AndroidHealthClinic

Help, wat is juist?

Bezoekers in dit topic

pendext

Cool Novice
Lid geworden
14 mei 2012
Berichten
110
Waardering
7
Lengte
1m60
Massa
68kg
Ik ben de draad kwijt. Een zegt dat krachttraining en yoga niet samen gaat/elkaar tegen werkt, andere zegt dat het prima is. Wat denken jullie (graag een expert)?
Ik doe nu 4 x in de week cardio (vetverbranding), 2 x kracht en het liefst na kracht (of andere moment maar vaak dezelfde dag) ook nog yoga. Alvast bedankt voor je antwoord!
 
Yoga gaat prima samen met krachttraining.
 
Werkelijk geen idee waarom het niet samen zou gaan. Ik doe om de dag aan kt (full body) en ben actief in de paardensport. Het is maar net wat je prettig vindt voelen. Gewoon doen dus. Waarom zou je je wat aantrekken van wat een ander zegt?
 
Gaat prima samen. Doe het zelf ook al een ruim jaar. 3x krach training en op zondag lekker yoga.
Ik ervaar zelf dat sommige oefeningen er beter door gaan.
 
Yoga is zelfs best goed voor krachtsporters, zeker degenen die weinig stretchen en onflexibel zijn. Gaat perfect samen !
 
Ik ben de draad kwijt. Een zegt dat krachttraining en yoga niet samen gaat/elkaar tegen werkt, andere zegt dat het prima is. Wat denken jullie (graag een expert)?
Ik doe nu 4 x in de week cardio (vetverbranding), 2 x kracht en het liefst na kracht (of andere moment maar vaak dezelfde dag) ook nog yoga. Alvast bedankt voor je antwoord!

Ik denk dat degenen die stellen dat het wel te combineren is dit best wel kunnen onderbouwen. Waar ik neer benieuwd naar ben is de onderbouwing waarom het niet zou kunnen.
 
Ik ga binnenkort op een "ontspan & relaxvakantie" met elke dag yoga. Nog nooit eerder gedaan, maar kijk ernaar uit. Ik denk dat yoga juist goed is voor sporters (welke sport dan ook), aangezien het bijdraagt aan een 'gezonde' mind en stressverminderend werkt. Een gezond lichaam en gezonde geest is toch een prima uitgangspunt! :)
 
Thanks. Zelf ben ik grote fan van.
 
Yoga en krachttraining is een goede combinatie.
 
Back
Naar boven