Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik pak elke keer een nieuwe naald, en ik heb elke plek rond mijn middel al geprobeerd..
Het is net of mijn onderhuids weefsel verhard is..
Vorig jaar nergens last van gehad, nu is t een drama.

En in je been? Ik heb in me buik zoals meestal word aangeraden maar enkele keren geprobeerd, werd direct misselijk en het injecteren deed altijd pijn. In me been voel ik er gewoonweg niets van. Wat vet vastpakken, naald ertegen en met minimale druk glijd die er langzaam in. Lijkt wel of het trager opgenomen word, wss onmogelijk maar toch. Als ik een 2 weekjes 0.5 - 1mg zet, kan ik 1.5-2 weken de zon in zonder enige injectie en toch bruinen. Ben type 1 roodharig.
Cheers
 
En in je been? Ik heb in me buik zoals meestal word aangeraden maar enkele keren geprobeerd, werd direct misselijk en het injecteren deed altijd pijn. In me been voel ik er gewoonweg niets van. Wat vet vastpakken, naald ertegen en met minimale druk glijd die er langzaam in. Lijkt wel of het trager opgenomen word, wss onmogelijk maar toch. Als ik een 2 weekjes 0.5 - 1mg zet, kan ik 1.5-2 weken de zon in zonder enige injectie en toch bruinen. Ben type 1 roodharig.
Cheers
Dank voor de tip! Ga t eens proberen, hoewel ik nauwelijks vet op mn benen heb.
Thx!
 
Ik pak elke keer een nieuwe naald, en ik heb elke plek rond mijn middel al geprobeerd..
Het is net of mijn onderhuids weefsel verhard is..
Vorig jaar nergens last van gehad, nu is t een drama.
Komt omdat je teveel op dezelfde plaatsen hebt gespoten. Wanneer je in je benen gaat spuiten wissel dan elke dag van been en een paar cm van de laatste prikplek prikken. Uiteindelijk zal de plaats na wat rust bij je middel weer 'zacht' worden en kan je ook daar weer mee wisselen.
 
Hoi Xenda, op mijn middel wisselde ik ook steeds links en rechts af per keer..
Heb zelfs zo'n insuline spuitkaart bij de apotheek gehaald, zodat ik niet op dezelfde plaats zou prikken.
Groetjes Linda
 
Ik had betaald bij Sunatura, maar nooit een reactie gehad en nu is de site ook uit de lucht? Ben bang dat ik mijn geld gewoon kwijt ben. Andere suggesties voor sites?
 
Ik had betaald bij Sunatura, maar nooit een reactie gehad en nu is de site ook uit de lucht? Ben bang dat ik mijn geld gewoon kwijt ben. Andere suggesties voor sites?
Melanotanning.nl is heel betrouwbaar en snel met leveren!
 
Ik zit nu op mijn 5de dag mela 2 en ben al donkerbruin, mensen vragen mij of ik op vakantie ben geweest terwijl zij mij afgelopen week nog hebben gezien

Zit nu op 1mg per dag
 
Ik zit nu op mijn 5de dag mela 2 en ben al donkerbruin, mensen vragen mij of ik op vakantie ben geweest terwijl zij mij afgelopen week nog hebben gezien

Zit nu op 1mg per dag
Hi
Dan heb je goed spul!
Waar heb je t besteld?
Groetjes Linda
 
Weet iemand waar je naast Sunatura, melanotan kunt bestellen zonder vulmiddel? Hopelijk komt hun site terug online, wilde het nog eens via hun vials proberen.
 
weet iemand waar je nu melanotan kan halen voor redelijke prijs? haalde altijd bij Sunatura helaas is deze site niet meer bereikbaar
 
weet iemand waar je nu melanotan kan halen voor redelijke prijs? haalde altijd bij Sunatura helaas is deze site niet meer bereikbaar
Linny raadde melanotanning aan een paar berichten terug, daar ga ik zo dadelijk bestellen.
 
Linny raadde melanotanning aan een paar berichten terug, daar ga ik zo dadelijk bestellen.
Inmiddels binnen, ben afgelopen 3 dagen niet thuis geweest, dus kan op één van die momenten zijn bezorgd. Snelle levering dus!
 
Ik ben gewend geen merken te mogen noemen.

Dus vandaar dat jk geen namen noem
 
Iemand ervaring met de combinatie van mela en isotretinoine (roaccutane) ? gebruik 20mg per dag iso dus dat is een lage dosis. Ik ben zo bleek als maar kan zijn, dus een kuurtje mela zou niet verkeerd zijn. Maar ik durf het niet omdat ik niet bekend ben met de combinatie van die 2 producten
 
Back
Naar boven