Fitness Seller

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

91,5kg vanmorgen, morgenmiddag fb doen. 2 dagen uitgerust om weer te herstellen van het werken. Gezien ik nu parttime ga werken kan ik me lekker weer focussen op het trainen. Morgen lekker goed squatten, deadliften, benchen en BOR. All you need.
 
Almost fukd up. Training begon slecht, eindigde goed.

Squats
Opwarmen
12x100
5x140
1x150 rip te snel omlaag gegaan, schoot flink in m'n rug
6x120 pijnlijk in de rug, gekapt en deads weer eens laten vallen

Calf raises
4x12x170

BENCHPRESSO, de feels hier. Heb een afspeellijst voor tijdens het sporten, ramhard in de eur. En toen kwam het, Crawling van Linkin Park, de tekst wekt ineens een compleet ander beeld op na de recente gebeurtenis :(. Vervolgens alleen maar LP gesmashed, voor m'n jeugdlegende en nog altijd mijn huidige legende om te knallen tijdens het trainen. Papercut, One Step Closer, In The End, Points Of Autority en nog veel meer. Sad days are sad, rip:treuren:
Opwarmen
Ez 1x12x80
1x8x90 NATTY PR VOOR CHESTER!!111
1x6x90

Gezien ik een tijdje geen PRs meer zal maken, noem ik een PR sinds ik al even off ben nu een natty PR. Tot ik weer echte PRs zal maken. Anders is het ook maar een beetje saai:o.

Lat pulldowns
3x10x65
1x10x60

Ook weer een dikke pump, feels good.
 
Niet normaal erge nekpijn. Kan niet omhoog, omlaag of volledig links en rechts kijken, en zelfs rechtuit kijken doet pijn. Dit al 2 dagen, rip trainen. Begon door m'n bureaustoel die aan vervanging toe is, leunt te ver naar achteren. Alleen maakt slapen en werk het nog veel erger.
 
Lekker UB getraind, morgen lb apart doen.

Plate-loaded lat pulldowns
Opwarmen
12x100
2x8x120 lekker weer op het oude gewicht
1x10x100

Benchpress
Opwarmen
15x60
4x100 EINDELIJK WEER 3 DIGITS
1x7x85
1x7x80

Curls voor de gurls
3x8x14 Makkelijk, gaat ook weer omhoog, laatste keren was 12kg:o

Overhead db extension
3x12x12 iets lastiger, nogal zwaar op de pols

Ik begin m'n kracht aardig terug te winnen en omhoog te gaan. Sinds gisteren is het nu 1 maand na mijn pct.

Screenshot_20170725-210713.png

Screenshot_20170725-210448.png

Nu ik dit zo zie gaan zit ik toch wel met meer bewondering te kijken naar mensen die in hun pct alleen al, al hun massa verliezen. Want ik doe er erg weinig voor eigenlijk. Ik zorg voor voldoende (verzadigde) vetten en eiwitten, en een paar keertjes trainen, en dat is het. Ben nu 3 maanden off en 1 maand na m'n pct. Voordat ik de pct begon was ik aan het cruisen, ook niet zo bijzonder. Ik train veel minder, veel minder volume, zonder ritme. Eten is ook niet al te best; ik tel niets, al gaat dat deels automatisch. Elke avond een glas rode wijn, soms 2 als ik een lekkere in handen heb.

Vergeleken met hiervoor doe ik er echt nauwelijks wat voor. Soms gebruik ik de pijntjes deels als smoesje om trainingen te ontwijken. Gisterenavond was de nekpijn wel oke, ik kon er mee trainen. 's Avonds is de pijn minder erg. Maar ik koos er voor om het eerste seizoen van Attack on Titan te bingen en koekjes + ijs naar binnen te rammen:o. En al met al gaat mijn fysiek nauwelijks achteruit, en lijkt het er op dat m'n kracht vooruit gaat.

Hoe slecht moet je het doen om je fysiek te verliezen, daar ben ik nu wel erg benieuwd naar. Ik heb zowat het mr gr33n dieet met koekjes, en hij verloor al zijn gains al tijdens zijn pct:roflol::roflol:
 
Laatst bewerkt:
Lekker UB getraind, morgen lb apart doen.

Plate-loaded lat pulldowns
Opwarmen
12x100
2x8x120 lekker weer op het oude gewicht
1x10x100

Benchpress
Opwarmen
15x60
4x100 EINDELIJK WEER 3 DIGITS
1x7x85
1x7x80

Curls voor de gurls
3x8x14 Makkelijk, gaat ook weer omhoog, laatste keren was 12kg:o

Overhead db extension
3x12x12 iets lastiger, nogal zwaar op de pols

Ik begin m'n kracht aardig terug te winnen en omhoog te gaan. Sinds gisteren is het nu 1 maand na mijn pct.

Screenshot_20170725-210713.png

Screenshot_20170725-210448.png

Nu ik dit zo zie gaan zit ik toch wel met meer bewondering te kijken naar mensen die in hun pct alleen al, al hun massa verliezen. Want ik doe er erg weinig voor eigenlijk. Ik zorg voor voldoende (verzadigde) vetten en eiwitten, en een paar keertjes trainen, en dat is het. Ben nu 3 maanden off en 1 maand na m'n pct. Voordat ik de pct begon was ik aan het cruisen, ook niet zo bijzonder. Ik train veel minder, veel minder volume, zonder ritme. Eten is ook niet al te best; ik tel niets, al gaat dat deels automatisch. Elke avond een glas rode wijn, soms 2 als ik een lekkere in handen heb.

Vergeleken met hiervoor doe ik er echt nauwelijks wat voor. Soms gebruik ik de pijntjes deels als smoesje om trainingen te ontwijken. Gisterenavond was de nekpijn wel oke, ik kon er mee trainen. 's Avonds is de pijn minder erg. Maar ik koos er voor om het eerste seizoen van Attack on Titan te bingen en koekjes + ijs naar binnen te rammen:o. En al met al gaat mijn fysiek nauwelijks achteruit, en lijkt het er op dat m'n kracht vooruit gaat.

Hoe slecht moet je het doen om je fysiek te verliezen, daar ben ik nu wel erg benieuwd naar. Ik heb zowat het mr gr33n dieet met koekjes, en hij verloor al zijn gains al tijdens zijn pct:roflol::roflol:


Mr Gr33n Pik je dit?
 
Nu ik dit zo zie gaan zit ik toch wel met meer bewondering te kijken naar mensen die in hun pct alleen al, al hun massa verliezen. Want ik doe er erg weinig voor eigenlijk. Ik zorg voor voldoende (verzadigde) vetten en eiwitten, en een paar keertjes trainen, en dat is het. Ben nu 3 maanden off en 1 maand na m'n pct. Voordat ik de pct begon was ik aan het cruisen, ook niet zo bijzonder. Ik train veel minder, veel minder volume, zonder ritme. Eten is ook niet al te best; ik tel niets, al gaat dat deels automatisch. Elke avond een glas rode wijn, soms 2 als ik een lekkere in handen heb.
Zo moeilijk is dit toch niet? Door niet te tellen vreet en zuip je boven onderhoud en blijf je op gewicht...
 
Zo moeilijk is dit toch niet? Door niet te tellen vreet en zuip je boven onderhoud en blijf je op gewicht...
Ik zou eerder zeggen dat ik meer onder onderhoud heb gegeten, gezien ik wel een paar kilo lichter ben. Heb ook bij verre zo veel honger als dat ik ON was. Maar dan nog zijn trainingen ook achteruit gegaan, en nog blijft m'n fysiek oke. Dan moet je het toch wel heel erg slecht doen wil je alles verliezen, best triest eigenlijk.
 
Gezien het steeds beter gaat en ik nu een true natty ben, hoort dit niet meer in de kuurlogs. Ik ben al een maand over de pct heen en voel me steeds beter, we leven nu het natty leven. Sanca Saxon onze bebaarde mod, I need your help:baard:


Heerlijk getraind net. Anderhalf scoop HemaVo2 en een berg caffeïne:D. De HemaVo2 zat vol stof op de deksel, dus werd eens tijd dat er wat mee gedaan werd.

Squaats
Opwarmen
1x12x100
3x8x120
^kon wel hoger, maar gezien ik de laatste keer erg snel omlaag ging met 140 en het verkeerd voelde, hield ik het nu iets lager.

Dedliftsz
1x12x60
1x5x100
1x5x120
1x3x130
Still cri everytiem, toen ik echt natty was lifte ik nog 180 na een kleine 9 maand trainen:(. 100 was toen opwarmen, rip

Benchpress
Opwarmen
1x12x60
1x2x100
2x8x80
Nog niet zo heel goed hersteld na de laatste training

Seated cable rows
2x8x65
1x6x60

Wel calf raises vergeten:(. Die doe ik overmorgen wel met m'n pump workout UB. Al met al een goei tren. Een tren met de grote 3 is altijd een geslaagde tren, ongeacht het gewicht:piraat2:
Screenshot_20170728-171504.jpg

Screenshot_20170728-171413.jpg
M'n traps zien er een stuk beter uit op deze side pose met pump, dedlifts<3
 
Die side pose ziet er goed uit kerel!
 
gyno goed bijgetrokke niet ?
 
Leuk om te lezen en volgen hoe je herstel gaat.

Je hebt een goed en vlot herstel achter de rug. Ik vermoed dat je stilaan uit de 'gevarenzone' bent en geen terugval meer zal krijgen.

Ik ben trouwens zelf drie weken ver in pct (5weken sinds laatste test e injectie) en ik voel me kiplekker :) hopelijk volg ik je voorbeeld en blijft mijn herstel zo vlot!
 
Leuk om te lezen en volgen hoe je herstel gaat.

Je hebt een goed en vlot herstel achter de rug. Ik vermoed dat je stilaan uit de 'gevarenzone' bent en geen terugval meer zal krijgen.

Ik ben trouwens zelf drie weken ver in pct (5weken sinds laatste test e injectie) en ik voel me kiplekker :) hopelijk volg ik je voorbeeld en blijft mijn herstel zo vlot!
Hoop het ook voor je! Ben benieuwd hoe het bij jou zal verlopen :)
gyno goed bijgetrokke niet ?
Yess, zo goed als weg nu. Nog een beetje puffy door m'n bf, maar geen harde schijven meer.
Hoxyz staat droger dan jou man haha.
Daarom moet hij mij nog inhalen ;)
 
Gewicht hetzelfde en waist - 2cm, nu 86 cm. Door dat werken ben ik stiekem aan het cutten:o. Denk dat ik over 2 a 3 maanden bloed ga prikken, dus 3 a 4 maanden na pct. Gezien ik gewoon wil cutten maar het niet wil riskeren op gevoel, omdat gevoel weinig zegt of je daadwerkelijk goed hersteld bent. Je kunt low T hebben en nog goed voelen.

Bagger geslapen vandaag, maar zometeen toch lekker trainen. Lekker HemaVo2 stacken met blast!!11

klote vrienden van m'n junk huisgenoten belden om 5 uur bij iedereen aan zodat 1 junkie het hoort en de deur opent. Schrik me altijd de tering van die deurbel en was zo pissed dat ik 2 uur lang wakker lag. En dan nog een grote bek terug krijgen wanneer ik pissed naar beneden kom, alsof het heel normaal is om bij iedereen om 5 uur te bellen???
 
Heerlijk getraind, de laatste trainingen geen halve werk meer. Geen oefeningen skippen, flinke drive om te knallen. En ik boek zelfs weer progressie. Denk toch dat ik al aardig hersteld ben, gezien ik progressie maak. Ofc zal het nog lang niet optimaal zijn, maar gevoelsmatig en in de gym ben ik tevreden.

Military press
1x8x20 (stang)
1x8x30
1x8x40
1x7x45
1x6x40
Tijdje niet meer gedaan, gezien ik geen last meer heb van m'n onderarmen is het weer tijd om te beginnen.

Db rows
4x8x40

Db benchpress
2x8x40
1x5x40
Zelfde als military press

Plate-loaded lat pulldowns
2x8x120
1x8x100

CGBP
2x8x60
1x7x60

Concentration curls voor de gurls
1x7x16 NATTY PR!!!1 14kliko dbs waren in gebruik, maar dat maakte dus niet uit:D
1x6x16
1x6x14

Dikke pump, veel zin gehad om te trainen. M'n motivatie en drive gaan flink omhoog, dat ik weer kracht aan het winnen ben en zelfs dat m'n waist smaller is spelen daar zeker een rol in :D

Screenshot_20170730-160310.jpg

Screenshot_20170730-165013.jpg

Screenshot_20170730-165101.jpg
Jammer dat ik m'n onderarm half weg heb moeten tekenen, die ziet er goei uit:). Oh en dikke bicepvein!!11
 
Back
Naar boven