XXL Nutrition

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

Bezoekers in dit topic

Goede foto's Marvin! Zag ze op fb voorbij komen tijdens de training vmd en zo had ik toch nog wat te doen in m'n rust.. #nohomo
 
Gaat een nog grotere wedstrijd worden volgend jaar als iedereen die het zegt zich ook daadwerkelijk inschrijft :D
 
Hoezo voor het blok zetten... :D
Volgend jaar kan ik bijna meedoen aan de 50+ groep. :rolleyes: Kweenie. Ik vind mijn lichaam (en vooral mijn abs) niet echt contest waardig.
Alsof mijn lichaam dat wel was/is... ;)

er zijn genoeg contest waardige lichamen hier.
RaceRookie Mudita darude0306 en veeeeeel meer! :)
dus allemaal op voor de contest 2018! :D
 
Alsof mijn lichaam dat wel was/is... ;)

er zijn genoeg contest waardige lichamen hier.
RaceRookie Mudita darude0306 en veeeeeel meer! :)
dus allemaal op voor de contest 2018! :D

Dank je wel marina1975! Voor de opsteker en voor het overtuigen van RaceRookie :D

Ennuh...ieder lichaam is contest waardig, als je er zelf tevreden over bent en er naar je eigen gevoel alles aan gedaan hebt om zo ver te komen! Jouw lichaam is dus meer dan contest waardig en laat niemand je iets anders wijs proberen te maken! ;)

Contest 2018: Here we come! :flexgrin:
 
Dank je wel marina1975! Voor de opsteker en voor het overtuigen van RaceRookie :D

Ennuh...ieder lichaam is contest waardig, als je er zelf tevreden over bent en er naar je eigen gevoel alles aan gedaan hebt om zo ver te komen! Jouw lichaam is dus meer dan contest waardig en laat niemand je iets anders wijs proberen te maken! ;)

Contest 2018: Here we come! :flexgrin:
Tevreden is een groot woord.... Dat ben ik niet... maar ik doe wat ik kan en dat is waar ik voor heb meegedaan. De groei op mijn manier! ;)

Stop speaking for me! :D
Moet er nog even op kauwen want voor een contest wil ik toch wel wat meer spiermassa hebben (dus cleanbulk) en daarna weer een moeizaam traject van cutting. :twitch:
Lekker bouwen! Maar niet té diep meer cutten he! ;)
 
Stop speaking for me! :D
Moet er nog even op kauwen want voor een contest wil ik toch wel wat meer spiermassa hebben (dus cleanbulk) en daarna weer een moeizaam traject van cutting. :twitch:

Oke, ik hou er over op...Ik heb voor mezelf besloten. Voor mij wordt het een cutting contest...tenzij er tot die tijd nog een keer 20kg vanaf gaat, maar dat zie ik zo snel niet gebeuren. We shall see :thumb:
 
Goeie foto's Marvin, ben benieuwd naar de collage.

Als contest-fotograaf hoop ik... :eek: :D
Ik heb wel interesse ;). Ik moet nu mijn eigen foto's maken; dat is niet alles.
 
Laatst bewerkt:
Lekker bouwen! Maar niet té diep meer cutten he! ;)
Dat heb ik wel afgeleerd.
Oke, ik hou er over op...Ik heb voor mezelf besloten. Voor mij wordt het een cutting contest...tenzij er tot die tijd nog een keer 20kg vanaf gaat, maar dat zie ik zo snel niet gebeuren. We shall see :thumb:
Ik denk er nog even over na, ik heb nog tijd genoeg.
 
CHATBOX:

Nee, dat wordt ik al:P
:roflol:
Zijn weer dezelfde die afhaken ;)
Uiteraard..
Doe jij dan volgend jaar mee:)
:cheer:
Nee dat is echt niet mijn ding man.
Hekel aan foto's ook...
Smoesjes, smoesjes!
Jammer, je zou makkelijk winnen:)
:roflol:
Misschien doe ik volgend jaar ook wel mee. Dat is natuurlijk een prachtige uitdaging en stok achter de deur, om er keihard voor te knokken...Ik win toch niets, maar daar zou ik het ook niet voor doen. Ik zeg nog niets definitief toe, maar je weet maar nooit. Als het ergens in maart wordt aangekondigd, heb ik nog flink wat maanden de tijd om een soort start-fysiek te kweken :D Maarrrr...dan moet er eerst nog veeeeel vet vanaf! ;)

RaceRookie , doe jij dan ook mee? Maken we er een soort 40+ age-group van...anders voel ik me zo oud. Voor ons is het veel moeilijker namelijk :hahaha:
Het is inderdaad een goede stok achter de deur, zoals je in mijn log kon zien:marvin:
Haha bedankt voor het vertrouwen ;)
:roflol:

Hoezo voor het blok zetten... :D
Volgend jaar kan ik bijna meedoen aan de 50+ groep. :rolleyes: Kweenie. Ik vind mijn lichaam (en vooral mijn abs) niet echt contest waardig.
Zou je enkel mee doen voor de winst?
Hier ging een cynisme alarm af op de pagina :p
;)
Ik ga volgend jaar ook gewoon meedoen lol, dan word het cutten wat makkelijker omdat er een echt goed doel achter staat :roflol:.
:woot:
Veel deelnemers volgend jaar:P
Haha...die nu toezeggen..en vervolgens niet mee doen of afhaken:trollface:
Ik wil eerst weten of ik win anders doe ik niet mee...:D
:roflol:
Doe eens normaal joh! Weet je hoe trots jij op je lijf mag zijn?! Wil je ruilen? :D

Het wordt bij mij waarschijnlijk Kutten :D, maar dat interesseert me geen hol. Ik zou niet meedoen om te winnen, maar om te kijken wat er allemaal mogelijk is met zo'n lijf als dat van mij. Ik hoef ook niet als een of andere Arnold te eindigen. Het zou voor mij een wedstrijd met mezelf zijn, om naar een fysiek te komen, waar ik zelf blij van word ;)
Ik doe ook kutten hoor ;)
Van 1m75 naar 1m93? Tempting...:D Misschien heeft iedereen een eigen verwrongen beeld van zichzelf darude0306.
:roflol: Ik zou wel iets langer willen zijn...maar 1.93m
Dat is de vloek wanneer je onze sport beoefent.

Nooit groot, droog, symmetrisch genoeg...

Wanneer we echter tijd nemen om mensen in onze omgeving te bekijken dan zie je wel hoe trots we mogen zijn ;)
Jup...:sad:
+ we voelen ons klein omdat we naar nog grotere gasten kijken.
True, true...ons beeld van 'normaal' is een beetje verziekt..
Dat verwrogen beeld klopt wel ja...Ik zal niet zo snel trots zijn op mezelf, zo lang ik nog een hangbuik heb, ondanks dat ik 20kg lichaamsgewicht ben kwijt geraakt...Stom hè?

Groot genoeg ben ik wel...droog, gespierd en symmetrisch genoeg ...Nope! :D
Jup..dat is stom :( Je mag best trots zijn!
Precies wat ik bedoel. :)
:o
Gaan we lekker samen met een verwrongen beeld aan die contest meedoen! Ben ik trots op jou, jij op mij... :hahaha:
Precies:woot:
Dus contest 2018?
:thumbs:
Yep! You in for it?! :D
:thumbs:
Denk dat ik ook weer mee doe volgend jaar :D
En dan andermans foto's sabboteren..? ;)
Als contest-fotograaf hoop ik... :eek: :D
:o
...
:woot::woot:
Goede foto's Marvin! Zag ze op fb voorbij komen tijdens de training vmd en zo had ik toch nog wat te doen in m'n rust.. #nohomo
Thanks.. :homo:

:gay:

Gaat een nog grotere wedstrijd worden volgend jaar als iedereen die het zegt zich ook daadwerkelijk inschrijft :D
Het dik gedrukte woord zegt genoeg..
Alsof mijn lichaam dat wel was/is... ;)

er zijn genoeg contest waardige lichamen hier.
RaceRookie Mudita darude0306 en veeeeeel meer! :)
dus allemaal op voor de contest 2018! :D
Precies:cheer:
Dank je wel marina1975! Voor de opsteker en voor het overtuigen van RaceRookie :D
Ennuh...ieder lichaam is contest waardig, als je er zelf tevreden over bent en er naar je eigen gevoel alles aan gedaan hebt om zo ver te komen! Jouw lichaam is dus meer dan contest waardig en laat niemand je iets anders wijs proberen te maken! ;)

Contest 2018: Here we come! :flexgrin:
:thumbs:

Stop speaking for me! :D
Moet er nog even op kauwen want voor een contest wil ik toch wel wat meer spiermassa hebben (dus cleanbulk) en daarna weer een moeizaam traject van cutting. :twitch:
Bulken:roflol:

Tevreden is een groot woord.... Dat ben ik niet... maar ik doe wat ik kan en dat is waar ik voor heb meegedaan. De groei op mijn manier! ;)

Lekker bouwen! Maar niet té diep meer cutten he! ;)
Tevreden...wat is dat?

Oke, ik hou er over op...Ik heb voor mezelf besloten. Voor mij wordt het een cutting contest...tenzij er tot die tijd nog een keer 20kg vanaf gaat, maar dat zie ik zo snel niet gebeuren. We shall see :thumb:
Moet goed komen! Contest logjes hebben meestal ook net wat meer volgers om je op het rechte pad te houden..
Goeie foto's Marvin, ben benieuwd naar de collage.
Ik heb wel interesse ;). Ik moet nu mijn eigen foto's maken; dat is niet alles.
Thanks man!
Dat heb ik wel afgeleerd.

Ik denk er nog even over na, ik heb nog tijd genoeg.
True, true..

Vanmorgen weer een kilo lichter! Ik jojo nog meer dan een vrouw die heeft gesonjabakkerd..:roflol: Vanaf volgende week weer 1x per week meten en wegen!:thumbs:

Meting & weging:
Gewicht: 79.8kg (-1.4 t.o.v gister)
Taille: 73.0cm (-1.0cm t.o.v gister)

:woot:

En de planning voor vandaag!

LB2:
Front squat:
40kg: 10
50kg: 8
60kg: 5 (warmup)
70kg: 3
80kg: 4x3-5


Standing leg curl:
12kg: 12 (warmup)
19kg: 3x12-15


Incline Leg press (1 set is 10normal/10wide/10small/10hoog/10calfs):
50kg:
75kg:
100kg:
1..kg:

Hyperextentions:
3x10-12

Smith calfraise:
90kg: 10 (warmup)
120kg: 10
1..kg: 3x8-12


Abs & extra:
?

En de voeding.. :meal:

Voeding, donderdag 27-07-2017:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 100g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 10g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop Assault (Muscle Pharm)
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 180g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + appel
15:30 90g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
18:00 40g protein pudding (XXL)
19:30 Maaltijdsalade gerookte kip (~530kcals) + 25g nightprotein (XXL)

~2215kcals, E/K/V = 205g (37%) / 235g (43%) / 50g (20%)
 
Stop speaking for me! :D
Moet er nog even op kauwen want voor een contest wil ik toch wel wat meer spiermassa hebben (dus cleanbulk) en daarna weer een moeizaam traject van cutting. :twitch:

Of je doet gewoon een dirty girl bulk en bouwt wat meer spiermassa op :flexgrin:.
 
Waarschijnlijk veel eerder gevraagd, maar goed heb niet al jouw miljoenen pagina's doorgelezen, sorry:rolleyes:, waarom front squat ipv back quat?
 
Waarschijnlijk veel eerder gevraagd, maar goed heb niet al jouw miljoenen pagina's doorgelezen, sorry:rolleyes:, waarom front squat ipv back quat?
Kon op een gegeven moment zo zwaar backsquatten dat ik alleen maar overal last van kreeg. Daartoe maar gaan frontsquatten..

Echter...die heb ik vandaag weer gedaan, om te besluiten even helemaal te stoppen met squatten. Kut oefeningen!:trollface:
 
Kon op een gegeven moment zo zwaar backsquatten dat ik alleen maar overal last van kreeg. Daartoe maar gaan frontsquatten..

Echter...die heb ik vandaag weer gedaan, om te besluiten even helemaal te stoppen met squatten. Kut oefeningen!:trollface:
Lekker legpressen joh!
 
Je benen kunnen nog wel wat volume gebruiken:trollface:
 
Lekker legpressen joh!
Fuck die squats!:flipoff:
Je benen kunnen nog wel wat volume gebruiken:trollface:
Wacht maar tot je ook een jaar of 10 traint..van alles hebt geprobeerd en 0.0 gains maakt. Dan ga je er vanzelf voor kiezen om progressie-loze of hoerige oefeningen (tijdelijk) eruit te gooien :windup:

Enfin..de training van daarnet..front squats gingen kut! Snel buiten adem..en weinig tijd ivm een meeting direct erna..

LB2:
Front squat:
40kg: 10
50kg: 8
60kg: 5 (warmup)
70kg: 3 (prima reps..)
80kg: 5 (pff, wat moeizaam!), 4 (gadver..), 4, 3 (meeh..:o kortademig..)

In superset met..

Standing leg curl:
12kg: 12 (warmup)
19kg: 15 (top!:D), 15 (man, man..), 15 (bah!)

Voel me een beetje beroerd..

Incline Leg press (1 set is 10normal/10wide/10small/10hoog/veel calfs):
50kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 25 (easy!)
75kg: 10 - 10 - 10 - 10 -25 (lekker!:D)
100kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 21 (fuaaark!:fire:)
125kg: 10 - 10 - 10 (korte pauze..) - 10 - 14 (au!:fire:)

Hyperextentions:
Bw: 20 (TUT & MMC:fire:), 20
Bw+10kg: 20 (best explosief nog:fire:), 17 (pff!)

In superset met...

Smith calfraise:
90kg: 10 (warmup)
120kg: 10
140kg: 15 (te makkelijk..:fire:)
160kg: 12 (TUT & MMC:fire:), 10 (op = op)


Abs & extra:
Abs doe ik morgen als extra workout, vandaag geen/weinig tijd.

Rating:
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
(desondanks best tevreden, maar ook de frontsquats haal ik even lekker uit mijn schema! Ik hou er best van om verrot te gaan met benen trainen, maar door squats ga ik met tegenzin naar de gym en dat lijkt me ook niet de bedoeling:trollface:)

Oja..verder ben ik vandaag een slappe zak!:headbang: Ik had al extra carbs in mijn meals en gepland..zit ik daarbovenop ook nog snoep te snaaien op werk. Dus inmiddels alweer 25 snoepjes verder..:eating:
 
Back
Naar boven