XXL Nutrition

Verenigde Staten (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

...
njaF1WN.gif
 
Laatst bewerkt:
"Whenever there is a news about Islam.."

A news?
Man man man

*edit* "Comments and let me know?"

En dan ook nog overal hoofdletters op gekke plekken gebruiken.

I'm thinking 'This Face' also typed That Message.
 
Alsof 2016 niet al meest legendarische jaar evah was gaat 2017 er zo nog eens overheen.

Ain't no brakes on the Trump Train!
 
cnn-tears.jpg


Trumpcare zou ook wel eens schaakmat kunnen staan. Of de democraten laten niks door en obamacare crasht door hun toedoen, of er zal toch iets doorgelaten moeten worden. Hoe dan ook meer leftist tears.
 
That this can in 'murica!

Alberto-Stegeman-boeken.jpg
 
Ook Der Spiegel blundert met verdachtmaakjournalistiek over de ‘Alt-right’
“Amerika’s gevaarlijkste manipulatoren” staat er deze week boven het artikel dat New-York correspondent voor Der Spiegel, Philipp Oehmke, schreef over de ‘Alt-Right’ beweging in Amerika. Hij vraagt zich zoals elk links kuddedier als eerste af: ’Wer sind ihre Anführer?’ – wie zijn hun aanvoerders? De ‘aanhangers’ labelt hij ongezien als ‘chauvinisten, internet-trollen, islamhaters, racisten en neonazi’s’. Alleen de ingebunkerde Führer moet nog opgespoord worden, lijkt hij te willen zeggen. Na drie pagina’s tranentrekkende fopjournalistiek, waarin Oehmke niemand zelf spreekt (waardoor het nog best iets had kunnen worden), niets checkt en iedereen erbij sleept, is mij wel duidelijk geworden dat hij een rechtse krokodil onder zijn bed heeft. Dat, of de ‘Alt-Right’ beweging moet en zal de vorm aannemen van wat het linkse-fascisme/communisme/marxisme (vul maar in) al in volle wasdom is – ter afleiding.

De versleten hoop is overgeslagen in woede
Even wat achtergrond. Het is al sinds de Amerikaanse presidentsverkiezing zo dat de media – zeggen ze – een verklaring zoeken voor Trumps overwinning – voor de anti-establishment beweging die verantwoordelijk zou zijn voor het verspreiden van de geruchten over Hillary Clintons gezondheidstoestand, voor het ‘demoraliseren van de Democraten’ en het mobiliseren van a-politieke Amerikanen op om de ‘oranje clown’ te gaan stemmen. Maar ze zoeken nog altijd geen échte verklaring, die echt niet zo moeilijk te vinden, maar blijkbaar wel pijnlijk is. En niet zonder consequenties voor henzelf. Die kramp is overal zichtbaar, maar in dit artikel over de ‘Alt-right’ voelde ik letterlijk de versleten hoop overslaan in ongecontroleerde woede. De woede die definitief afscheid neemt van introspectie en een heel ander gebied betreedt.

In de bio van Philipp Oehmke onderaan het stuk staat: ‘het zijn leuke mensen (van Alt-right, red.) om mee te feesten hoor, maar je moet niet over politiek met ze praten’. Leuke mensen? Het waren toch neonazi’s? Zelfs ik feest niet met neonazi’s – wat zegt dit over Oehmke? Ik zie dit trouwens vaker. Links dat het goed kan vinden met rechts. Maar na het bier en de grappen vindt hun onechte zelf vooroordelen alsnog voldoende, een prima professionele basis voor onderzoeksjournalistiek en de makkelijkste route naar de gewenste conclusie. Of zoals een CNN-redacteur het op verborgen camera deze week zei over het nepnieuws rond Rusland: ‘Ethics are adorable, hahaha, but this is business’.

Het hotel waar Yiannopoulos zijn hatespeech schreef
Het is zakelijk. En rancune. Het druipt van de pagina’s. De eerste zin: ‘Natuurlijk woont hij in een Trump-hotel’ – over Milo Yiannopoulos, en: ’Yiannopoulos zegt dat hij 12 miljoen dollar ingezameld heeft’ (who cares als je het zelf niet uitgezocht hebt) en ‘in datzelfde hotel heeft Milo zijn hatespeech geschreven over feministe Linda Sarsour ‘(u weet wel, die vrouw die de VS verrijkt met agressieve pro-sharia retoriek en laster jegens Ayaan Hirshi Ali en alle ex-moslims) – alsof hij de plek aanwijst van waaruit de schutter John F. Kennedy doodschoot. Hij moet het kwijt blijkbaar.

Dan begint zijn analyse.

“Wat Yiannopoulos en iedereen in de Alt-right verbindt is de overtuiging dat de heersende media – de New York Times, de Washington Post, CNN en NBC – vooringenomen aan de linker kant staan en gemeenschappelijk met de academische wereld optrekken om de Amerikaanse samenleving in een dictatuur van goede smaak en minderheidsrechten te veranderen.”

Ik denk dat ‘trickster’ Milo het niet beter had kunnen zeggen. Of meer dan de helft van de Amerikaanse bevolking eigenlijk. Als een geïndoctrineerde, hongerige Coyote uit ‘Roadrunner‘ probeert Oehmke hier iets te laten beklijven. Door te beginnen met ‘racist’ en ‘neonazi’ en ‘islamhaters’ had hij zijn vallen uitgezet: touwen over de weg, een plas motorolie in de bocht – in de hoop dat de waarheid over links, in dit laatste citaat, aan ‘rechts’ toegeschreven kan worden. Dat hij Roadrunner, de onmogelijke buit, kan vangen en verorberen. Een normale studie naar extreem-rechts is in deze tijd daarom volstrekt onmogelijk geworden.

Een normale studie naar extreem-rechts is volstrekt onmogelijk
“De ‘Alt-Right’ heeft alles wat een beweging nodig heeft: eigen symbolen, mythen, martelaren, geschiedenis en zelfs een eigen vocabulaire”, zegt Oehmke. Waar blijkt dat uit? Hij staaft niets met voorbeelden. Welk vocabulaire? Ik weet toevallig wel dat het buiten de gevangenismuren van links enorm veel g-krachten kost om onder de hedendaagse newspeak uit te komen, om er omheen te werken, om geen ‘verbinding’, ‘nuance’, ‘privilige’, ‘hate’, ‘fobie’, ‘tolerantie’ en ‘vrede’ te zeggen in de verkeerde betekenis van het woord, aangezien alles wat een beetje mooi klinkt (maar derde wereldoorlog betekent) semantisch geïnfiltreerd is door regressief links.

Maar de hele reden dat ik ‘aangevoerd’ werd om over dit stuk te schrijven is vanwege Dave Rubin. Want Yiannopoulos was slechts de opwarmer, de etalagepop. Rubin, dat is de ‘wolf in schaapskleren’, een ‘illusionist’ aldus Oehmke. Ook Rubin heeft hij niet gesproken, maar hij beschrijft een event op YouTube waar Rubin met jonge mensen in gesprek raakt als ‘heel eng’, waar in ‘code’ zou worden gepraat. Hij haalt zelfs Rubins partner erbij die van Italiaanse koffie houdt (moet de lezer hier een fascistische link leggen?). Wie de betreffende videoterugkijkt op YouTube ziet normale jonge mensen vanuit allerlei politieke richtingen over vrijheid van meningsuiting praten. Vrijuit, open. Maar het framen gaat door. Rubin ‘lijkt wel open’ zegt Oehmke, ‘maar is niet echt geïnteresseerd’. De uitnodiging van twee ex-moslims in zijn populaire online tv-programma was dan ook verdacht omdat het daarmee ‘een normale talkshow lijkt’, schrijft Oehmke.

Verlies aan decorum bij klaarlichte dag
Deze redenatie zou op planeet Aarde verwarrend zijn, want nu zegt Oehmke eigenlijk dat alleen wanneer je gelovige moslims uitnodigt het in orde is om over religie te praten, want normaal. Het artikel in der Spiegel is ‘een schande‘ genoemd in de Duitse media. Maar het is meer dan dat. Het nieuwe politieke activisme van journalisten doet niet onder voor dat van regressief, anti-fascistisch links, dat tot alles bereid is om de vrijheid van meningsuiting op te doeken. Populaire YouTube kanalen, zoals dat van Dave Rubin, die een stem geven aan mensen die zich niet vertegenwoordigd voelen in de media, worden op politieke wijze aangevallen. Voor hun geldt, hoe meer mensen ter rechterzijde, maar ook ‘linkse dissidenten’ zoals Rubin (die namelijk gewoon een liberal is die zelf kan nadenken) tot de ‘Alt-Right’ gerekend zullen worden – hoe makkelijker adverteerders verleid kunnen worden om tot een boycot over te gaan. Dat is de ‘studie’ naar de Alt-right tegenwoordig.
 
Ondertussen in de tweede kamer.

 
Laatst bewerkt:
Mooi gesproken door Dhr. Baudet.
 
Laatst bewerkt:
Particratie is zoals fietsen met een lekke band. :)
 
YouTube hit ‘Critical Condition’ toont werkelijkheid van maatschappelijk linkse cult

Een jonge Canadese vrouw vertelt over haar ontwaken uit haar politiek linkse leefwereld, die gedomineerd werd door linkse scholen, verbod op omgang met andersdenkenden en onvermogen om over problemen te praten met ouders en vrienden. Het isoleerde haar van ‘minder complexe ideeën over de werkelijkheid’, vertelt ze, haar ‘rechtse vader’ die ze afwees en de mogelijkheid om zich als individu verder te ontwikkelen. Ze studeert nu iets met film dus ze maakt best mooie beelden, zoals hieronder in ‘Have You Taken The Red Pill?’ Maar vertelt ook – helaas met nogal wat ‘eehhh’s‘ en ‘it’s likes‘ – over de overgang van haar mentale gevangenis naar een vrijere plek.

Intuïtief aangetrokken tot andere ideeën
“Ik voelde me altijd intuïtief aangetrokken tot andere ideeën, (…) zo was ik nooit echt beledigd door Trump en vind ik Hillary erger en ‘more evil‘. (…) Ik geloofde dat ik dingen wel op eigen kracht moest doen, mijn omgeving zat altijd in de slachtofferrol.”

Ze moest wel door het gevoel heen ‘een slecht mens te zijn’ voordat ze het conservatieve gedachtegoed bereikte, dat ‘helemaal niet zo eng bleek te zijn’. Ze pleit nu voor een wereld waarin liberale waarden en conservatieve waarden kunnen samenkomen. Bravo to you.

Het echte keerpunt kwam toen ze [Link niet meer beschikbaar] op straat voor een universiteit uit volle borst zag pleiten voor behoud van de vrijheid van meningsuiting. CC: ‘Hoe kon het zijn dat die man dat in mijn land moest verdedigen tegenover die gekke SJW’ers? Hij is een goed mens.’ (…) Ze maakte van daaruit een lijstje van de belangrijkste vrije denkers op YouTube. Haar aantal volgers groeit hard.


Best een mooie score
Ze aarzelde nog wel om zich uit te spreken (zoals ze in het filmpje daaronder uitlegt) vanwege het gevoel dat het ‘aan de andere kant’ ook een cult zou zijn, want ‘waarom niet’? Dit is normaal beste ‘Critical Condition’. Dat is onderdeel van de linkse programmering: anderen zijn slecht en vormen ook een groep. Niets is minder waar.

‘Being red pilled‘ betekent voor haar na een maand zoveel als het zien van:

  • het radicale feminisme
  • wettelijke, politieke en ideologische aanval op vrijheid van meningsuiting
  • het linkse masker van compassie
  • de gekte van identity politics
  • de allesoverheersende ‘slachtoffercultuur’
Best een mooie score vind ik. Ik zou zeggen, spread the word, red onze jeugd.

Red Pill: an extreme leftist that realises that the Right aren't racist bigot fascist homophobes but people with a different perspective of how a Government should be run.
Trump shows he doesn't give a F#$$$$#. Like big men in charge.
:roflol:
 
Back
Naar boven