AndroidHealthClinic

Road to INBA Dutch Championships 2018

Welke klasse draaien op inba dutch nationals

  • Bodybuilding

    Stemmen: 4 28,6%
  • Map

    Stemmen: 4 28,6%
  • Beide

    Stemmen: 6 42,9%

  • Totaal stemmers
    14

Bezoekers in dit topic

Nu eerst powerliften volgend jaar waarschijnlijk bij de inba wedstrijden doen
 
Reeds een idee welke coach je hier voor wilt nemen?

Zit te denken aan Imro. doet zelf ook wedstrijden bij de inba en zijn vrouw is voorzitter van inba nederland.
 
Zit te denken aan Imro. doet zelf ook wedstrijden bij de inba en zijn vrouw is voorzitter van inba nederland.

Dat lijkt mij alleszins een verstandige keuze. Een man met bizar veel ervaring natuurlijk! Ik hoop alleen voor je dat zijn coaching niet te gekke duur is. Ik kan mij voorstellen dat hij de hoofdprijs vraagt.
 
Dat lijkt mij alleszins een verstandige keuze. Een man met bizar veel ervaring natuurlijk! Ik hoop alleen voor je dat zijn coaching niet te gekke duur is. Ik kan mij voorstellen dat hij de hoofdprijs vraagt.

Ik geloof dat dat bij hem wel mee valt.
Scheelt dat ik geen 16 weken prep hoef te doen bij coach. naar 8-6 % krijg ik mijzelf vrij makkelijk dan vanuit daar 8 weken door zakken naar wedstrijd niveau. en vooral de posing bij inba is veel anders. dat wordt belangrijkste.
 
Ik geloof dat dat bij hem wel mee valt.
Scheelt dat ik geen 16 weken prep hoef te doen bij coach. naar 8-6 % krijg ik mijzelf vrij makkelijk dan vanuit daar 8 weken door zakken naar wedstrijd niveau. en vooral de posing bij inba is veel anders. dat wordt belangrijkste.

Super.
Prima plan om slechts voor de laatste fase coaching in te schakelen. Zolang je goed communiceert waar je staat en wat je eigen aanpak tot dusver is geweest kan hij jou mooi de laatste 8 weken begeleiden. Ik ben heel benieuwd!

Echter. Eerst maar eens knallen op die PL meet!! En wie weet gaat dat zo lekker, dat je bb laat voor wat het is! Maar goed, dat is toekomstmuziek :P.
 
Super.
Prima plan om slechts voor de laatste fase coaching in te schakelen. Zolang je goed communiceert waar je staat en wat je eigen aanpak tot dusver is geweest kan hij jou mooi de laatste 8 weken begeleiden. Ik ben heel benieuwd!

Echter. Eerst maar eens knallen op die PL meet!! En wie weet gaat dat zo lekker, dat je bb laat voor wat het is! Maar goed, dat is toekomstmuziek :P.

mwa pl vind ik best leuk om te doen maar haal meer voldoening uit de volume trainingen.
SBD blijf ik op kracht daarna erbij doen. maar meer focus op hypertrofie trainingen.
 
Training vandaag

Bench.

gister avond nog boks clinic gehad. iets in de rug bij schouderblad beetje verrekt dus dat was wat minder.

60 x 10
60 x 10
80 x 5
100 x 5
110 x 1
125 x 1 eazy op advies van collega eens geprobeerd minder warm up sets en sneller naar piek te gaan,
140 x 1 stap te groot tussen 125 en 140 maar ging opzich nog wel
142.5 tijdens set up schoot de kramp al weer in schouderblad. dus kansloze missie

100 x 8 ff pomp erop.

daarna up body gedaan
 
slechte trainings week gehad.
veel last van onderrug door hoge belasting.
Gewicht wilt ook nog niet echt zakken. dus keuze gemaakt om gewicht los te laten en te kijken waar het schip strand.
Kwalificatie hallen zal er nu niet niet inzitten,
na Sbd ook weer terug op hypertrofie training en eens kijken of ik richting de 95 kg kan gaan.
Vanuit daar weer eens kijken of ik terug het podium op gaa
 
weer eens een update.
ben meer gaan eten en gewicht zakt ineens weer zo lekker raar kan het lichaam werken.
kracht op zich wel prima, squats gaan steeds wat beter. deadliften wil alleen nog niet echt goed.
Onder rug wat overbelast denk ik zo.

aankomende 2 weken bench en squat flink knallen deadlift rustig om rug te sparen en hopen op een wonder op de wedstrijd dat deze ineens boven verwachting goed gaat,
 
weer eens een update.
ben meer gaan eten en gewicht zakt ineens weer zo lekker raar kan het lichaam werken.
kracht op zich wel prima, squats gaan steeds wat beter. deadliften wil alleen nog niet echt goed.
Onder rug wat overbelast denk ik zo.

aankomende 2 weken bench en squat flink knallen deadlift rustig om rug te sparen en hopen op een wonder op de wedstrijd dat deze ineens boven verwachting goed gaat,
Wat je stats nu? 140 bench, 220 DL en 140 SQ zoals in je onderschrift staat? Zo ja, lopen je DL's toch echt niet achter bij je squats.
 
Wat je stats nu? 140 bench, 220 DL en 140 SQ zoals in je onderschrift staat? Zo ja, lopen je DL's toch echt niet achter bij je squats.

Beste prestaties nu zijn
141 bench pauzed in training
160 Squat competitie
210 dl wedstrijd 220 training

Maar afgelopen tijd wat last van de rug gehad dus weer niet wat deadlift gaat doen
 
Gister goede Squat sesie gehad voelde eindelijk x goed

60x8
80x 8
100x6
110x6
120x6
130x1
140x 3 werkset voelde goed
150x1 easy single
 
Doe je nu zero assistance, of log je dat gewoon niet?
 
Doe je nu zero assistance, of log je dat gewoon niet?

doe veelte veel assistance haha maar log ik niet
gister na squat
nog deadlift gedaan 6 sets
daarna romainian 3 x 8
leg extension 5 x 8
leg curl 5 x 8
normaal nog kuiten 200 reps ofzo nu geen tijd voor
en wat cardio
 
Oh shiiit. Ik begrijp dat er nog volop wordt gebodybuild, hehe!
 
VAndaag goede been training gehad

Squats
60x 8
80x 8
100x5
120x5
140x 1
150x 1
155x 1
162,5x1 diepte niet tevreden
165 faal diep genoeg maar niet meer omhoog ....
 
Back
Naar boven