen die op het eigen geslacht vallen.

Ik ga er vanuit dat ikke 20 al jarenlang een beest is, ook al toen hij zijn vrouwtje leerde kennen.
 
Ik ga er vanuit dat ikke 20 al jarenlang een beest is, ook al toen hij zijn vrouwtje leerde kennen.

Negatief. We zijn al bijna 16 jaar samen en toen was ik nog "atletisch gebouwd" :D
Maar ze vind een klein bodybuilderke wel leuk/lekker hoor:cool:
 
Er zijn miljoenen vrouwen die niets hebben met het geschetste "adonis" lichaam. Net als er miljoenen mannen zijn die niet speciaal warm worden van fit chick fysieken. En dan heb ik het niet over mensen die op het eigen geslacht vallen.

Klopt. Ik vind fitchicks lekker maar er zit daar in 90% van de gevallen zo weinig inhoud in dat men libido zich plots gaat verstoppen. Maar als ze inhoud hebben dan is het een ander verhaal :p

Na 20 jaar weet ik al wat mijn "type" is en als zo iemand in de buurt komt dan weet ik wanneer ik moet remmen :roflol:
 
Dit.
Heb zelf gelukkig een sexverslaafde als vriendin. Ik ben diegene die vaak nee zegt. Zelfs met tren in mijn lijf red ik haar libido niet.

:cheer:
 
probeer eens wat appelazijn voor het slapen man of wanneer je trenzuur voelt opkomen.. werkt bij mij als huis tuin en keuken middeltje perfect tegen trenzuur :)

Ik drink dat regelmatig maar nog nooit savonds voor het slapen gaan gedronken. Vanavond eens proberen dan ;)
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Weet je wat abnormaal is?
Dat een vrouw een man heeft met een lichaam als een adonis (oke, wel een midget adonis, maar toch) en die niet elke dag de kleren van zijn lijf wilt scheuren.
Dat vind ik abnormaal.
Ik begrijp precies wat je bedoelt, maar als jij een veel hoger libido hebt dan je partner dan kun je je dat nu eenmaal heel moeilijk voorstellen.

Ik heb een paar keer zonder libido gezeten tussen kuren in, en op dat moment begin je het pas te begrijpen ;-)

Dit.
Heb zelf gelukkig een sexverslaafde als vriendin. Ik ben diegene die vaak nee zegt. Zelfs met tren in mijn lijf red ik haar libido niet.
Ik weet niet hoe lang je al met dat meisje hebt, maar het is een kwestie van tijd voordat ze het buiten de deur gaat zoeken ;-)
 
Ik weet niet hoe lang je al met dat meisje hebt, maar het is een kwestie van tijd voordat ze het buiten de deur gaat zoeken ;-)

Die kans is aanwezig. Echter, zoals Ikke20 zijn er zat mensen die wel blijven. Zou niet inzien waarom dat bij vrouwen anders zou zijn?

Inb4 ikke20 is sexverslaafd:p
 
Ik drink dat regelmatig maar nog nooit savonds voor het slapen gaan gedronken. Vanavond eens proberen dan ;)
tot nu toe helpt het goed bij me.. als laatste red middel heb ik ook nog omeprazol liggen maar tot nu toe nog niet nodig gehad :)
 
En we zijn terug :(
 
10 dagen op vakantie geweest met de dochter, reuze tijd gehad en men dochter zal deze vakantie niet snel vergeten. Ik had al sinds de paasvakantie aan men dochter beloofd dat we samen gingen kamperen in een weekend maar het was zo druk op het werk dat het er gewoon niet van kwam. Maar nu had ik zoiets van fuck it we zijn weg want anders komt het er toch niet van en is het een 10 daagse vakantie geworden aan de Atlantische kust Moliets plage (Frankrijk). Was zalig om gewoon met ons 2 eens weg te zijn. Zo had mijn vrouw ook even wat rust en "me time" en het heeft ons allemaal goed gedaan.
Midden/eind augustus zijn we terug voor 10-12 dagen weg (Antibes) maar dan gaat men vrouw uiteraard ook terug mee.

De rust van alles (stress, gear, trainen, voeding) heeft me goed gedaan en ik ga nu effe off gaan voor een aantal weken. Al zeker tot september 2017. Vanaf morgen wel weer terug goed gaan trainen want 2x dag eten + wat snacks voor bijna 2 weken heeft zijn sporen achter gelaten :p
Vet word ik niet, ik krimp enkel :D
 
10 dagen op vakantie geweest met de dochter, reuze tijd gehad en men dochter zal deze vakantie niet snel vergeten. Ik had al sinds de paasvakantie aan men dochter beloofd dat we samen gingen kamperen in een weekend maar het was zo druk op het werk dat het er gewoon niet van kwam. Maar nu had ik zoiets van fuck it we zijn weg want anders komt het er toch niet van en is het een 10 daagse vakantie geworden aan de Atlantische kust Moliets plage (Frankrijk). Was zalig om gewoon met ons 2 eens weg te zijn. Zo had mijn vrouw ook even wat rust en "me time" en het heeft ons allemaal goed gedaan.
Midden/eind augustus zijn we terug voor 10-12 dagen weg (Antibes) maar dan gaat men vrouw uiteraard ook terug mee.

De rust van alles (stress, gear, trainen, voeding) heeft me goed gedaan en ik ga nu effe off gaan voor een aantal weken. Al zeker tot september 2017. Vanaf morgen wel weer terug goed gaan trainen want 2x dag eten + wat snacks voor bijna 2 weken heeft zijn sporen achter gelaten :p
Vet word ik niet, ik krimp enkel :D
Leuk om te horen man! Er is idd meer in het leven dan bb, tijd doorbrengen met je dierbaren is belangrijk! Gains komen wel weer. Kan zelf ook niet wachten om op vakantie te gaan. Ben echt af het tellen... voor mij is het dan ook een tijdje gedaan met blasten. In oktober laat ik sws eens bloedprikken, vanuit daar kijk ik verder.
 
De Igf kreeg ik gratis bij mijn hgh bestelling dus gebruik ik het nu op. Igf kopen zal ik niet snel doen.

Insuline samen met de hgh is iets dat ik deze herfst/winter wel eens wil proberen op een lage dosis. Eigenlijk gewoon om het is te voelen hoe het is. Deze winter effe op +95 kg staan is het doel maar weet nu al dat ik daar niet lang zal blijven mijzelf kennende.

was je kuurlog wat aan het bekijke, ik volg maar gratis igf bij hgh?? :D bestaat niet man weet jij wat echte igf kost? zoizo rotzooi dan
 
Gisterenavond dan toch eens in de gym geraakt om te trainen en het voelde HEEL goed om terug wat pomp te voelen :D
Na 30 minuten was alles weer aanwezig en voelde ik me weer een sexy milfke :roflol:.
Wel 2 tanden kleiner want ik ben...... OFF..... en de voorbije weken heb ik vrij weinig gegeten en van trainen kwam ook niet heel veel in huis. Maar ik zie er nog steeds uit als een bodybuilder hoor :cool:
Ik ga dat off zijn dat toch wel even proberen vol te houden, ik zeg proberen he :p. Binnenkort weer op vakantie voor 2 weken en daarna komt een heel drukke periode aan ivm werk tot December 2017. Dus we zien wel waar we stranden.

Momenteel zit ik op 20 mg nolva/dag en 50mg proviron/dag.
HCG en clomid zijn onderweg en vanaf dat die er zijn gaat de proviron eruit en gaat de hcg ern clomid erin. Lang geleden dat we dat allemaal nog eens gebruikt hebben... ben benieuwd of er iets gaat gebeuren :D

Kwa voeding ga ik de komende tijd IF proberen maar met de vakantie in aantocht zal dit moeilijk vol te houden zijn. Ik ga ni de autist uithangen terwijl iedereen lekker aan het lunchen is :p
Tijdens de werkweek is dit voor mij vrij easy want heb weinig problemen om tot 15-16u niets te eten, ondanks het fysieke werk. Gewoon zien dat ik bezig blijf en dan denk ik niet te veel aan eten.
 
was je kuurlog wat aan het bekijke, ik volg maar gratis igf bij hgh?? :D bestaat niet man weet jij wat echte igf kost? zoizo rotzooi dan

Goed lezen. Er staat nergens dat het echte igf is. Ik heb zelfs gezegd dat ik er niet echt in geloofde maar omdat ik het erbij kreeg kon ik het even goed proberen he.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven