MuscleMeat

Contest Log (v) Contestlog Marina1975

Bezoekers in dit topic

Ik heb een hele leuke middag gehad. Inb4 ontmoet! Was echt onwijs leuk! :)

En hij heeft een flink aantal foto's gemaakt en er zitten best hele mooie bij. In ieder geval erg veel spierdefinitie te zien. Vooral op mijn rug!
Oke.. massa ontbreekt helaas wel :( en de foto's zullen niet voldoen aan de eis voor de contest. Maar ik ga er wel een aantal plaatsen.
Alleen nog wel even zien welke... nog best lastig. :o Weet echt niet zo goed welke te kiezen....

Het was in ieder geval ook wel erg leuk om zoveel complimentjes over mijn spierdefinitie te krijgen. :D

Dus het blijft nog even een verassing allemaal... Maar thanks Inb4 :) ik vond het erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar.
 
Nice, leuk dat het bevallen is :)
 
Ben benieuwd naar de foto's, top dat je ze hebt laten maken!
Ook erg leuk om weer eens iemand van het forum te ontmoeten :).
 
Je klinkt heel positief Marina, dat is een goed ding. Ik hoop dat je tevreden bent over de foto's, ik ben in ieder geval erg benieuwd!!
 
Ik heb een hele leuke middag gehad. Inb4 ontmoet! Was echt onwijs leuk! :)

En hij heeft een flink aantal foto's gemaakt en er zitten best hele mooie bij. In ieder geval erg veel spierdefinitie te zien. Vooral op mijn rug!
Oke.. massa ontbreekt helaas wel :( en de foto's zullen niet voldoen aan de eis voor de contest. Maar ik ga er wel een aantal plaatsen.
Alleen nog wel even zien welke... nog best lastig. :o Weet echt niet zo goed welke te kiezen....

Het was in ieder geval ook wel erg leuk om zoveel complimentjes over mijn spierdefinitie te krijgen. :D

Dus het blijft nog even een verassing allemaal... Maar thanks Inb4 :) ik vond het erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar.
Wat leuk dat het toch wel goed bevallen is!
 
Nice, leuk dat het bevallen is :)
Zeker :)
Was leuk en geheel wederzijds !
:)
:) vond het onwijs gaaf!!
Ben benieuwd naar de foto's, top dat je ze hebt laten maken!
Ook erg leuk om weer eens iemand van het forum te ontmoeten :).
Tja.... Zal wel wat negatieve opmerkingen krijgen over mager en vet%....
Maar ja ik doe er in ieder geval alles aan.... Ook al zie je dat niet terug :(

Je klinkt heel positief Marina, dat is een goed ding. Ik hoop dat je tevreden bent over de foto's, ik ben in ieder geval erg benieuwd!!
Ik vind het doodeng.... Eerlijk :o
Maar goed ... A zeggen is ook B zeggen he!
Wat leuk dat het toch wel goed bevallen is!
Ja. Zeker. Maar vind het alsnog wel lastig omdat ik toch wel bang ben voor de opmerkingen ...
Ik bericht je straks ff terug
Ben benieuwd :)

***
Twijfel.... Rare dromen over de foto's :o maar ik zet door. Vanmorgen beetje freewheelen op compounds. Kracht was er niet maar mag niet klagen.

Maandag 24 juli 7:10-8:00
Squat paused 5x20 kg. 5x5x30 kg
SLDL 10x30 kg. 8x35 kg. 6x37,5 kg. 6x40 kg
BP 8x20kg. 8x25 kg. 8x25kg. 8x25kg. 6x27,5kg
Pull ups 5x. 5x. 5x. 5x. 5x
Upright row 10x15kg. 10x17,5 kg. 10x17,5 kg

Fin....
 
Zeker :)

:) vond het onwijs gaaf!!

Tja.... Zal wel wat negatieve opmerkingen krijgen over mager en vet%....
Maar ja ik doe er in ieder geval alles aan.... Ook al zie je dat niet terug :(


Ik vind het doodeng.... Eerlijk :o
Maar goed ... A zeggen is ook B zeggen he!

Ja. Zeker. Maar vind het alsnog wel lastig omdat ik toch wel bang ben voor de opmerkingen ...

Ben benieuwd :)

***
Twijfel.... Rare dromen over de foto's :o maar ik zet door. Vanmorgen beetje freewheelen op compounds. Kracht was er niet maar mag niet klagen.

Maandag 24 juli 7:10-8:00
Squat paused 5x20 kg. 5x5x30 kg
SLDL 10x30 kg. 8x35 kg. 6x37,5 kg. 6x40 kg
BP 8x20kg. 8x25 kg. 8x25kg. 8x25kg. 6x27,5kg
Pull ups 5x. 5x. 5x. 5x. 5x
Upright row 10x15kg. 10x17,5 kg. 10x17,5 kg

Fin....
niet bang zijn je stond er goed op
 
Zal vast en zeker meevallen want iedereen kent je hier:)
De mensen uit mijn log kennen me wel ja.... maar er zijn altijd wel mensen die me niet kennen en al snel oordelen... Maar ja.. dat hoort er ook bij.

Dapper van je. Bang zijn en toch doen, dan ben je sterk. :thumbup: :bow:
Dank je. Ik blijf bang.... maar het zal vast goedkomen. ;)

Respect, Marina, blij dat het goed met je gaat
Dank je. :)
Ik kan niet zeggen dat het goed gaat... ik roei met de riemen die ik heb. Maar mijn gewicht is echt drama... helaas. Maar ik doe mijn best. Daar zal het in ieder geval niet ana liggen.

niet bang zijn je stond er goed op
Dank je. :)
 
Komt helemaal goed Marina.. Je mag er tekst bij plaatsen toch.. Dan kun je misschien wat uitleg geven voor de nietwetende mensen..
En laten we eerlijk zijn, mensen die weten hoe en wat en toch negatief commentaar geven hebben iets niet goed in hun bovenkamer.. Daar moet jij je niet door laten leiden.. Jij weet precies hoe en wat, hoe strijdbaar je bent enzovoorts. Daar gaan dat soort klaplopers niets aan veranderen!
 
Hey Marina, denk goed na, maak een juiste keuze waar JIJ je prettig bij voelt! Overleg met man en vrienden. Hier op je log heb je steun, moge duidelijk zijn, rest van dbb denk ik ook wel hoor, er lopen natuurlijk altijd bepaalde randdebielen rond. Die serveren we wel af als het moet... Succes en wijsheid toegewenst...
 
Ik denk dat je inderdaad niet bang hoeft te zijn voor het plaatsen van je foto's. Iedereen kent je hier en kent je achtergrond ook! Het feit dat je mee doet aan de contest zegt al genoeg over jouw doorzettingsvermogen en wilskracht. Je bent een inspiratie voor velen.
 
Komt helemaal goed Marina.. Je mag er tekst bij plaatsen toch.. Dan kun je misschien wat uitleg geven voor de nietwetende mensen..
En laten we eerlijk zijn, mensen die weten hoe en wat en toch negatief commentaar geven hebben iets niet goed in hun bovenkamer.. Daar moet jij je niet door laten leiden.. Jij weet precies hoe en wat, hoe strijdbaar je bent enzovoorts. Daar gaan dat soort klaplopers niets aan veranderen!
Ik vind het alleen erg lastig om een goed telt te schrijven... Weet echt even niet wat ik erin moet zetten.:dunno:

Hey Marina, denk goed na, maak een juiste keuze waar JIJ je prettig bij voelt! Overleg met man en vrienden. Hier op je log heb je steun, moge duidelijk zijn, rest van dbb denk ik ook wel hoor, er lopen natuurlijk altijd bepaalde randdebielen rond. Die serveren we wel af als het moet... Succes en wijsheid toegewenst...
Dank je :)

Ik denk dat je inderdaad niet bang hoeft te zijn voor het plaatsen van je foto's. Iedereen kent je hier en kent je achtergrond ook! Het feit dat je mee doet aan de contest zegt al genoeg over jouw doorzettingsvermogen en wilskracht. Je bent een inspiratie voor velen.
Dank je :)
Desondanks weet ik vanuit het verleden dat er toch wel negatieve opmerkingen zullen komen. Het hoort erbij denk ik dan maar omdat sommige mensen het gewoon niet weten en alleen de foto's bekijken.

****
Vanaf nu dus di en do de sportschool niet om 7:00 open. Dus verplichte rustdagen.
Vandaag beetje freewheelen op compounds. Merk toch dat dat me erg goed bevalt. Vandaag wat benen rug en schouders. Vrijdag wordt dan borst wel meegepakt. Heerlijk op mijn gemak en lekker focus op uitvoering.

Woensdag 26 juli 7:10-8:00
Squat paused 5x20 kg. 5x5x31 kg
SLDL 3x10x35 kg
Pull ups 5x. 5x. 5x. 5x. 5x
Bent over Side cable shoulder raise 3x10x4,5kg
DB row 10x12 kg. 2x10x14kg
Upright row 10x15kg. 10x17,5 kg. 10x17,5 kg

Fin....
 
nice treen...branden je knieen met die paused SQ? :p dan gaatie lekker
 
nice treen...branden je knieen met die paused SQ? :p dan gaatie lekker
Knieen niet zozeer... spannen van glutes en bovenbenen.. die branden goed. :D Ging echt lekker! Morgen weer verplicht rust en vrijdag weer knallen.

Gewoon boven staan Marina, zijn zeker goede foto's !
Ga ik doen. Ze zijn zeker goed gelukt!

***
De collage is af... :) Heb er wel veel goede hulp bij gekregen want ik vond het nog best lastig.... want welke moet je kiezen?.. en waarom?.. waar sta je het beste op? Welke straalt het meeste uit wie je nu bent? .... kortom ben erg blij met de hulp die ik gekregen heb. Waarvoor mijn dank. :)

Oke.. ik heb geen fullbody pic zoals de rest wel zal hebben. Maar dat maakt niets uit. Ik moet zeggen dat ik best trots ben op de collage en wat ik wel bereikt heb. Hij is erg mooi geworden en het is gewoon wie ik ben. Niets meer (helaas) maar ook niets minder!
Fysiek geen echte vooruitgang... maar mentaal veel gegroeid en ik heb ook weer veel geleerd.

Nu nog de tekst erbij bedenken... zelfs dat is lastig. :o

Verder is het een verrassing tot 1 augustus. Ik ben erg benieuwd naar de reacties.

Maar voor nu staat er morgen nog een verplichte rustdag en vrijdag nog een lekkere training op het programma :)

Rustig doorgaan dus :)
 
Back
Naar boven