XXL Nutrition

Goed Of Slechte Beginner Genetics

Bezoekers in dit topic

DewiST

Novice
Lid geworden
22 jul 2017
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
70kg
Vetpercentage
12%
Wat denken jullie ? Dit zijn de resultaten van 7 maanden fitness?

IMG_3247.JPG


IMG_0051.JPG


IMG_0052.JPG
 
Hoeveel kg ben je aangekomen in die 7 maande tijd?
 
14KG maar ook vet natuurlijk kwam van 56 KG naar 70 KG.
 
Begint aardig door te komen, vooral je schouders.

Ik zou zeggen doe zo voort, dabn na een jaar een nieuwe foto naast deze leggen :thumb:
 
Dit zal niet zijn neutrale houding zijn. Vaak zie je dat mannen hun pecs verkorten op een foto om zo de illusie te wekken meer spiermassa in de borst en schouders te hebben.

Edit: Kortom ik kan niets zinnigs zeggen over zijn posture met deze foto's.
 
Laatst bewerkt:
Netjes man ga gewoon zo door !
 
14kg in 7 maanden is veel maar je had dan ook zwaar ondergewicht. Gewoon goed door blijven gaan
 
Lekker vreten en niet teveel benchpressen je schouders trekken nu al naar voren.
 
zat mensen gezien die met dit zijn begonnen en nu echt wel buff zijn.
 
Lekker vreten en niet teveel benchpressen je schouders trekken nu al naar voren.
net wel, had ik vroeger ook en kreeg ook het advies om minder te benchen. Benchen zoals het hoort ( met een kleine arch en schouders naar achter) heeft mijn postuur echt wel veel geholpen
 
net wel, had ik vroeger ook en kreeg ook het advies om minder te benchen. Benchen zoals het hoort ( met een kleine arch en schouders naar achter) heeft mijn postuur echt wel veel geholpen
Ontwikkeling van reardelts is ook belangrijk voor je houding.
 
Godlike zyzz genetics bruh! Snel die spuit erin en gaan!!!
 
Goed bezig, maar maak je niet zo druk om genetics etc. Gewoon lekker trainen en goed en veel eten.
 
Hoe staat het met je benen? Of hoef jij je benen niet te trainen omdat je op voetbal zit?

Ga gewoon lekker veel vreten. Kan nog genoeg gewicht bij.

Voor de rest prima resultaat hoor.
 
Back
Naar boven