Fitness Seller

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

Bezoekers in dit topic

Geen dieet is altijd goed toch? ;)

je bent wel behoorlijk lang voor een vrouw, geen voordeel bij pl lijkt me? Midgets hebben meestal meer baat bij pound for pound sporten, minder ROM en meer massa op een lichter frame... of merk je dat minder?
 
Geen dieet is altijd goed toch? ;)

je bent wel behoorlijk lang voor een vrouw, geen voordeel bij pl lijkt me? Midgets hebben meestal meer baat bij pound for pound sporten, minder ROM en meer massa op een lichter frame... of merk je dat minder?
Lengte is denk ik niet zo'n probleem, denk aan Chreiz :D

Wat wel in mn nadeel is zijn m'n lange armen, in verhouding lange benen tov mn romp en smalle frame. Zou nooit uitblinken in een sport vrees ik, maar jezelf verbeteren is natuurlijk gewoon leuk dus daar doen we het dan maar voor!:)
 
Volleybal?
Korfbal?
Basketbal?
Dammen?
 
Wat wel in mn nadeel is zijn m'n lange armen, in verhouding lange benen tov mn romp en smalle frame.
Bij bench heb je er weinig aan, maar bij deadlifts zijn lange armen wel een voordeel hoor. :)
 
Train van gisteren (UPPER)

LAT PULLDOWN WIDEGRIP
(Was liever met bench begonnen, maar lang bezet:/)
10 x 41
10 x 45
10 x 45
10 x 45 @ 7.5

BENCH WIDERGRIP
6 x 50
6 x 55
6 x 55
6 x 55 @ 9

CHINS GYM BW 72.8
4 x 72.8
4 x 72.8
4 x 72.8 @ 9

LATERAL RAISE SEATED
10 x 2 x 8
10 x 2 x 8
10 x 2 x 8
10 x 2 x 8 @ 10

UPRIGHT ROW (ROPE)
10 x 36
10 x 36
10 x 36 @ 9

TRICEP PUSHDOWN / BICEP CABLE CURL
15 x 41 / 12 x 27
15 x 41 / 12 x 27
15 x 41 @10 / 12 x 27 @ 10
 
lengte is geen probleem als super heavyweight, maar pound for pound kun je vaak minder sterk zijn... Chris is wel lang maar ook behoorlijk zwaar, als je genoeg massa op je frame kan plakken is lengte al minder een probleem lijkt me!

sterke pull ups overigens :)
 
lengte is geen probleem als super heavyweight, maar pound for pound kun je vaak minder sterk zijn... Chris is wel lang maar ook behoorlijk zwaar, als je genoeg massa op je frame kan plakken is lengte al minder een probleem lijkt me!

sterke pull ups overigens :)
Uhu klopt

Dank:)
 
lengte is geen probleem als super heavyweight, maar pound for pound kun je vaak minder sterk zijn... Chris is wel lang maar ook behoorlijk zwaar, als je genoeg massa op je frame kan plakken is lengte al minder een probleem lijkt me!

sterke pull ups overigens :)

Jep, IMO zijn gewichtsklasses eigenlijk lengteklasses.
 
Schema is klaar!!

Grote lijnen.zijn uitgestippeld voor het NK. Nu eerst weer wat opbouwen ivm het weinige trainen rondom mn vakantie. Vooral mijn deadlift lijkt te hebben geleden.

Het zijn 2 blokken van 6 weken + 1 blok van 5 weken (einde van elk blok een deload).

Qua structuur en inspiratie haal ik mijn informatie uit het boek "scientific principles of strength training". Ben sowieso een groot fan van Chad wesley smith:)

Tov de DRC nu geen excel die alles voor je uitstippeld. Ben wederom mn eigen coach dus zal elke week de schema moeten updaten (vind ik overigens niet erg:)).

Ik heb ivm meerdere tegen-burnout-aan episodes en persoonlijke klachten ervoor gekozen om mijn uren anders in te delen. Ik ga ipv 4 dagen half 6 eruit nu 3 uur later beginnen en 5 dagen werken. Dit zou verlichting moeten bieden aan mijn RSI en rugklachten (mijn manager gaf hier zelf voorkeur aan). Ik slaap gemiddeld 4 uur ondoorbroken op werkdagen #zombiemodus en dit is nogal een aanslag op mn lijf geweest de laatste 2 jaar (de reden voor het vroege beginnen zat m in een financieel voordeel).

Hopelijk levert dit qua energie wat op en heeft dit ook en positieve invloed op mijn trainingen qua herstel:)

Screenshot_20170809-154357.jpg
 
dus nu kan je dan om half 9 opstaan?
stukken beter ja.

Nog best veel incline werk op de borst voor een pl-er.
 
dat niet slapen ken ik ja, ik los dit op door op mn 1 a 2 uitslaapdagen (avonddienst) de klok rond te slapen, maar gezond is anders XD
 
dus nu kan je dan om half 9 opstaan?
stukken beter ja.

Nog best veel incline werk op de borst voor een pl-er.
Klopt!! Zal iets eerder zijn, dus ook tijd om fatsoenlijk te ontbijten:p

Yup!:)
 
dat niet slapen ken ik ja, ik los dit op door op mn 1 a 2 uitslaapdagen (avonddienst) de klok rond te slapen, maar gezond is anders XD
Wow:p

Als je niet anders kan dan moet je wel wat. Weekend slaap ik wel 10 uur, maar doorbroken (want mauwende katten, drukke kiddo en een kerel die een ochtendmens is).
 
Qua structuur en inspiratie haal ik mijn informatie uit het boek "scientific principles of strength training". Ben sowieso een groot fan van Chad wesley smith:)

Samen met Mike Israetel en Max Aita op dit moment ook wel mijn favoriet met zijn baby blauwe ogen. Laat je zowel het volume als het gewicht oplopen binnen een cycle?
 
Wow:p

Als je niet anders kan dan moet je wel wat. Weekend slaap ik wel 10 uur, maar doorbroken (want mauwende katten, drukke kiddo en een kerel die een ochtendmens is).

Meeste mensen slapen toch niet door? Bijv naar toilet...

Al eens oordoppen geprobeerd?
 
Samen met Mike Israetel en Max Aita op dit moment ook wel mijn favoriet met zijn baby blauwe ogen. Laat je zowel het volume als het gewicht oplopen binnen een cycle?
Yup hier net zo:)

Indd gewicht + volume (extra sets) omhoog

Meeste mensen slapen toch niet door? Bijv naar toilet...

Al eens oordoppen geprobeerd?

Beetje wakker en omdraaien is niet zo erg, maar klaarwakker (maar nog extreem moe) en weer in coma raken is niet zo fijn:p Kom daarna ook maar moeilijk mn nest uit. In feite zou je niet naar de wc moeten (lichaam maakt een hormoon aan die oa de eetlust en wcdrang remt). Heb ik zelf gelukkig nooit last van.

Heb indd oordoppen. Werkt deels (zolang ze in blijven :/).

Heb ook nog eens tov vriend ruim meer slaap nodig. Die is na 6 uur slaap gewoon topfit:p
 
Back
Naar boven