XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dus eigenlijk moet je gewoon meer tuinbonen vreten? Nou vind ik die echt niet te vreten, dus dan maar uit het buitenland spul halen waar dat in zit :D

    Ik vind ze heerlijk :D Dus er is zeker geen nood aan de man, het bevreemde me gewoon en dan is het jammer dat er niemand een antwoord heeft over het hoe en wat.
     
    Niet heel erg realistisch, doorgaans zit er in supplementen met munuca pruriens tussen de 50 en 100mg l-dopa. Een portie van 100 gram tuinbonen levert circa 250mg l-dopa :o Dit is wel weer zo'n typisch voorbeeld van achterlijk beleid, dat dan weer wel.

    Ik snap je gedachtegang, maar die vergelijking gaat in dit geval niet op, is echt appels met peren.

    Bedoel er meer mee te zeggen dat niet alles wat natuurlijk is perse legaal hoeft te zijn.

    Vermoed dus ook meer dat het zo'n gevalletje is van dat die organisatie kan zeggen: kijk wij doen wat nuttigs. Zelfde als met dat melatonine gebeuren, t mag wel verkocht worden maar t aantal mg per tablet moet omlaag. :o
     
    Oh dat is lekker vaag dan :o Maar bij welke instantie zou ik aan kunnen kloppen als ik hier vragen over zou hebben, ergo wie legt jullie dit op? De NVWA?



    Ben jij ongesteld ofzo???

    L -Dopa is een stof met een farmacologische werking en dat is niet toegestaan. Maar ik ga aan de tuinbonen nu, bedankt voor de tip!

    Het is verder ook vaag, het is zoeken in meerdere lijsten wat wel en niet mag.

    • dopinglijst
    • novelfoods
    • beschermd plantje
    • kruidenbesluit
    • farmacologische stof?
    • lijst met toegestane vitamine en mineralen verbindingen
     
    Bedoel er meer mee te zeggen dat niet alles wat natuurlijk is perse legaal hoeft te zijn.

    Vermoed dus ook meer dat het zo'n gevalletje is van dat die organisatie kan zeggen: kijk wij doen wat nuttigs. Zelfde als met dat melatonine gebeuren, t mag wel verkocht worden maar t aantal mg per tablet moet omlaag. :o
    Nu is dat bij melatonine geen ramp aangezien een lagere dosis (bijvoorbeeld 0,35-0,7mg) vaak effectiever is. Wel gay overigens dat ze allerlei stoffen gaan verbieden wat compleet onnodig is, net zo met agmatine...
     
    Enig idee wanneer Der Hammer weer op voorraad komt?
     
    Wil al enige tijd Whey bestellen, maar de grote potten met de smaak die ik wil zijn al langer uitverkocht (vanille kaneel). Enig zicht op wanneer deze binnenkomt?
     
    We hebben nog enkele potten staan, bestel een anders banaan en zet in de opmerkingen. Let op! Geen banaan maar vanille-kaneel afgesproken met René

    Dan moet het goed komen!
     
    We hebben nog enkele potten staan, bestel een anders banaan en zet in de opmerkingen. Let op! Geen banaan maar vanille-kaneel afgesproken met René

    Dan moet het goed komen!
    Komt vanille-kaneel wel weer binnen? Had hier laatst een sample van en vond 'm erg lekker dus wil hem binnenkort ook meebestellen.
     
    Komen er van de pudding in het najaar ook nog andere smaken?
     
    Komt vanille-kaneel wel weer binnen? Had hier laatst een sample van en vond 'm erg lekker dus wil hem binnenkort ook meebestellen.

    ja komt zeker weer.

    Komen er van de pudding in het najaar ook nog andere smaken?

    Nee helaas, pas na maart. We hebben chronisch ruimte gebrek op onze huidige locatie. In maart betrekken we de nieuwbouw en kunnen we weer flink uitbreiden met smaken en producten.
     
    We hebben nog enkele potten staan, bestel een anders banaan en zet in de opmerkingen. Let op! Geen banaan maar vanille-kaneel afgesproken met René

    Dan moet het goed komen!

    Hi René zojuist besteld volgens jouw instructies. Ordernummer is 950883. Thanks!
     
    XXL Nutrition, wanneer komt er weer chef le gain sweet patato?

    (als ik zo vrij mag zijn): Wij verwachten de nieuwe batch in de eerste of tweede week van september. De fabriek ging net twee weken dicht wegens verbouwing toen wij een nieuwe batch bestelden, timing... XXL Nutrition heeft een order bij ons open staan voor dit product dus het wordt meteen naar hun toe gestuurd zodra het hier binnen is.
     
    (als ik zo vrij mag zijn): Wij verwachten de nieuwe batch in de eerste of tweede week van september. De fabriek ging net twee weken dicht wegens verbouwing toen wij een nieuwe batch bestelden, timing... XXL Nutrition heeft een order bij ons open staan voor dit product dus het wordt meteen naar hun toe gestuurd zodra het hier binnen is.

    Foooooo zo lang wachten op le Gain. Dan maar even die andere smaken weg rammen ;) Zijn ook wel ok maar de sweet potato chicken is wel legendarisch.
     
    enig idee wanneer de OMEGA 3 ULTRA PURE weer in stock is? :) tijdje geleden was het de bedoeling dat het onder een vernieuwde formule in stock zou komen rond half juli maar heb em niet zien binnenkomen en heb net mn laatste paar pillen op :(
     
    Back
    Naar boven