MuscleMeat

I Xyzyx I ??

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie haar niet rijden daar. Wel triest hoor foto's maken terwijl ze aan het rijden is om haar later mee proberen te chanteren. Alsof je dat niet van tevoren hebt bedacht.
Schijnt ie vaker te doen, mensen chanteren met foto's.
 
Wel een knap meisje. Ziet er niet heel naief uit overigens.
Maar toch, blijft strafbaar Japser.

Ze was ook niet naïef, enige reden dat ze met die onzin aankomt is zichzelf handje boven t hoofd houden zodat ze niet het huis uit geknikkerd wordt door haar ouders.

Ging ruim half jaar met haar om voor überhaupt iets gebeurde.

Dom? Ja.

Maar het wordt door politie, OvJ en de pers mevrouw volledig uit zijn verband getrokken.

2e meisje wordt vervolgd wegens vals aangifte en meineed omdat ze gewoon ongeloofwaardige verklaringen afgelegd heeft.
 
Boeien, ik ga af op wat bewezen is geacht door de rechtbank.
 
Schijnt ie vaker te doen, mensen chanteren met foto's.

:roflol: hoe kom je daar bij.

Overigens geen zin om me verder te verdedigen, zooi is meer dan half jaar oud en heb die wijven al 4 jaar lang niet gezien.
 
Is zo lang geleden had toen nog Audi A4 :o

20140715_125302203_i_OS.jpg

20140715_131438181_i_OS.jpg


Dit betreft dat mokkel waar ik niet voor vrijgesproken ben :roflol:

Misschien was haar verhaal geloofwaardiger geweest als ze niet continue zelf wilde rijden, op afgelegen plekken.

Maar je hebt haar wel een boete aangesmeerd voor niet handsfree rijden???

En dat is toch gewoon die Toyota Yaris van je moeder? :roflol: :roflol:
 
Boeien, ik ga af op wat bewezen is geacht door de rechtbank.

Ja alsof die een zinnige conclusie kunnen trekken als ze weigeren mijn telefoon terug te geven. Lui zijn net zo corrupt als de politie.
 
Ja alsof die een zinnige conclusie kunnen trekken als ze weigeren mijn telefoon terug te geven. Lui zijn net zo corrupt als de politie.

Het is ook altijd iemand anders zijn schuld he? Maar eigenlijk ben je gewoon een keurige jongen die dit toevallig overkomt.
 
Maar je hebt haar wel een boete aangesmeerd voor niet handsfree rijden???

En dat is toch gewoon die Toyota Yaris van je moeder? :roflol: :roflol:

Ja denk je dat ik een 15 jarige in een dure auto laat rijden? :roflol: Dat kon ik me dan nog wel bedenken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jasper is die andere in 't artikel waar dit topic over gaat dan? Die blonde en 't meisje van dit topic?

Edit: oh lees te laat je vorige post.
 
Het is ook altijd iemand anders zijn schuld he? Maar eigenlijk ben je gewoon een keurige jongen die dit toevallig overkomt.

Dat zou ik nou niet perse willen zeggen.

Maar Harmke heb ik op geen enkele manier slecht behandeld en Mariëlle is een te slechte leugenaar dat zelfs de OvJ haar ongeloofwaardig noemt.
 
Het is ook altijd iemand anders zijn schuld he? Maar eigenlijk ben je gewoon een keurige jongen die dit toevallig overkomt.
Ja en die deskundigen praten hem ook al stoornissen aan. Ze moeten hem allemaal hebben.
 
Ja denk je dat ik een 15 jarige in een dure auto laat rijden? :roflol: Dat kon ik me dan nog wel bedenken.
Je weet dat er dingen zoals privacy bestaan enzo he? Zou toch adviseren namen weg te halen en foto's.
 
wanneer moet je de bak in?

Niet. Als telefoon teruggegeven wordt kan gewoon aangetoond worden dat er geen enkele vorm van dwang was.

Had nog wat printscreens, rest van de gesprekken zijn gewoon in lijn met de printscreens :o

IMG_2208.jpg

IMG_2412.jpg

IMG_2411.jpg
 
Je weet dat er dingen zoals privacy bestaan enzo he? Zou toch adviseren namen weg te halen en foto's.

Wil je er best adressen bij geven :roflol:

Enige privacy die ik Harmke gun is het respect niet haar naaktfoto's rond te sturen.
 
Kijk hem die 15 jarige meisjes hosselen dan.
 
Niet. Als telefoon teruggegeven wordt kan gewoon aangetoond worden dat er geen enkele vorm van dwang was.

Had nog wat printscreens, rest van de gesprekken zijn gewoon in lijn met de printscreens :o

IMG_2208.jpg

IMG_2412.jpg

IMG_2411.jpg

Maar in het artikel staat dat je jouw pincode van je mobiel niet wilde geven? Als je die geeft is dit misverstand toch zo opgelost?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven