AndroidHealthClinic

Tool: cheapsupps.nl vergelijk supplementen op prijs

Bezoekers in dit topic

ijzer

Ecto
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
22 apr 2006
Berichten
3.709
Waardering
1.056
Lengte
1m78
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
Ik had hem al een tijdje geleden gelanceerd. Zag er toen gelikter uit maar nu ziet het er wat minder uit maar het biedt wel veel meer fijnmazige mogelijkheden (search in tabel/sorting etc) en de data komt niet meer vanaf een webscrape.

In .NET geschreven de oude in PHP maar goed.

Je kan hier supps vergelijken op prijs. Ik heb niet alle ingredienten lijstjes want dat is simpelweg teveel werk. Nu gaat alles mooi volautomatisch. Dagelijks geupdate.

Ik kan met simpele configuratie meer shops toevoegen. Dit zal ik ook spoedig doen. Op aanvraag eventueel ook mits de shops hun producten in json/xml hebben beschikbaar gesteld!

Doel van de site is een eerste schifting van prijs te maken tov hoeveelheid. De site is niet perfect maar kan je dus wel helpen om iets van een eerste prijsvergelijking te doen. Daarnaast biedt het ook een productenoverzicht van alle shops in de geconfigureerde categorien. Niet alleen huismerken meer dus (zoals vroeger)!

Body en fit en XXL staan er nu alleen nog op maar dat wordt meer. De grootste uitdaging om alles goed te tonen/objecten netjes op te maken adhv een zoekalgoritme in code is geklaard :)

(www.cheapsupps.nl)
 
Dit kan nog wel eens een bekendere website worden hier in Nederland! Je bent één van de enigste die dit beschikbaar stelt :).

edit: Heb de website bekeken, maar het is wel heel erg vreemd in elkaar gezet? Je kunt niet eens op product zoeken en bekijken wat de goedkoopste prijs is van dat precieze product.
Maar snap het wel want is lastig om dat zo 1,2,3.. voor elkaar te krijgen. Succes met de ontwikkeling van de website verder i.i.g.
 
Dit kan nog wel eens een bekendere website worden hier in Nederland! Je bent één van de enigste die dit beschikbaar stelt :).

We zullen zien ik doe het simpelweg omdat ik een passie ervoor heb dus dat zal het verklaren waarom er niet meer sites zoals dexe zijn :) (ontwikkeling is kostbaar!)
 
Top idee!
 
Ik was er heilig van overtuigd dat zoiets al bestond en was er dus toevallig laatst nog een keer naar aan het zoeken maar het was er dus niet. Als je het goed uitwerkt en meer webshops erin verwerkt is het super om te gebruiken
 
Ik was er heilig van overtuigd dat zoiets al bestond en was er dus toevallig laatst nog een keer naar aan het zoeken maar het was er dus niet. Als je het goed uitwerkt en meer webshops erin verwerkt is het super om te gebruiken

Ik doe mn best sommige webshops hebben hun data nog niet goed ge exposed. Ben bezig met myprotein en bulkpowders atm
 
Neem aan dat je je lijst op gaat bouwen vanaf de standaard prijs, zonder korting gerekend?

Ik denk namelijk dat er met mij vele zijn welke hun eiwitten halen bij MyProtein en dit dan enkel bestellen wanneer er een 30% korting actie is. (deze is er nl zowat elke week)

Wel een goed initiatief!
 
Back
Naar boven