XXL Nutrition

Voorstellen en enkele vragen over begin

Bezoekers in dit topic

Donvitto

Novice
Lid geworden
20 aug 2017
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
83kg
Vetpercentage
19%
Hallo mede sporters

ik ben vitto 21jaar kom uit zeeland en ben begonnen met krachtraining zoon 4 maanden geleden. Voor dat ik begon woog ik 90kg. en ben 1m76lang. heb een maand of 3 gecut en nu deze maand volop in de bulk weeg nu zo rond de 83kg. alles gaat lekker vooruit maar zeker de laatste maand alleen het probleem is dat ik merk weer een buikje terug te krijgen. men armen en borst gaan er ook heel goed op vooruit maar zou graag die buik niet te dik meer krijgen haha. ik eet goed en probeer zo rond de dagenlijkse kcal te eten. omdat ik wat aangekomen ben ga ik de koolhydraten en vet klein beetje verminderen en nog meer eiwitten eten. Wie zou me raad kunnen geven wat ik moet doen verder met bulken en spiermassa aanmaken wat ik het liefste wil want hoef geen sixpack wil lekker breed zijn met grootte armen. of zou ik beter gaan cutten voor een periode om dat buikje weer wat weg te krijgen. mijn vetpercentage licht ongeveer op 19% gemeten met een lintmeter in de hals en middenomtrek. bedankt voor jullie hulp alvast
 
Welkom!

Het moeilijke is dat wanneer je met overgewicht zit, je best diep moet gaan om echt voldoende vet weg te krijgen om fatsoenlijk te kunnen bulken. Als je, laten we zeggen, op 20% begon en je cut naar de 14% om vervolgens te gaan bulken, zit je al snel weer veel te hoog. Dat is het lastige aan de situatie waar jij in zit. Ik zou zeggen, als je echt nog te hoog zit, toch wat verder cutten. Dan creëer je alleen maar meer ruimte om daarna te kunnen bulken.
 
bedankt voor de reactie
 
Back
Naar boven