Fitness Seller

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zou ik niet doen nee..

In it..to win it...en anders niet! Zo leuk is het niet om te cutten naar 5%..ook niet voor de ervaring..
flexx123 was laatst gezien: 20 minuten geleden

Alleen moet hij zelf nog even reageren
 
ik voel me hart nog steeds...

Haha

Benieuwd naar het filmpje!

Vanavond!:)

Ga je ook nog kuren voor je contest?

Ik weet nog nie man, denk er veel overna, mens physique draait ook veel om uitstraling en presentatie en laat ik daar nou net niet zo goed in zijn, dus ja wat dan? Of eerst weer een bulk natty en wedstrijd sowieso uitstellen en jaar erop kuren en dan wedstrijd pakken bodybuilding klasse. Of gewoon heel dat wedstrijd laten gaan.

En zo ja, wat?

Eerste kuur zal sowieso low test worden.

En zo nee, wouldnt participate

Denk het ook niet nee, tegenwoordig kuurt bijna iedereen en ik heb mn leeftijd ook niet echt mee.


:D

Lijkt me niet dat hij het natty gaat doen?

Lijkt me ook niet zo geweldig.

Zou ik niet doen nee..

In it..to win it...en anders niet! Zo leuk is het niet om te cutten naar 5%..ook niet voor de ervaring..

Lijkt me verschrikkelijk, cardio, honger, geen energie:(

flexx123 was laatst gezien: 20 minuten geleden

Alleen moet hij zelf nog even reageren

Had niet zo zin om te loggen laatste dagen haha.

Dinsdag naar eric wild geweest, damn wat deed dat pijn, voelt nu wel wat beter maar nog niet geweldig, grootste probleem is mn houding. Sowieso beter op achterkant focussen. Gisteren nog bene getraind, log ik vanavond nog.
 
"Sowieso beter op achterkant focussen. "

Plz explain?
 
denk dat je het onderschat, een kuurtje pakken en bodybuildklasse?

ik zou gewoon lekker gaan focussen op Map en daar een kuurtje bij nemen :) en ik hoor daar twijfel, gewoon doen man!
 
"Sowieso beter op achterkant focussen. "

Plz explain?

Meer volume op bovenrug en achterkantschouders ten opzicht van borst, zo duidelijk?:p

denk dat je het onderschat, een kuurtje pakken en bodybuildklasse?

ik zou gewoon lekker gaan focussen op Map en daar een kuurtje bij nemen :) en ik hoor daar twijfel, gewoon doen man!

Haha zo bedoelde ik het niet, onderschat het zeker niet, maar ik denk als ik mijn benen in verhouding krijg en flink wat massa pak ik beter tot mn recht kom dan bij map , maar daar heb ik wel langer de tijd voor nodig dan een jaar. Ach ik zie het allemaal wel.
 
Meer volume op bovenrug en achterkantschouders ten opzicht van borst, zo duidelijk?:p



Haha zo bedoelde ik het niet, onderschat het zeker niet, maar ik denk als ik mijn benen in verhouding krijg en flink wat massa pak ik beter tot mn recht kom dan bij map , maar daar heb ik wel langer de tijd voor nodig dan een jaar. Ach ik zie het allemaal wel.

Gewoon map doen, anders ben je zo drie jaar verder en vind jij jezelf te oud. Ook gezien het feit dat je niet volledig achter juicen staat...en wil je die massa pakken zal het niet bij 1 kuurtje per jaar blijven
 
Gewoon map doen, anders ben je zo drie jaar verder en vind jij jezelf te oud. Ook gezien het feit dat je niet volledig achter juicen staat...en wil je die massa pakken zal het niet bij 1 kuurtje per jaar blijven
+1
 
Gewoon map doen, anders ben je zo drie jaar verder en vind jij jezelf te oud. Ook gezien het feit dat je niet volledig achter juicen staat...en wil je die massa pakken zal het niet bij 1 kuurtje per jaar blijven

Eerst maar eens zien of ik nog een beetje goed kan gainen natty, en tegen eind van bulk kijken hoe ik er bijsta en of het wel of niet kansloos is om een map wedstrijd te pakken:P.


:D

Donderdag nog legday gehad:

Pwo: geen ( had nog een blikje bullit maar was gaan lekken in mn rugzak:rolleyes:)

Opwarmen

Goblet squat ( dacht nog even geen backsquat, bovenrug was nog gevoelig van massage)
10x20
8x25
10x35
10x35
10x35

Hacksquat plate loaded
10x40
8x55
8x70( hmm viel beetje tegen, maar diepte wel beter)
12x60
11x60

Lying leg curl
12x41
11x41
11x41

Leg extension
17x70
17x70
15x70

Plate loaded glutekickback
10x20
3x12x40

Seated calf raise
4x15x37,5

Rope crunches
3x15x59 pr haha

Ging wel ok, was wel fucking benauwd in de gym en energie was wat minder

Gisteren Push

Pwo: half blik monster+ 3/4 scoop monster

opwarmen

Ohp
8x30
7x40
6x40 wtf
7x40
7x40

Spoto press
10x40
5x65
3x5x75
4x75

Unilateral standing db press
11x15
11x15
10x15

Machine fly
15x53
12x53
11x53
Hold and squeeze!

Unilateral db side raises ( met elastiek op traps)
15x8
12x8
12x8

Camelus


Unilateral cable pushdown
15x20
13x20
12x20

Lekkere training, weeg al hele week smonrgens 65kg, gisteren zo'n 5000kcal gegeten ( 2000kcal aan chocolade en ijs) en woog vanmorgen 74,6kg haha. Zometeen naar rotterdam pull trainen bij fox gym en daarna sushi bij shabu shabu!
 
Die side raises zo zien er goed uit!!:thumbs: Zou willen dat wij die banden ook hadden, want loop altijd te kloten met MMC..:o

Lekker aan het #gainenzondertrainen ook! Have fun bij Fox en Shabu:meal:
 
Holy shit. 9 kg zwaarder na zo een dagje vreten?! :eek:
 
Laat je niet gek maken hier:o. Gewoon bulken en daarna idd maar eens kijken hoe je ervoor staat
 
Haha typfoutje idd, moet nog steeds wennen dat ik onder de 70kg weeg:p, goeie training weer bij fox, nu sushi!
 
64.6 dus, haha! ;) Echt licht trouwens, maar je bent dan ook niet zo lang natuurlijk.

Geniet van de sushi bro!
 
Alles kits achter de rits hier?
 
Als het het goed is, is zijn vakantie vandaag begonnen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven