MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Ik pleur eigenlijk voornamelijk peper over mijn vlees en soms wat kruiden. Ben ook wel fan van kip met fajita enzo. En heb nog een shitload aan mister flavor.


Misschien eens proberen, welke varianten zijn aanraders?
Dat ligt er ook een beetje aan waar je van houdt. Kijk maar op de labels wat erin zit. Ik vind die Chinese 5 spices bijvoorbeeld wel erg lekker, zit Szechuan peper, venkelzaad, steranijs, kaneel en kruidnagel in. Het is maar van welke keuken je houdt en of je wel/niet van pittig eten houdt (Thai Red Curry bijvoorbeeld: paprika, 16% steranijs, komijnzaad, ui, knoflook, 8,4 % gember, cayennepeper, tijm, zwarte peper, sereh, kardemom, korianderzaad, kruidnagels, basilicum, paprika-extract, laos wortel).

Ik heb er ook pas een paar geprobeerd, nog lang niet alles. Ik ga morgen dit recept min of meer maken (misschien niet 100% volgens dit recept, maar ongeveer):
Indiase rijstschotel met gegrilde kip en mangochutney - Recept - Allerhande
Heb de Vadouvan hiervoor gekocht. Ik zie veel recepten met Vadouvan en kip, ei, broccoli, dus lijkt me een goeie:D.
 
Past bij dat zoutzakkenlichaam van je:trollface:

Bekijk bijlage 379024
:windup:

:roflol:

Chast, Marvin is denk ik helemaal lamgeslagen.........elke potentie tot enige rel wordt met een korrel zout genomen........zo jammer
Badum tsss!

Gesproken over potentie, stel je voor welk potentieel hij zou hebben als hij eindelijk uit de "fake natty kast" komt en de spuit er in ramt.

Wel oppassen met zoutinname dan :P
Ik denk dat er mooie gains gemaakt zullen worden!

Godver je bent me net voor met die zoutinname.........:roflol:
:rolleyes: Zou het echt zoveel uitmaken? Is ook wel afhankelijk van welke compound toch?
Waarom? Een vochtbalon is het nu ook al, bloeddruk van een stier op tren die gozer. Als hij nou is ze reet uit de jamin haalde en naar de gym ging zweete hij het er nog uit.
:roflol: Ik zweet schepsnoep..en alcohol..

Aangezien het toch vrijdag is en zout niet echt interessant is.
Marvin nu de eerste woede een beetje is bezonken, hoe denk jij nu nog over de contest uitslag
:roflol: Dat is inmiddels wel weer gezonken ja...we blijven niet bezig ;)
Whahaha..no offence taken..
Tja. Jij niet! :trollface:
I see what you did there:roflol:
...
Dat ligt er ook een beetje aan waar je van houdt. Kijk maar op de labels wat erin zit. Ik vind die Chinese 5 spices bijvoorbeeld wel erg lekker, zit Szechuan peper, venkelzaad, steranijs, kaneel en kruidnagel in. Het is maar van welke keuken je houdt en of je wel/niet van pittig eten houdt (Thai Red Curry bijvoorbeeld: paprika, 16% steranijs, komijnzaad, ui, knoflook, 8,4 % gember, cayennepeper, tijm, zwarte peper, sereh, kardemom, korianderzaad, kruidnagels, basilicum, paprika-extract, laos wortel).

Ik heb er ook pas een paar geprobeerd, nog lang niet alles. Ik ga morgen dit recept min of meer maken (misschien niet 100% volgens dit recept, maar ongeveer):
Indiase rijstschotel met gegrilde kip en mangochutney - Recept - Allerhande
Heb de Vadouvan hiervoor gekocht. Ik zie veel recepten met Vadouvan en kip, ei, broccoli, dus lijkt me een goeie:D.
Lekker recept hoor:thumbs:

Gister was weer flink #gainenzondertrainen :marvin:

De eindstand:
  • 2 deugnietjes (koekjes)
  • 1 shotje B52
  • 2 glazen B52
  • 6 mini frikadellen met mayo
  • bakje kreukelfriet met mayo
  • 4 mini candy bars
  • zooitje snoepjes
Over contrast gesproken...



En dan vanmorgen legday...ok, ok en even wat benches:o

Legday:
Incline legpress (plate-loaded. gewicht exclusief slee. slee = 53kg):
50kg: 15
100kg: 6
130kg: 6 (warmup)
165kg (close stance): 15 (top MMC:fire:), 15 (hard!), 15, 15 (TUT & MMC:fire:)
215kg (normal stance): 6 (lange TUT :fire:), 6 (top :D), 6 (nice!), 6 (laatste rep 10 sec concentrisch:fire:)

Goodmornings:
40kg: 12
50kg: 15 (top:D)
55kg: 15 (nice!)
60kg: 12 (tering!:fire:)

Leg extention:
40kg: 15 (warmup)
54kg: 20, 20 (fik erin!), 15+5 (korte pauze..), 12+8 (korte pauze), 12+8 (rest-pause:fire:)

In superset met..

Smith calfraise:
100kg: 10 (easy)
150kg: 8 (TUT & MMC:fire:)
170kg: 8, 8 (laatste twee lange TUT:fire:), 8 (lekker!:D)

:woot:

Alternate lying legcurl (plate-loaded. gewicht/kant):
5kg: 10
10kg: 20 (easy:fire:)
12.5kg: 15, 12 (pff!:fire:)

Seated calfraise:
30kg: 10
55kg: 20 (TUT & MMC:fire:), 20, 20 (hoppa!:D), 20 (heerlijk..goede focus & MMC:fire:)

Paused benchpress:
50kg: 8, 8
60kg: 8 (let's go chestpump!)
70kg: 6 (top MMC:fire:)
80kg: 3
90kg: 1 (hard!)
100kg: 1 (nice!! paused PR!)
110kg: F (unracken ging prima, iets laten zakken, maar voelde niet safe zonder spotter)

Die 110kg zat er zeker in vandaag!

Kneeling rope crunch:
15kg: 15
24.5kg: 15
28kg: 15 (top!:D)
31.5kg: 15 (beuken!)
35kg: 15 (idem..)

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(heerlijke workout! morgen UB!)

 
Hhaha dat je legday had had ik nog over het hoofd gezien, nice:P
 
Begrijp ik nou goed dat je de 110 wat liet zakken en toen dacht nothxjeff?

Broooooooooo
 
Hhaha dat je legday had had ik nog over het hoofd gezien, nice:P
:thumbs: En dat terwijl ik mijn best doe mijn hele leven te delen op IG..:rolleyes:
Begrijp ik nou goed dat je de 110 wat liet zakken en toen dacht nothxjeff?

Broooooooooo
Dat ja..geen spotter te bekennen en had geen zin om de barbell over mijn buikeraf te moeten rollen..:o
 
En de tot nu toe geplande voeding voor vandaag! Een maat is jarig en die geeft een BBQ:marvin:

Geplande voeding zaterdag 19-08-2017:
7:30 2 koppen koffie
8:00 1 kop koffie
Pre-workout: 1 scoop monster + 1 scoop pumpblend (myprotein)
Intra-workout: 10g BCAA (myprotein)
Post-workout: 25g whey (quality supplements) + halve stroopwafel
12:00 70g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 10g rozijnen + vit D + klein glaasje verse aardbei-sinaasappelsap
14:00 165g kipfilet + mineola
16:00 35g nightprotein (XXL)
18:00 BBQ:meal:

Exclusief BBQ: 1050kcals, E/KV: 135g (51%) / 85g (32%) / 20g (17%)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Mooi bench PR man!

Dat ja..geen spotter te bekennen en had geen zin om de barbell over mijn buikeraf te moeten rollen..:o
Wat is het probleem? Ik moet altijd mijn bar over mijn buik oppakken en wegleggen (geen rek thuis).
 
Incl bbq 4000
We zullen zien ;)

Mooi bench PR man!
Wat is het probleem? Ik moet altijd mijn bar over mijn buik oppakken en wegleggen (geen rek thuis).
Thanks Neet! Tja, wat is het probleem..ik ga niet voor een evenaring van mijn PR (112.5kg) 'the walk of shame' doen midden in de gym..door zonder spotter te falen.. ;)

Pff, ik zou toch eens overwegen die homegym wat uit te breiden!..
 
Weet je wel wat een sta-in-de-weg zo'n rek is? :o
 
Weet je wel wat een sta-in-de-weg zo'n rek is? :o

Beter dan het verneuken van je lichaam met het op ze plek krijgen van die stang lijkt me? (Lijkt me zwaar klote elke keer die stang over je buik rollen, of is het makkelijker dan ik me voorbeeld?)
 
Beter dan het verneuken van je lichaam met het op ze plek krijgen van die stang lijkt me? (Lijkt me zwaar klote elke keer die stang over je buik rollen, of is het makkelijker dan ik me voorbeeld?)
Welnee man. Met een row beweging pak je hem op van de bench dan ga je liggen en vangt hem op met je abs (meteen een goeie abs oefening) en dan met een tweede zwaai clean je hem en vangt hem op boven je borst. En terug in omgekeerde volgorde.
Klopt. Als hetallemaal op de nieuwe locatie staat ga ik idd wel even kijken wat de mogelijkheden zijn :)
 
Welnee man. Met een row beweging pak je hem op van de bench dan ga je liggen en vangt hem op met je abs (meteen een goeie abs oefening) en dan met een tweede zwaai clean je hem en vangt hem op boven je borst. En terug in omgekeerde volgorde.

Acrobaat:p
 
Welnee man. Met een row beweging pak je hem op van de bench dan ga je liggen en vangt hem op met je abs (meteen een goeie abs oefening) en dan met een tweede zwaai clean je hem en vangt hem op boven je borst. En terug in omgekeerde volgorde.

Klopt. Als hetallemaal op de nieuwe locatie staat ga ik idd wel even kijken wat de mogelijkheden zijn :)
Dat klinkt als aardig gekkenwerk:o En dan vind ik het niet raar dat je niet hoger komt qua gewicht:o


Zo iets?
aad-van-toor-laat-verhalen-priveleven-achterwege-in-memoires.jpg
 
:thumbs: En dat terwijl ik mijn best doe mijn hele leven te delen op IG..:rolleyes:
Dat ja..geen spotter te bekennen en had geen zin om de barbell over mijn buikeraf te moeten rollen..:o
Geen safety's plaatsen, zodat je de barbell in een noodgeval kan kantelen zodat de gewichten eraf schuiven.

Lekkere training btw, mooi PR!
 
Back
Naar boven