XXL Nutrition

Insuline

Bezoekers in dit topic

Liempje

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 jan 2013
Berichten
1.527
Waardering
496
Lengte
1m83
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
Wie heeft er wel eens insuline gebruikt in de cut en wat waren je doseringen en ervaringen?
 
Waarom zou je dit in de cut willen gebruiken?
 
Waarom zou je dit in de cut willen gebruiken?

waarschijlijk vol en rond blijven.
En samen met hgh denk ik.

Anders is dianabol ook een goede optie in de cut voor volheid.
 
Als ik het stapje insuline zou maken dan zou dat toch meer zijn om er echt iets extra's uit te halen. Met GH blijf je in de cut vol genoeg imo en is insuline overbodig.
 
Ik denk dat als je insuline goed timed en alle omstandigheden in en om je training goed timed qua voedingstoffen en middelen, dat je massa kan aanzetten en droger kan worden. Maar dit is een gedachte, daarom vraag ik naar gebruikers ervaringen :)
 
waarschijlijk vol en rond blijven.
En samen met hgh denk ik.

Anders is dianabol ook een goede optie in de cut voor volheid.

Ik heb een genetisch bepaalde leverafwijking, dianabol zal ik nooit proberen :) ik ben aan het onderzoeken of het het waard zal zijn om de insu te proberen tijdens de cut, meer niet.
 
Wie heeft er wel eens insuline gebruikt in de cut en wat waren je doseringen en ervaringen?
Ik persoonlijk niet maar elke serieuze wedstrijd atleet gebruikt het in zijn prepp, is vrij standaard. Natuurlijk is iedere wedstrijd atleet serieus maar degene die een beetje op hoog niveau meedraaien bedoel ik.

Ligt eraan in welke fase je zit. Laatste weken in de prepp zet je geen insuline meer op low dagen maar op je medium en high dagen kan dit gemakkelijk. Dan moet je denken aan 4iu - 15iu. Ligt ook een beetje aan je gewicht en vetpercentage.
 
Back
Naar boven