XXL Nutrition

Svenrpb log: Get stronk like kong

Bezoekers in dit topic

In! Succes met herstel man.Zou mooi zijn als je de finale toch nog zou kunnen doen!

Van strongman naar PL? Rip
Grapje, doe waar je zin in hebt en waar je je goed bij voelt.
 
In! Succes met herstel man.Zou mooi zijn als je de finale toch nog zou kunnen doen!

Van strongman naar PL? Rip
Grapje, doe waar je zin in hebt en waar je je goed bij voelt.
Heb me al uitgeschreven dus sowieso niet. Brian neemt mijn plek over.
 
Bench touch en go:
5x5x110

Rom dl beltless:
5x5x160

Cgbp legs up:
3x12x70

Verder nog scapula en ab werk en wat triceps pompen.
 
Ga skimma beetje omgooien trouwens. Upper op zaterdag vind ik niet zo een succes, bench bij rpb is niet echt fijn imo plus lekker sfeertje om te deadliften daar. Dus zal zo zijn:
Maandag upper
Woe lower
Do upper
Za lower
 
5uxnd.jpg


IN ! :)
 
Bodyweight 97,5. Beetje goor gegaan van het weekend met eten zal vooral wacht vocht zijn. Even kijken hoe deze week de weight-ins gaan.

#benchpress(pink op ring, paused)
5 x 5 x 105

#pendlay row no straps
3 x 5 x 110

#strictpress no belt
3 x 8 x 70

#Lat pulldown
3 x 10 x 50

#Cable fly
3 x 15 x 3

superset

#Bandpullapart oranje
3 x 15
 
Hooooo, Sven is aan het loggen, INNN.
Beste ga je niet te veel cutten voordat je opeens een ecto bent.
Ben wel benieuwd verder hoe het zal gaan, succes!
 
Hooooo, Sven is aan het loggen, INNN.
Beste ga je niet te veel cutten voordat je opeens een ecto bent.
Ben wel benieuwd verder hoe het zal gaan, succes!
Hahaha ben ik al man. -93kg powerlifter shreddz. Kan wel altijd nog doorgroeien naar -105 als ik de -93 heb uitgemolken.
 
Bodyweight vanochtend 97,5.
Paar dagen super clean gegeten op een schrale 2700. Gewicht wil maar niet omlaag en het lijkt er op alsof ik weer buffer word door al die basis lifts lol... Natuurlijk zou ik nog minder kunnen gaan eten, carb cyclen, cardio etc. om die -93 te halen maar dat vind ik ook geen leven. Besloten om dus maar heel langzaam de -105 in te gaan groeien. Ik heb nu een mooi vet% en gewicht om de komende tijd tot mijn 1e pl wedstrijd naar 105kg te groeien. Get prepared for beefy Sven.
 
wat zijn je stats op de grote 3?
al een wedstrijd in het vooruit zicht die je wil gaan doen?
 
wat zijn je stats op de grote 3?
al een wedstrijd in het vooruit zicht die je wil gaan doen?
Geen idee, ver van de top vandaan in ieder geval. Juni 2018 pas dus heb de tijd.
 
Vp is onder de 10?
 
Dit is de de PL sectie hé. ???

Ook die zijn ijdel, alleen durven ze niet toe te geven dat ze liever een sixpack hebben dan een bierfust :p
 
Vp is geen 10 maar prima. Ben ook van plan om het niet/nauwelijks te laten stijgen dus heel rustig wat boven onderhoud zitten.

#Squat(no belt)
140 x 5 x 3

#Bench pinky touch en go
112.5 x 5 x 2
112.5 x 7

#Romanian deadlift(no belt) Eerste rep steeds normal dl
165 x 5 x 3

#Incline dumbell fly
8 x 15 x 2

#Seated rear raise
8 x 12 x 2

#Side plank
BW x 45 sec
 
Nu aftellen tot de eerste sumo dead gepost gaat worden.
 
Ook die zijn ijdel, alleen durven ze niet toe te geven dat ze liever een sixpack hebben dan een bierfust :p

Sterk worden met behoud van een 6-pack is simpelweg niet echt ideaal :P


OT: Ik dacht dat je upper/lower aanhield?
 
Nu aftellen tot de eerste sumo dead gepost gaat worden.

Sluit het niet uit als assistance om heupen sterker te maken.

Sterk worden met behoud van een 6-pack is simpelweg niet echt ideaal :P


OT: Ik dacht dat je upper/lower aanhield?

True. Upper/lower was met name om het volume te beperken in de cut. Nu ik hoger in voeding zit ga ik vaker gewoon de compounds pakken/variaties. Goed worden in de grote 3(technisch ook) is simpelweg vaak doen.
 
True. Upper/lower was met name om het volume te beperken in de cut. Nu ik hoger in voeding zit ga ik vaker gewoon de compounds pakken/variaties. Goed worden in de grote 3(technisch ook) is simpelweg vaak doen.

Duidelijk! :)
Dus als ik het goed begrijp blijf je gewoon 4x per week trainen, maar pak je elke training (een variatie op) de grote 3.
 
Back
Naar boven