Fitness Seller

test-tren-mk 677 bulk

  • Topic starter mucci
  • Startdatum
  • Reacties 329
  • Weergaven 34K
  • Volgers 35

Bezoekers in dit topic

Gewicht stijgt snel, ga wat gas moeten terug nemen denkik:o
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: vntl
Schouders zijn wooow ;)

Kuiten groeien niet goed mee, herkenbaar :)
 
Schouders zijn wooow ;)

Kuiten groeien niet goed mee, herkenbaar :)
Hah nee idd, hier in Spanje ook zonder schaamte in korte broek aan het rondlopen:roflol: in de volgende bulkblast worden ze 2-3x per week getraind, in de hoop dat er nog wat van wordt :emo:
 
Hah nee idd, hier in Spanje ook zonder schaamte in korte broek aan het rondlopen:roflol: in de volgende bulkblast worden ze 2-3x per week getraind, in de hoop dat er nog wat van wordt :emo:

Klinkt misschien raar maar probeer na elke training kuiten te pakken 5-6 sets van 20 reps, mijn kuiten zijn nu eindelijk in verhouding met de rest.
 
Klinkt misschien raar maar probeer na elke training kuiten te pakken 5-6 sets van 20 reps, mijn kuiten zijn nu eindelijk in verhouding met de rest.

Meer reps dus dan andere spiergroepen? Ook maar eens proberen ;)
 
Klinkt misschien raar maar probeer na elke training kuiten te pakken 5-6 sets van 20 reps, mijn kuiten zijn nu eindelijk in verhouding met de rest.
Zal het eens een aantal maanden proberen, een specifieke reden waarom je 20 reps doet? Doe bijna nooit 20reps maar dat is dan mss meteen ook de reden waarom ze zo klein zijn:D
 
Mijn zijn ook pas beginnen groeien toen ik lange en korte sets begon te doen.

En goed ook. En zowel soleus als gastrocnemius trainen.
Ik kan helaas geen seated calf raises doen want m'n gym heeft die niet :( een vlakke en schuine leg press and that's it
 
Ik kan helaas geen seated calf raises doen want m'n gym heeft die niet :( een vlakke en schuine leg press and that's it

losse Baar of in de smith met pads op je knieen en voeten op schijven ofzo?

Niet hetzelfde als met zo een toestel,maar werkte voor mij toch.

Donkey raises met 2 man op je rug is ook een goeie :)
 
losse Baar of in de smith met pads op je knieen en voeten op schijven ofzo?

Niet hetzelfde als met zo een toestel,maar werkte voor mij toch.

Donkey raises met 2 man op je rug is ook een goeie :)
Helaas ook geen Smith :p doe ze soms ook op een verhoog met dumbell in de hand, die voel ik het beste maar lijkt heel sterk op de calf press :/
 
Meer reps dus dan andere spiergroepen? Ook maar eens proberen ;)

Zal het eens een aantal maanden proberen, een specifieke reden waarom je 20 reps doet? Doe bijna nooit 20reps maar dat is dan mss meteen ook de reden waarom ze zo klein zijn:D


Las ik een keer op een Amerikaans board en dacht laat ik dat eens proberen, werkt wel maar dat kan ook komen omdat ik het sinds een jaar elke dag doe.

En zag een filmpje van Lee Priest waar die zei dat hij dat ook deed/doet :D
 
Kuiten kun je inderdaad elke dag trainen tenzij er spierpijn in zit imo. Werkt voor mij ook best redelijk. Eventueel kun je bijvoorbeeld je legdays er nog mee beginnen. Ik kan in ieder geval voor geen meter meer standing calf raises doen na een legday bijvoorbeeld.
 
Helaas ook geen Smith :p doe ze soms ook op een verhoog met dumbell in de hand, die voel ik het beste maar lijkt heel sterk op de calf press :/

Losse baar gaat ook.
 
2weken van de tren, shape wordt wat zachter en de aders op m'n buik zijn bijlange niet meer zo zichtbaar. Op de andere plaatsen zijn ze voorlopig nog goed zichtbaar:D tevens ook wat rustiger geworden nu de tren eruit is.

Calorieën zijn momenteel:

Upperbody dag:
2600kcal, 235 eiwit, 225 carb, 80vet

Lowerbody dag:
2750 kcal, 235 eiwit, 275 carb, 80 vet

Rustdag:
2500 kcal, 235 eiwit, 200 carb, 80 vet

Ik heb fucking honger op deze calorieën maar er komt een drukke, stressvolle periode aan en ik wil tijdens deze periode zo 'lean' mogelijk aan de bulkblast beginnen. Ff tanden bijten dus.

Blast wordt ofwel:

1) Test 800 - mast 400
2) test 500 - npp 300 - mast 300

image.jpeg

^doel volgende blast: weg met die beachboy-look:o
 
Nog even een update:

Gewicht maakt vreemde capriolen. Weeg bijna een kilo lichter dan m'n laagste gewicht in de cut, heel vreemd. Uit schrik voor nog meer skinnyfeels vandaag en gisteren flink gecheat met als resultaat dat ik deze middag zelf nog iets lichter woog. Versta er helemaal niets van, 's avonds zijn ook alle aders aanwezig, zelf op m'n buik.

Nog 7 weken tot de volgende blast, ik kijk er naar uit:D mijn schof nog eens opengetrokken, nog genoeg tren e gevonden voor een blast... Best verslavend die tren want mis het eigenlijk wel :o zou me ook wat euro's uitsparen maar ben er helemaal nog niet uit.


image.jpeg image.jpeg
 
Niet zo blindstaren op gewicht bro. Ik zou dagelijks wegen als ik jou was en dan weekgemiddelde pakken. Gewicht kan zo erg fluctueren door carbs, maaginhoud, uit slapen etc.

Ik heb deze cut vaak genoeg gedacht; shit moet kcal echt verlagen. Echter wacht ik een paar dagen en dan dropt het toch ineens. Zolang je weekgemiddelde maar omhoog/naar beneden gaat. Voorbeeldje:
e72aa9e916e38f7e25b1fdf2cf56f886.png

Hier zie je ook duidelijk dat ik zaterdag en zondag meestal minder weeg dan de dagen ervoor doordat ik uitslaap.
 
Optie 2 ziet er Nice uit
 
Niet zo blindstaren op gewicht bro. Ik zou dagelijks wegen als ik jou was en dan weekgemiddelde pakken. Gewicht kan zo erg fluctueren door carbs, maaginhoud, uit slapen etc.

Ik heb deze cut vaak genoeg gedacht; shit moet kcal echt verlagen. Echter wacht ik een paar dagen en dan dropt het toch ineens. Zolang je weekgemiddelde maar omhoog/naar beneden gaat. Voorbeeldje:
e72aa9e916e38f7e25b1fdf2cf56f886.png

Hier zie je ook duidelijk dat ik zaterdag en zondag meestal minder weeg dan de dagen ervoor doordat ik uitslaap.
ik weeg me ook dagelijks, vandaar dat ik wat paniekeer :p maar gewicht zegt idd niet alles. deze week ook wat minder gesport dus daar kan het ook wel aan liggen
 
Back
Naar boven