MuscleMeat

Wie ben ik

Bezoekers in dit topic

Ik vind dat ze anders zonder de fatburner al aardig wat gedaan heeft en dus niet zomaar van lekker makkelijk houd.
Neemt niet weg dat ze de fatburner beter kan laten staan en verder doet zoals ze bezig is.
Precies dit...
Het is echt niet aan komen waaien en heb er veel moeite voor moeten doen.
Die fatburner laat ik idd gewoon staan en ga minder eten en verder doen wat ik altijd al deed. Dan zal er vanzelf weer wat progressie komen
 
Ik doe al cardio omdat ik vind dat het MOET maar leuk vind ik het niet. En als ik dan kan kiezen, kies ik er nu idd voor om minder te gaan eten ipv nog meer cardio te doen

Als jij al cardio doet en geen zin hebt om nog meer meer cardio te doen dan doe je het toch gewoon lekker niet.
Gewoon zoals je zegt de kcals wat naar beneden halen.

Ik persoonlijk zie mezelf ook niet meer cardio toevoegen. Doe al 320km op 5 dagen met de fiets. Ik zou dus ook kiezen om de kcals te droppen. Maar volgens sommigen hier ben je dan een mietje hahahah :)
 
Als jij al cardio doet en geen zin hebt om nog meer meer cardio te doen dan doe je het toch gewoon lekker niet.
Gewoon zoals je zegt de kcals wat naar beneden halen.

Ik persoonlijk zie mezelf ook niet meer cardio toevoegen. Doe al 320km op 5 dagen met de fiets. Ik zou dus ook kiezen om de kcals te droppen. Maar volgens sommigen hier ben je dan een mietje hahahah :)
Ga ik ook zeker niet doen hahaha.

Respect voor jou 320km op de fiets:bow2:.
Dan ben ik ook maar een mietje
 
Je wilt toch iets bereiken? Ga er dan voor. En als je er niet voor wilt gaan, dan wil je het niet bereiken. Simpel. Uren wandelen om wat extra te verbranden, wil je ook al niet. Het schiet niet op zo. Aan de bak of minder eten en ik hoop dat je beseft dat er genoeg dames zijn die een moord doen om jouw figuur te hebben.

Dan moeten die dames ipv die moord te plegen eens wat meer moeite gaan doen zoals TS zelf al gedaan heeft.
 
internet_white_knight_colored_4350.jpg
 
Voor nekeer ik positief ben ist ook weer niet goed hahaha :)

Vind de commentaar dat TS maar wat meer moeite moet gaan doen gewoon op niets slaagt.
Bro je hebt het gewoon altijd gedaan, je hoeft jezelf echt niet meer in slachtofferrol te steken , je krijgt zowiezo de schuld :roflol:
 
Top progressie! Ik ruik een sterke geur van pure jaloezie bij onze super-betweetster horsewoman ..... Overigens is het advies dat zij geeft denk ik niet heel veel waard daar ze zelf niet eens echt serieus traint en met het gene wat jij al bereikt hebt zul je zelf wel beter in staat zijn je eigen zaken op orde te krijgen ;)))- ga zo door!
 
Worsteltrainingen met horsewoman ? Verbruik je snel wel wat calorieën mee volgens mij.
 
Top progressie! Ik ruik een sterke geur van pure jaloezie bij onze super-betweetster horsewoman ..... Overigens is het advies dat zij geeft denk ik niet heel veel waard daar ze zelf niet eens echt serieus traint en met het gene wat jij al bereikt hebt zul je zelf wel beter in staat zijn je eigen zaken op orde te krijgen ;)))- ga zo door!
Mah niggah :roflol:
 
Top progressie! Ik ruik een sterke geur van pure jaloezie bij onze super-betweetster horsewoman ..... Overigens is het advies dat zij geeft denk ik niet heel veel waard daar ze zelf niet eens echt serieus traint en met het gene wat jij al bereikt hebt zul je zelf wel beter in staat zijn je eigen zaken op orde te krijgen ;)))- ga zo door!
Enorm bedankt voor het compliment.
Ik had ergens gelezen dat horsewoman een hindoestaanse vrouw is met een buikje, dus dat jaloezie gedeelte zal ongetwijfeld kloppen ;)
 
Mooie progressie gemaakt. Echt goede shape weer. Hard aan gewerkt. :)
 
Mooie progressie gemaakt. Echt goede shape weer. Hard aan gewerkt. :)
Dank je. Idd heel hard aan gewerkt. Heb nog even te gaan voordat ik ben waar ik wil zijn maar dat komt wel goed
 
Dank je. Idd heel hard aan gewerkt. Heb nog even te gaan voordat ik ben waar ik wil zijn maar dat komt wel goed
Precies hoppa gaan met die banaan jij kunt ver komen!!!!! Echt heel hard gewerkt )
 
als je nu nog 1900 eet kan je nog zat dieper
 
Back
Naar boven