Fitness Seller

Welke Lunge variatie voor dikke benen ?

Bezoekers in dit topic

Lol, wij hadden 21 topics geteld met vragen van de TS over benen in het afgelopen half jaar. Maar blijkbaar heeft een ijverige mod het topic "opgeschoond". Beetje raar dit, want de commentaren waren gewoon terecht.
Volgens mij waren het er ook veel meer..... Maar deze stonden al eerder zo in een topic en om nu nog meer tijd in zoeken te stoppen :o geen tijd voor :D
Vond dit al aardig wat ....
 
Lol, wij hadden 21 topics geteld met vragen van de TS over benen in het afgelopen half jaar. Maar blijkbaar heeft een ijverige mod het topic "opgeschoond". Beetje raar dit, want de commentaren waren gewoon terecht.
Tsss wat een zever, posts zomaar deleten zonder iets te zeggen, er zijn wel al ergere dingen op DBB gepost die gewoon mogen blijven staan, het is allemaal nogal willekeurig en afhankelijk van de mod zijn humeur hier op dit forum. Dat TS duidelijk al wel even aan het trollen is doet er blijkbaar ook niet toe :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Tsss wat een zever, posts zomaar deleten zonder iets te zeggen, er zijn wel al ergere dingen op DBB gepost die gewoon mogen blijven staan, het is allemaal nogal willekeurig en afhankelijk van de mod zijn humeur hier op dit forum. Dat TS duidelijk al wel even aan het trollen is doet er blijkbaar ook niet toe :rolleyes:
Dbb is niet meer hetzelfde, het is tijd voor een revolutie!! :D:D
 
Wat. Russen hier ook al bezig?

giphy.gif
 
Dit is een beenfetish waar je gewoon een stel etalagepoten van zou ontwikkelen.

ik citeer hier een wijs man: ik schop je voor je kloten met mijn houten poten johnyjordaan
 
Tijd dat dit topic weer wat opgeschoond wordt lijkt me zo? Voor het de spuitgaten uitloopt en het te leuk wordt!
 
Dit topic kan beter openblijven want geheid als dit topic gesloten wordt volgt topic zoveel over de beenfetish
 
Dan komt het er achter dat hij aan BIID leidt en hij van zijn linker been af wil..
 
Nog niemand aangeraden om lange reeksen/weinig gewicht op de adductor & abductor machines te doen ... ?
 
Nog niemand aangeraden om lange reeksen/weinig gewicht op de adductor & abductor machines te doen ... ?
Dat slaat ook helemaal nergens op... Die machines ben je qua gewicht heel erg snel uitgegroeid en ik heb er nog nooit een zien staan met 500kg stack
 
Tijd dat dit topic weer wat opgeschoond wordt lijkt me zo? Voor het de spuitgaten uitloopt en het te leuk wordt!
Done. On topic nu en stoppen met het flooden en flamen.
 
Done. On topic nu en stoppen met het flooden en flamen.
Zoals ik eerder aanhaalde: het is mij totaal niet duidelijk waarom de ene keer zowat alles wordt toegelaten en de andere keer elke post die wat afwijkt van het topic verwijderd wordt... Je kan TS toch al lang niet meer serieus nemen? Achja, we zullen het dan maar weer over de benen hebben :)
 
Zoals ik eerder aanhaalde: het is mij totaal niet duidelijk waarom de ene keer zowat alles wordt toegelaten en de andere keer elke post die wat afwijkt van het topic verwijderd wordt... Je kan TS toch al lang niet meer serieus nemen? Achja, we zullen het dan maar weer over de benen hebben :)

Nog gesquat lately?
 
Back
Naar boven