XXL Nutrition

Jannes Manderfeld Wedstrijdlog

Bezoekers in dit topic

Woog zojuist 97.7.
Ik was best verbaasd aangezien ik al best veel gecut ben. Lekker zo'n meevallertje op de woensdagavond! :rocknana:
 
Update:
Ben een anderhalve week weg met familie, dieet en training etc blijft allemaal hetzelfde alleen het internet is 10x kut. Zal proberen wat fotos te uploaden eerdaags ergens. Ben een 20min van Maastricht af, basic fit is een heerlijke gym daar. 24/4 open dus ik ga morgennacht en zal dan wat beeld maken van de vooruitgang :banana:
 
Om jullie toch nog een beetje up to date te houden

Screenshot_20170818-095322.png


Screenshot_20170818-095253.png




Screenshot_20170818-095303.png
 
Laatst bewerkt:
Net voor het eerst deze shot genomen met een rug en bicep pompje, ben blij met het resultaat!

Screenshot_20170819-153334.png
 
Das wel je beste pose toch, gaje puntent mee scoren!
 
Das wel je beste pose toch, gaje puntent mee scoren!
Deze, side chest en biceps voor. We komen er niet uit welke er uitspringt haha. Omdat ik nu wat cut zie ik biceps voor met de dag beter worden. Het blijft subjectief he haha. Vind geen enkele pose goed genoeg :roflol:
 
Welke oefeningen doe je voor rug? Zit wel goeie dikte in:P
 
Succes. Tijd voor wat melanotan misschien :P?
Heb ervan gehoord maar heb geen idee hoe of wat verder ahaha, het lijkt mij enorm ongezond maarja heb er verder geen research maar gedaan
 
Welke oefeningen doe je voor rug? Zit wel goeie dikte in:P
Meerendeels basis oefeningen, BOR, cable row en lat pulldown zijn altijd de basis geweest. Heb nog nooit een rug training gehad zonder BOR er in denk ik haha
 
Meerendeels basis oefeningen, BOR, cable row en lat pulldown zijn altijd de basis geweest. Heb nog nooit een rug training gehad zonder BOR er in denk ik haha
Nooit gedeadlift? :p
 
Back
Naar boven