MuscleMeat

Linker borst groter dan rechter (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat vroeg ik me ook af toen de politie voor de deur stond voor 'wederrechtelijke vrijheidsberoving'.

Gelukkig bleek dat ik gewoon bij vrienden aan het bbqen was, dus ging er van uit dat de politie mijn aangifte van valse aangifte serieus zou nemen.

Zaak geseponeerd wegens te weinig bewijs, geen kans op schade vergoeding en geen vervolging voor dat wijf. Snap opzich ook wel dat het voor de OvJ lastig is als opeens blijkt dat je onschuldige slachtoffer 1 of ander drugscrackie blijkt wat gewoon schulden heeft en dan meegenomen wordt en geneukt wordt in een auto om die schuld recht te zetten. Kun je gelijk niet meer zeggen 'hij is de enige die problemen met dat wijf heeft dus hij moet het wel gedaan hebben'.

Alsof ik met explosieven een voorpui van een woning er uit zou blazen en een wijf zou ontvoeren voor enkel het vernielen van de bekleding van de auto van mijn moeder. :roflol:

Jouw psychoradar is duidelijk aan vervanging toe :p Dit is al het zoveelste psychochick-verhaal :p
 
Ondanks mijn poging fit te blijven en goed te eten (wat daar niet gaat)

Onzin! Je krijgt ruime keuze, volkoren brood met mager beleg, wellicht soms bevroren..... Je mag aangeven hoeveel.... de rest van de dag is hetzelfde! Het is je eigen keuze!

#fake
 
Ik ga er dan ook niet vanuit dat je vriendin ZOOOO extreem psychopathisch zou zijn.
Je moet toegeven, je verwacht het niet. :p

Ja want vrouwen zijn bijna allemaal engeltjes. Je zou er van verschieten hoeveel er zo rondlopen :)
 
Ja dat was bij mij eerst ook zo, nu krijg ik het voor mekaar het al te ontdekken voor ik ze date...
Vrouwon tegenwoordig zijn lui wat betreft commitment. Teveel makkelijk aanbod en de meesten kunnen niet omgaan met die macht.

Ontneem hen hun macht :)
 
Onzin! Je krijgt ruime keuze, volkoren brood met mager beleg, wellicht soms bevroren..... Je mag aangeven hoeveel.... de rest van de dag is hetzelfde! Het is je eigen keuze!

#fake


Neen. In grave krijg je om de 2 dagen 1 heel brood van echt het meest goedkope rotzooi beschikbaar. Je kunt je in een keer dat hele brood op eten en een uurtje later heb je weer honger. En je krijgt maar een half brood per dag dus. Volgens mij 210 kcal per 100 gr. En het bestond ook nog uit soja zetmeel shit.

Verder kreeg je een appel een toetje 2 plakjes ham, bakje hagelslag. en een warme maaltijd per dag.

Bij elkaar goed voor niet meer dan 1000 kcal.

Peace out.

Maar dit verklaard nog steeds niet waarom mijn borst zo doet :-p
 
Vrouwen zeggen altijd dat wij erg zijn.
Maar zij zijn nog veel erger.
Er zijn meer seks verslaafde vrouwen dan mannen maar wij zijn seksistisch...
 
Soort zoekt soort he.

Soms.

Maar trap maar eens op een vrouw haar teentjes.

Of zie maar eens naar al die vrouwen die jarenlang normaal lijken en dan willen gaan scheiden en je helemaal willen pluimen.

En ze gaan zeker zo vaak vreemd als mannen,zij kunnen het gewoon beter verbergen.
 
Soms.

Maar trap maar eens op een vrouw haar teentjes.

Of zie maar eens naar al die vrouwen die jarenlang normal lijken en dan willen gaan scheiden en je helemaal willen pluimen.


Mijn huidige vriendin wil als we ooit gaan trouwen niet trouwen onder gemeenschap van goederen. Ze doet nooit moeilijk over geld. Is vrijgevig en trouw.
Ook nog knetter gestoord!
Heerlijk wijf
 
Jouw psychoradar is duidelijk aan vervanging toe :p Dit is al het zoveelste psychochick-verhaal :p

Is allemaal van eind 2010 tot begin 2013 :roflol:

Rechtszaak loopt nog steeds. Hadden om meer onderzoek gevraagd word dat afgewezen. Terwijl het 2 jaar duurde voordat onze vraag behandeld werd en het inmiddels al meer dan half jaar geleden is dat het afgewezen werd zonder enige vorm van progressie in de tussentijd :roflol:

Dat is imo ook het facisme binnen het rechtssysteem. Politie en OvJ kan mensen opsluiten om bewijs te vergaren, kan onbeperkt onderzoeksmiddelen toepassen en als burger bepaald een rechter of je wel of geen onderzoek mag doen.
 
Is allemaal van eind 2010 tot begin 2013 :roflol:

Rechtszaak loopt nog steeds. Hadden om meer onderzoek gevraagd word dat afgewezen. Terwijl het 2 jaar duurde voordat onze vraag behandeld werd en het inmiddels al meer dan half jaar geleden is dat het afgewezen werd zonder enige vorm van progressie in de tussentijd :roflol:

Dat is imo ook het facisme binnen het rechtssysteem. Politie en OvJ kan mensen opsluiten om bewijs te vergaren, kan onbeperkt onderzoeksmiddelen toepassen en als burger bepaald een rechter of je wel of geen onderzoek mag doen.


Vandaar dat me linker borst groter is dan mijn andere!
 
Vandaar dat me linker borst groter is dan mijn andere!

:roflol:

Ach daar kun je gewoon een beetje synthol tegen gebruiken :trollface:

Zou het niet gewoon in je hoofd zitten of zeggen andere mensen ook dat er verschil in zit? Als ik thuis voor de spiegel sta lijkt mn rechter kant ook een stuk gespierder puur vanwege de hoek van t licht.
 
:roflol:

Ach daar kun je gewoon een beetje synthol tegen gebruiken :trollface:

Zou het niet gewoon in je hoofd zitten of zeggen andere mensen ook dat er verschil in zit? Als ik thuis voor de spiegel sta lijkt mn rechter kant ook een stuk gespierder puur vanwege de hoek van t licht.

Hahah

Nee het is echt zo, me vriendin ziet het ook.
Als ik de linker voel is hij mooi rond en de rechter kleiner en een beetje andere vorm.
Is ook echt tijdens inkakken gebeurd.
 
Hahah

Nee het is echt zo, me vriendin ziet het ook.
Als ik de linker voel is hij mooi rond en de rechter kleiner en een beetje andere vorm.
Is ook echt tijdens inkakken gebeurd.

Heb je niet zo'n machine benchpress met aparte gewichten per kant? Dan kun je beide losstaand van elkaar trainen en kun je niet met 1 kant cheaten terwijl je andere kant goede vorm hebt.

Anders gewoon dumbells gebruiken voorlopig, zou vanzelf wel weg moeten trekken.
 
Heb je niet zo'n machine benchpress met aparte gewichten per kant? Dan kun je beide losstaand van elkaar trainen en kun je niet met 1 kant cheaten terwijl je andere kant goede vorm hebt.

Anders gewoon dumbells gebruiken voorlopig, zou vanzelf wel weg moeten trekken.



Oké top, ja doe ik stiekem al een beetje, maar was even bang dat het blijvend is. Irriteer me er rot aan. Dus ook kabels en dumbels doe ik alles op niveau van me rechter borst. En machines ook lichter en zoveel mogelijk negatief en drukken met rechts
 
Mijn huidige vriendin wil als we ooit gaan trouwen niet trouwen onder gemeenschap van goederen. Ze doet nooit moeilijk over geld. Is vrijgevig en trouw.
Ook nog knetter gestoord!
Heerlijk wijf

Ze zijn allemaal trouw tot ze beslissen van je te bedriegen :)

OT post anders eens fotos van je probleem.
 
Back
Naar boven