Fitness Seller

Forum Challenge N°9: Pendlay rows

Bezoekers in dit topic

Ik zal binnenkort eens kijken voor de gein, 74 kg valt nog wel mee. Alleen zo lomp neerflikkeren als in het filmpje vinden de onderburen niet leuk :(

Je kan nog altijd bij de buren weer verder gaan dan.....:wl:

(wel je eigen rommel opruimen dan eeeey?)
 
Pendlay rows is een vaste waarde in mijn schema !






Ik doe ze in de Smith :P
 
Ik vind ze best wel netjes!
 
Prima !
 
Misschien ook maar eens proberen
 
Sterk. Imo is die timecap van 10 seconde rust tussendoor wel lame. Als je nu vanaf rep 1 10 sec rust houd steeds kan je volgens mij vrij eindeloos doorgaan. Beter 1 min max oid voor de volgende keer.
 
Netjes Webby!
Ook lekker casual in je spijkerbroek :D
 
Sterk. Imo is die timecap van 10 seconde rust tussendoor wel lame. Als je nu vanaf rep 1 10 sec rust houd steeds kan je volgens mij vrij eindeloos doorgaan. Beter 1 min max oid voor de volgende keer.
Eens, ik had niet verwacht een set van 3 minuten te gaan krijgen, ik probeer te tellen maar verlies de hele tijd mijn aandacht :rolleyes:

Edit, 32 reps, toch wel netjes Webby
 
Laatst bewerkt:
Ik zal binnenkort eens kijken voor de gein, 74 kg valt nog wel mee. Alleen zo lomp neerflikkeren als in het filmpje vinden de onderburen niet leuk :(
Je gaat toch verhuizen. Alles voor die gratis premium account!
 
Haha wat... Netjes hoor, misschien dat ik hem toch maar laat lopen nu. Een poging dit te verbeteren is bijna een training op zichzelf:p.
 
Eens, ik had niet verwacht een set van 3 minuten te gaan krijgen, ik probeer te tellen maar verlies de hele tijd mijn aandacht :rolleyes:

Edit, 32 reps, toch wel netjes Webby
Poe.... de lat ligt meteen een heel stuk hoger dan die 10 reps :(
 
ja inderdaad verdubbelen die reps van 10 naar 20.....hmm Nee toch maar niet..voor mij :o
 
Sterk. Imo is die timecap van 10 seconde rust tussendoor wel lame. Als je nu vanaf rep 1 10 sec rust houd steeds kan je volgens mij vrij eindeloos doorgaan. Beter 1 min max oid voor de volgende keer.

Eens. Ik heb er nog wel redelijk vaart in gehouden, 3 á 4 secs per rep gemiddeld.

Netjes Webby!
Ook lekker casual in je spijkerbroek :D

Ja ik dacht zondag mooi weer, barbell de tuin in en eerst ff kijken of 1x lukt en zo ja, filmen en gaan :)

Eens, ik had niet verwacht een set van 3 minuten te gaan krijgen, ik probeer te tellen maar verlies de hele tijd mijn aandacht :rolleyes:

Edit, 32 reps, toch wel netjes Webby

Ik had precies hetzelfde, filmpje 3x gekeken om te tellen, had onder de set niet geteld :P
 
Misschien nu de tijdlimiet als nog op 3 minuten stellen met maximale pauzes van 10 seconden voordat we dalijk een challenge van 10 minuten hebben.
 
als iemand 10 min lang pendey rows kan maken ben je best een beest al doe je het met 60 kg
 
Als je 10 minuten rows doet met je lichaamsgewicht heb je wel een Elite account verdiend :D
 
Back
Naar boven