XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Helemaal goed gekomen:), thx voor de service weer!

:thumbs:

enig idee wanneer de OMEGA 3 ULTRA PURE weer in stock is? :) tijdje geleden was het de bedoeling dat het onder een vernieuwde formule in stock zou komen rond half juli maar heb em niet zien binnenkomen en heb net mn laatste paar pillen op :(

We liepen hier tegen een probleem aan. Sinds kort wordt omega 3 gezien als een veterinair product en niet meer als supplement. Daardoor moet het voldoen aan een andere wetgeving. De container is geblokkeerd door de NVWA en moest retour naar Canada (ze wilden eerst alles vernietigen). Het land van herkomst stond niet op de verpakking en de code van de producent, dit is verplicht bij veterinaire producten maar niet bij supplementen. Ik heb het echter nog nooit gezien op welke omega 3 dan ook :dunno:
 
Word je niet een beetje moe van al die regeltjes die continu veranderen.
 
Is er al meer nieuws ivm de Burner diet drinks?
 
Omdat de XXL shakebekers bij mij altijd vrij snel beginnen met lekken, even een showerthought delen:

Is het een idee om een rubberen ring in de dop (bij de schroef) te plaatsen? Dit lijkt mij een relatief goedkope oplossing voor een grote verbetering in kwaliteit. Kan me haast niet voorstellen dat ik de enige ben wiens shakebeker gaat lekken. Zal wel iets te maken hebben met het gebruik van de vaatwasser.
 
Ik doe ze na gebruik ook altijd in de vaatwasser en ze blijven het redelijk lang volhouden. Beginnen dan na een paar maanden idd wel gebreken te vertonen haha. Maar heb er gelukkig nog genoeg staan
 
Bij mij gebeurt het soms pas na een lange tijd, maar soms na één keer in de vaatwasser wassen. Heel soms lekken ze al zodra ze uit de verpakking komen. Sommigen blijven ook enorm lang goed, dus het is van alles wat :)

Is niet als kritiek bedoelt, maar als een mogelijke verbetering die volgens mij niet eens zo heel veel kost.
 
:thumbs:



We liepen hier tegen een probleem aan. Sinds kort wordt omega 3 gezien als een veterinair product en niet meer als supplement. Daardoor moet het voldoen aan een andere wetgeving. De container is geblokkeerd door de NVWA en moest retour naar Canada (ze wilden eerst alles vernietigen). Het land van herkomst stond niet op de verpakking en de code van de producent, dit is verplicht bij veterinaire producten maar niet bij supplementen. Ik heb het echter nog nooit gezien op welke omega 3 dan ook :dunno:
Wow spijtig :( dan zal ik nog maar even geduld hebben :D
 
:thumbs:



We liepen hier tegen een probleem aan. Sinds kort wordt omega 3 gezien als een veterinair product en niet meer als supplement. Daardoor moet het voldoen aan een andere wetgeving. De container is geblokkeerd door de NVWA en moest retour naar Canada (ze wilden eerst alles vernietigen). Het land van herkomst stond niet op de verpakking en de code van de producent, dit is verplicht bij veterinaire producten maar niet bij supplementen. Ik heb het echter nog nooit gezien op welke omega 3 dan ook :dunno:

:roflol:

Dus daar doen ze wel moeilijk over en als er meerdere meldingen over troep in eieren binnen komen dan nemen ze daar een half jaar de tijd voor?

Wat een mafkezen, gewoon kapitaal vernietiging in plaats van dat ze even logisch nadenken.
 
Word je niet een beetje moe van al die regeltjes die continu veranderen.

zucht.... ja behoorlijk maar het wordt meer en meer dagelijkse praktijk helaas.

Is er al meer nieuws ivm de Burner diet drinks?

Die verwacht ik volgende week weer, dan met goede drinkdopjes en de ice tea green moet dan ook komen.

Omdat de XXL shakebekers bij mij altijd vrij snel beginnen met lekken, even een showerthought delen:

Is het een idee om een rubberen ring in de dop (bij de schroef) te plaatsen? Dit lijkt mij een relatief goedkope oplossing voor een grote verbetering in kwaliteit. Kan me haast niet voorstellen dat ik de enige ben wiens shakebeker gaat lekken. Zal wel iets te maken hebben met het gebruik van de vaatwasser.

Ik zal eens gaan navragen of dit mogelijk is bij de standaard shakers. :thumbs: De 1000ml shakers hebben dat ook en lekken eigenlijk nooit. Shaker Bigger is Better 1000ml
 
Rene,

Ik heb mijn bloed laten controleren en mijn totale cholesterol is heel goed maar mijn goede cholesterol is veel te laag. Hierdoor is mijn cholesterol dus eigenlijk niet goed (verhoogd cardiovasculair risico).

Welk supplement kan je me aanraden om mijn goede cholesterol te verhogen en tegelijk mijn totale cholesterol binnen de goede waarden te houden?

Bedankt voor je hulp!

Mvg,
 
Rene,

Ik heb mijn bloed laten controleren en mijn totale cholesterol is heel goed maar mijn goede cholesterol is veel te laag. Hierdoor is mijn cholesterol dus eigenlijk niet goed (verhoogd cardiovasculair risico).

Welk supplement kan je me aanraden om mijn goede cholesterol te verhogen en tegelijk mijn totale cholesterol binnen de goede waarden te houden?

Bedankt voor je hulp!

Mvg,

Is het misschien zo dat je momenteel anabolen gebruikt? Dat verlaagt namelijk je HDL. De verhouding van LDL/HDL wordt dan hoog. Het is ook van belang of de VLDL (triglyceriden) niet te hoog zijn.

Je HDL verhogen zou kunnen met Omega 3, Avocado, walnoten, eigeel (meerdere per dag). Ook genoeg anti oxidanten is belangrijk om oxidatie tegen te gaan.
 
Is het misschien zo dat je momenteel anabolen gebruikt? Dat verlaagt namelijk je HDL. De verhouding van LDL/HDL wordt dan hoog. Het is ook van belang of de VLDL (triglyceriden) niet te hoog zijn.

Je HDL verhogen zou kunnen met Omega 3, Avocado, walnoten, eigeel (meerdere per dag). Ook genoeg anti oxidanten is belangrijk om oxidatie tegen te gaan.
Idd lang on geweest. Nu bijna 7 weken in pct. Verlaagde HDL zal dus idd daardoor zijn.

Omega drie kan dus helpen in mijn geval? Bedankt voor je reactie :)


Edit: nog een toevoeging. Ik gebruik al een paar maanden jullie vitamine D tabs en dat doet blijkbaar goed zijn werk. Bloedwaarden mbt vitamine D waren schitterend een een stuk boven de referentiewaarde!
 
Laatst bewerkt:
Omdat de XXL shakebekers bij mij altijd vrij snel beginnen met lekken, even een showerthought delen:

Is het een idee om een rubberen ring in de dop (bij de schroef) te plaatsen? Dit lijkt mij een relatief goedkope oplossing voor een grote verbetering in kwaliteit. Kan me haast niet voorstellen dat ik de enige ben wiens shakebeker gaat lekken. Zal wel iets te maken hebben met het gebruik van de vaatwasser.

Ik doe ze na gebruik ook altijd in de vaatwasser en ze blijven het redelijk lang volhouden. Beginnen dan na een paar maanden idd wel gebreken te vertonen haha. Maar heb er gelukkig nog genoeg staan

Heb bij xxl nog maar 1 keer een beker gehad die van het begin lekte. De andere bekers gaan al jaren mee zonder te lekken en gaan telkens na gebruik in de vaatwasser. Heb ik dan zoveel geluk dat al mijn shakers perfect zijn of wat steken jullie allemaal uit met die bekers? :D
 
Hier ook nog nooit last gehad met xxl shake bekers. Heb er sommige echt al jaren.
 
Heeft iemand hier nog een lekkere fruit smaak aan te raden voor de whey delicous??
 
De goudkleurige metalen beker lekte al gelijk, na 1x gebruik kon ik die weggooien, de zwarte lekte na een week dus die is ook weg..
De bidon's lekten ook al snel en/of het rubberen ringetje viel uit de dop, de nieuwere batch is wel beter.
 
Hier ook geen problemen met diverse shakebekers van XXL
 
De 1000ml shakers, tritan shakers en nieuwe thermo shakers heb ik nog van niemand gehoord dat ze lekken. Dus die zouden sowieso goed moeten zijn ;)


Idd lang on geweest. Nu bijna 7 weken in pct. Verlaagde HDL zal dus idd daardoor zijn.

Omega drie kan dus helpen in mijn geval? Bedankt voor je reactie :)


Edit: nog een toevoeging. Ik gebruik al een paar maanden jullie vitamine D tabs en dat doet blijkbaar goed zijn werk. Bloedwaarden mbt vitamine D waren schitterend een een stuk boven de referentiewaarde!

ja dat zal het zijn ;-)... zou wat dingen nemen die ik aangaf dat zou kunnen helpen.

Heeft iemand hier nog een lekkere fruit smaak aan te raden voor de whey delicous??

Die heb ik hier ook staan. Echt een ideaal smaakje voor bij zomers weer. Heerlijk!

ja zeker aanrader maar ook kiwi raspberry :zuip:
 
Back
Naar boven