AndroidHealthClinic

Twee weken maximaal vet verbranden

Bezoekers in dit topic

Waarom zo vastpinnen op RFL? Het is gewoonweg niet gezond. Je bent dan níet effectief bezig met vet verbranden. Ga gewoon cutten dmv combi kt/cardio en een goed voedingschema. Waarom in hemelsnaam zo'n haast? Haastige spoed is zelden goed en in dit geval zullen de kilo's in no-time er weer aan komen.
 
Jij wil 2 weken RFL terwijl een regulier "dieet" nooit aan de orde is. Eerst de basis in orde maken voor je geadvanceerde trucjes als RFL wil.

RFL is niet alleen lichamelijk killer, maar het geeft ook psychisch een flinke belasting. Hou daar rekening mee.
 
Gebruik die 2 weken om voor jezelf uit te vinden welke combinatie van kt, cardio, en dieet werkt en dat dusdanig dat je het langer kan volhouden. Als je echt zo gemotiveerd bent zul je vast ook de discipline hebben om je een paar maanden aan een eet en trainingsschema te houden, imo de enige manier om je doelen te behalen... succes!
 
En wat was je plan voor na die 2 weken?
 
Been amputeren?
 
Gewoon goed trainen en ik zou niet meer dan 500 kcal onder je behoefte eten om spierverlies te voorkomen. Wellicht kunnen de 2 volgende dingen je ook helpen: intermittent fasting een sochtends op een lege maag een intensieve cardiosessie doen.
 
Wat heb je afgelopen week gedaan?
 
En, hoeveel ben je nu al kwijt geraakt op een week? En hoe heb je het aangepakt?
 
Ik ben er nog niet mee begonnen. Net Rapid fat loss gelezen. Ik ga me daarop voorbereiden door de nodige mineralen e.d. te kopen. Verder zal ik de dieet 3 weken gaan doen met daarna regulier eten en 3/4 x per week sporten om LBM verder te vergroten.
 
En wat heb je afgelopen week dan wel gedaan?
 
Back
Naar boven