Fitness Seller

Gesloten HillR's continued shred

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
In, en succes !!
 
Uiteraard ook hier weer in!
 
fiep.jpg Ik volg...
 
Dinsdag

Cardio...

Een uur gemountainbiked, 20km, volgens mapmyrun 400 kcal.. :D

Woensdag

Training

Backsquats SS RDL

1x10x20 / 1x10x20
1x5x25 / 1x8x20
1x5x30 / 1x8x20
1x5x35 / 1x8x20
1x5x40 / 1x8x20

Gezien het commentaar op m'n legs in de contest maar eens wat harder er aan trekken en (nog) meer focus op de ontwikkeling er van :D Speciaal voor jullie (huehue, voor mezelf natuurlijk) daarom besloten om maar weer squats in te voeren. Wat een kutoefening, maar het ging wel lekker!

RDL verhoog ik qua gewicht niet omdat ik veel beter mijn hams en glutes aan kan spreken wanneer ik deze op laag gewicht doe. Zodra ik gewicht verhoog voel ik het niet meer..

Lateral Raises SS DB Press
3x8x6 / 3x8x6

Cable Crunches ss Cable tricep pushdown
1x15x18 / 1x15x11
1x15x18 / 1x12x18
1x15x18 / 1x10x25
1x15x18 / 1x10x32

Leg extensions SS Calvepress
4x10x25 / 4x12x32

Standing adductor machine
1x15x25
3x8x32

Cardio
11 minuten op de stairmaster op niveau 10

(de ene minuut gewoon elke trede, de andere minuut 1 trede overslaan en glutes goed aanspannen)

Pfff.. ik dreef bijna weg :roflol:

Erg voldaan na de train, baalde wel dat ik geen tijd meer had om rug te doen.. maar die heb ik de laatste weken zo hard aangepakt dat een extra dagje rust vast niet heel veel kwaad kan.

Pic overigens van afgelopen zondag:

IMG_3602.JPG
 
In natuurlijk!
 
nette triceps.

Waarom alles superset? Puur tijd?
 

:roflol: surprise surprise :P

In natuurlijk!


Leukkkk! Wees welkom!

nette triceps.

Waarom alles superset? Puur tijd?

Thanks, jammer dat ik ze niet zo op de foto kreeg voor de contest :P

Supersetten voelt gewoon altijd goed.. Verder is het inderdaad tijdbesparing. Ik superset voornamelijk tussen andere spiergroepen zodat ik geen rust hoef te nemen (als je 1 oefening doet, moet ik iig altijd even een paar minuten de tijd nemen voordat ik ze al weer kan belasten, nu besteed ik die tijd dan alvast aan een andere spier).

Maar het meest belangrijke er van is denk ik wel dat het mijn hartslag behoorlijk laat stijgen. Dat krijg ik niet voor elkaar met 1 oefening en rust er tussen.. Dus het is voor mij ook een stukje extra verbranding, anders kan ik wel uren trainen zonder dat mijn hartslag ook maar iets verhoogt. That dere midget verbranding :(
 
De reactie die je wist dat zou komen.. Kamelen zijn liefffff.(geen katten helaas, maar toch een soort van zoogdier).. Mooie triceps trouwens!
 
Heyyyy, Ik was jullie nog niet vergeten hoor! Maar ik haat het om trainingen te typen op m'n telefoon, en aangezien we gisteren een storing op het werk hadden kon het ook al niet :roflol:

Training zaterdag

2x3 pullups
1x3 +2 met hulp van Vonk :heart:

Deadlift
1x10x40
5x5x45

Rustig aan beginnen, niet gelijk weer full retard en dan met blessures komen te zitten.. Dus erg braaf licht gewicht getild.

De spierpijn die ik hier van heb gehad.. niet normaal.. 2 dagen lang kon ik me niet bewegen :roflol: omdraaien in bed e.d. was niet eens mogelijk.. Epic..

Lateral Raises ss Lying legraises SS DB curls
3x8x6 / 3x10 / 3x8x6

Facepulls SS Cable crunches
3x12x18 / 3x12x18

Cable pushdown
3x15x12

Legextensions SS Calf press
1x10x25 / 1x15x25
1x8x32 / 1x12x32
1x8x39 / 1x12x39
1x8x39 / 1x12x39

Toen zat de training er weer op voor de zaterdag. Momenteel even een stapje terug, want ik heb de afgelopen weken zo hard getraind en ben zo vaak m'n grens voorbijgegaan dat ik nu eigenlijk constant verval in moeheid, weinig zin enzovoort. Heb veel hoofdpijn en ben steeds moe eigenlijk. Nog anderhalve week werken tot vakantie, en dan even tot rust komen.

Gisteren door de storing een onverwacht middagje vrij en ik ben gelijk op bed gegaan :roflol: Heb 4 uren geslapen, en vannacht ook weer gewoon 8.. dus had het wel even nodig.

Daarom morgen pas weer de eerste training. Voeding is verder zo veel mogelijk on track, maar iets minder strikt. Zo is het avondeten gewoon variabel.

Heb de afgelopen weken (na de contest.. beetje laat :roflol: ) veel aandacht aan het aanspannen van m'n benen besteed omdat ik ze voor de contest niet goed op de foto kreeg. Dit lukt inmiddels aardig. Hieronder een voorbeeldje... Daar staan ze toch beter op de foto dan op de contest pics, al zeg ik het zelf :) Wel jammer dat je ik in real life een betere definitie zie dan op de foto, maar boeiend.. Het is toch niet zo alsof je de hele dag met aangespannen benen loopt :roflol:

 
Heyyyy, Ik was jullie nog niet vergeten hoor! Maar ik haat het om trainingen te typen op m'n telefoon, en aangezien we gisteren een storing op het werk hadden kon het ook al niet :roflol:

Training zaterdag

2x3 pullups
1x3 +2 met hulp van Vonk :heart:

Deadlift
1x10x40
5x5x45

Rustig aan beginnen, niet gelijk weer full retard en dan met blessures komen te zitten.. Dus erg braaf licht gewicht getild.

De spierpijn die ik hier van heb gehad.. niet normaal.. 2 dagen lang kon ik me niet bewegen :roflol: omdraaien in bed e.d. was niet eens mogelijk.. Epic..

Lateral Raises ss Lying legraises SS DB curls
3x8x6 / 3x10 / 3x8x6

Facepulls SS Cable crunches
3x12x18 / 3x12x18

Cable pushdown
3x15x12

Legextensions SS Calf press
1x10x25 / 1x15x25
1x8x32 / 1x12x32
1x8x39 / 1x12x39
1x8x39 / 1x12x39

Toen zat de training er weer op voor de zaterdag. Momenteel even een stapje terug, want ik heb de afgelopen weken zo hard getraind en ben zo vaak m'n grens voorbijgegaan dat ik nu eigenlijk constant verval in moeheid, weinig zin enzovoort. Heb veel hoofdpijn en ben steeds moe eigenlijk. Nog anderhalve week werken tot vakantie, en dan even tot rust komen.

Gisteren door de storing een onverwacht middagje vrij en ik ben gelijk op bed gegaan :roflol: Heb 4 uren geslapen, en vannacht ook weer gewoon 8.. dus had het wel even nodig.

Daarom morgen pas weer de eerste training. Voeding is verder zo veel mogelijk on track, maar iets minder strikt. Zo is het avondeten gewoon variabel.

Heb de afgelopen weken (na de contest.. beetje laat :roflol: ) veel aandacht aan het aanspannen van m'n benen besteed omdat ik ze voor de contest niet goed op de foto kreeg. Dit lukt inmiddels aardig. Hieronder een voorbeeldje... Daar staan ze toch beter op de foto dan op de contest pics, al zeg ik het zelf :) Wel jammer dat je ik in real life een betere definitie zie dan op de foto, maar boeiend.. Het is toch niet zo alsof je de hele dag met aangespannen benen loopt :roflol:

Echt goede benen op die foto's hoor!!:thumbs: Lekker hoor zo'n middagdutje:heart: Kan een mens goed doen:cheer:
 
Netjes hoor ukkie.
Middag dutjes zijn heerlijk. :D
 
Wat een top prestatie heb jij geleverd zeg. Respect! :thumb:
Volhouden zo!
 
Dutjes:heart:

Mooie lijnen in je benen:heart:
 
TRAINING DONDERDAG

Dinsdagnacht maar 5 uurtjes geslapen en ik was echt helemaal gebroken :roflol: Dus woensdag de gym maar even overgeslagen.. Gister vol goede moed dan maar weer een training eruit geknald!

Pullups
3x3+2 met hulp

Bohhh, was zwaar. Daar waar vorige week 3 pullups zelf makkelijk gingen was het nu echt afzien..

Plateloaded pulldown SS BOR
1x10x40 / 1x10x20
2x10x60 / 2x10x20

RDL
3x10x20

Legextensions SS Calfpress
1x10x25 / 1x10x41,3
1x10x32 / 1x10x41,3
1x8x39 / 1x10x41,3

Afgelopen dagen weinig gedronken.. had er geen zin in :P Dat voel je tijdens de training zeg.. Krampppppp bij de eerste setjes legextensions.. Gelukkig ging het daarna wel weer goed!

Walking lunges
3x20x12kg

Lateral raises SS Lying legraises
3x10x6 / 3x10

DB Curl SS DB shrugs
3x10x7 / 3x12x16

Incline DB Flyes
3x10x6

Beetje aan de zware kant, maar het was ineens zo druk en alle pussyweights waren verder in gebruik...

Cable Crunches
3x12x14,8


Best trots op m'n fysiek zonder pomp. Dit was aan begin van de training.. Hoewel het er in de gym in de spiegel indrukwekkender uit ziet (dat kun je zien aan m'n lach :roflol:) vind ik het niet verkeerd. Het is geloof ik nog nooit echt voorgekomen dat ik ondanks dat er geen pomp is er uit zie alsof ik wel een beetje lift..

Nog een weekje en dan op vakantie HNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGG! Kijk er op zich wel tegenop qua voeding/fysiek.. We gaan naar Kreta, waar zout the main ingredient van het gerecht is.. :roflol: Verder veel vlees, carbs en lekker eten... Alcohol niet te vergeten.

Ik zit al dagen na te denken hoe ik dat het beste kan gaan doen zonder dat ik na één dag al een puffy hippo ben. Vonk zei gisteren nog.. Ik ga gewoon m'n eten tracken hoor, dan kun je er toch een beetje om denken!

Nou, ik ga mijn eten NIET tracken, want dan heb ik net m'n ontbijtje gehad ofzo en dan zijn mijn calorieen alweer op :roflol: Ook niet echt bevorderlijk voor een leuke vakantie :P

Maar, ik ga er wel om denken.. Wat meer griekse salades ipv alle heerlijke gerechten met friet en vette shit.. Voordeel is wel dat ze daar nooit echt saus serveren bij de friet of het vlees.. Dat scheelt toch alweer een beetje :P

Verder wil ik wel een beetje aan beweging blijven doen.. 's ochtends lekker een uurtje wandelen ofzo (toen ik dat voorstelde barste Pun in lachen uit.....) en verder actief zwemmen en beachballen.. Dat laatste is echt super leuk en ben ik ook nog best goed in :D dus, die extra beweging kan vast geen kwaad..

Wordt een drukke week verder dus ik hoop dat we nog wat tijd vinden om te gymen.. :D
Goed weekend alvast!
 
Echt goede benen op die foto's hoor!!:thumbs: Lekker hoor zo'n middagdutje:heart: Kan een mens goed doen:cheer:

Thanks! :D

Ik kan eigenlijk nooit dutjes doen (te licht, te veel lawaai, raar tijdstip, hoort niet.. de was moet nog draaien, opgehangen, er moet nog gedweild.. :roflol:.. Dit was echt heerlijk haha!

Netjes hoor ukkie.
Middag dutjes zijn heerlijk. :D

Thanks Pillz!

Wat een top prestatie heb jij geleverd zeg. Respect! :thumb:
Volhouden zo!

Wat aardig, dankjewel!!

Dutjes:heart:

Mooie lijnen in je benen:heart:

Thanks Chick!

Nog een ruime week en dan fulltime dutjes doen in de zon :roflol:
 
Je gaat lekker hè? Top hoor. Straks lekker tot rust komen tijdens je vakantie. Hebben jullie ook wel verdiend na de afgelopen drukke periode met de contestvoorbereidingen.

Dutten (en relaxen) to the max! :zzz:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven