AndroidHealthClinic

Sticky Nike Air Max topic

Bezoekers in dit topic

Geen idee of ik ze al gepost had, wil ik ool erg graag.

Capture+_2017-03-13-12-59-07.png
 
Helaas.... af en toe ff met een doekje met water poetsen. Ik heb nog wel een spuitbus met van dat water en vuilafstotende spul. Daar ga ik ze nog mee inspuiten
Welk spuitbusje heb je? Voor welke schoenen bestemd en werkt 't goed?
 
AIR MAX MODERN ESSENTIAL - Sneakers laag - white/black/max orange - Zalando.nl

Nog nooit air max gehad, draag altijd lage adidas'
Maargoed, even kijken of deze bevallen :)

Overigens is 70eu nou nog niet echt een gek bedrag voor een paar schoenen

ik heb deze in het zwart en zitten echt super goed, heb wel een maatje groter moeten nemen dat ik normaal had.

sorry dat ik het zeg maar dat zijn echt de lelijkste air max die ik ooit heb gezien haha.. rare vorm
vorm is wel goed, en ja in het wit zijn ze lelijk zker met da rood :D
 
Heeft iemand van jullie ervaring met nike air max van de zwartemarkt in beverwijk?
Mijn vrouw zegt dat alles wat ze daar verkopen ook echt is omdat het voort gecontrolleerd wordt of zo iets dergelijks.

Ben vorig jaar na dik 20 jaar air max te hebben gedragen over gestapt naar adidas classics maar wil toch weer nike's gaan halen
 
Heeft iemand van jullie ervaring met nike air max van de zwartemarkt in beverwijk?
Mijn vrouw zegt dat alles wat ze daar verkopen ook echt is omdat het voort gecontrolleerd wordt of zo iets dergelijks.

Ben vorig jaar na dik 20 jaar air max te hebben gedragen over gestapt naar adidas classics maar wil toch weer nike's gaan halen

Wat kosten ze daar dan?
 
Heeft iemand van jullie ervaring met nike air max van de zwartemarkt in beverwijk?
Mijn vrouw zegt dat alles wat ze daar verkopen ook echt is omdat het voort gecontrolleerd wordt of zo iets dergelijks.

Ben vorig jaar na dik 20 jaar air max te hebben gedragen over gestapt naar adidas classics maar wil toch weer nike's gaan halen
Ondanks dat ik er nog nooit ben geweest, heb ik geen hoge verwachtingen van die controles. Zullen controles zijn op regelmatige basis, maar verwacht geen 24/7 controle (o.a. door kosten). Daarom verwacht ik dat er nog voldoende namaakartikelen aangeboden zullen worden.
 
Heeft iemand van jullie ervaring met nike air max van de zwartemarkt in beverwijk?
Mijn vrouw zegt dat alles wat ze daar verkopen ook echt is omdat het voort gecontrolleerd wordt of zo iets dergelijks.

Ben vorig jaar na dik 20 jaar air max te hebben gedragen over gestapt naar adidas classics maar wil toch weer nike's gaan halen
Je moet oppassen voor namaak artikelen.

Zelf daar ook nike airmax gehaald (echte) deze waren 30 eu goedkoper dan in de winkel. Nu na 2,5 jaar zijn ze aan vervanging toe.
 
Op de zwarte markt daar zijn zoveel producten namaak. Ik zou iets meer betalen en zeker weten dat het de echte zijn.

Je moet oppassen voor namaak artikelen.

Zelf daar ook nike airmax gehaald (echte) deze waren 30 eu goedkoper dan in de winkel. Nu na 2,5 jaar zijn ze aan vervanging toe.
2.5 jaar? dan zijn ze inderdaad ook wel echt aan vervanging toe toch:p?
 
Op de zwarte markt daar zijn zoveel producten namaak. Ik zou iets meer betalen en zeker weten dat het de echte zijn.


2.5 jaar? dan zijn ze inderdaad ook wel echt aan vervanging toe toch:p?
Ik doen ze ook niet elke dag aan. Heb ruim 20+ paar schoenen:p
 
Op de zwarte markt daar zijn zoveel producten namaak. Ik zou iets meer betalen en zeker weten dat het de echte zijn.


2.5 jaar? dan zijn ze inderdaad ook wel echt aan vervanging toe toch:p?

Hoeft niet, ik heb diverse Air Max staan uit de jaren 2002 / 2003. Die zijn ook nog te dragen ;)
 
Ik draag vrijwel alleen AirMax 90. Heel soms een of andere sneaker. Hier de pics en Ow ja, gekocht bij de buren .... in Nederland
IMG_6461.PNG


IMG_6462.PNG
 
Van het weekend weesten kijken naar de zwarte markt in beverwijk.
Het enigste wat er nog zwart aan is waren de mensen. Voor een euro of 80 wil ik daar wel een mooi paar halen maar de prijzen zijn daar het zelfde als in de winkel.
Dan koop ik ze liever in de winkel met de zekerheid dat het geen imitatie is.
 
Back
Naar boven