AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

Ik train alleen in het weekend bij de F4F en als ik zin heb om een stukje te rijden train in bij Fox Gym in R'dam (gym van mijn coach

Bevalt de nieuwe gym?
 
Wat irritant is.

Als een ecto met tering slechte form 2 erg gewilde kabels bezet houdt op een drukke avond om cable flyes te doen. Sowieso is dat de meest overschatte en overbodige oefening ever.
 
Laatst bewerkt:
Wat irritant vind.

Als een ecto met tering slechte form 2 erg gewilde kabels bezet houdt op een drukke avond om cable flyes te doen. Sowieso is dat de meest overschatte en overbodige oefening ever.

Waarom heb je dat ding dan nodig? :scratch:
 
Er moet een regel komen; 1 kabel per persoon per keer.

Hoe moet je cable crossover doen dan? :roflol:

Hebben ze daar geen apart cable station voor row/lat/biceps/triceps?
 
Ik train alleen in het weekend bij de F4F en als ik zin heb om een stukje te rijden train in bij Fox Gym in R'dam (gym van mijn coach).
Doordeweeks kan ik na werktijd op het werk trainen, geen toezicht, dus kan lekker mijn gang gaan.

Bij Maarten? Ken ik nog van mijn bodynet tijd. Hij had toch een gym opgestart met zijn vrouw?
 
Hoe moet je cable crossover doen dan? :roflol:

Hebben ze daar geen apart cable station voor row/lat/biceps/triceps?

Je moet gewoon geen cable crossovers doen. Overbodig.
 
Bij Maarten? Ken ik nog van mijn bodynet tijd. Hij had toch een gym opgestart met zijn vrouw?
Zeker, maar is onlangs verhuisd naar Alexandrium. Nieuwe gym is echt top. 7 squatracks, geweldige toestellen. Goeie sfeer. Iedereen serieus aan het trainen, veel wedstrijdatleten.
 
Als ik voor de spiegel squat of deadlift en mensen dan precies voor me gaan staan zodat ik mezelf niet meer kan zien. Niet dat ik graag naar mijzelf kijk (ja, dat ook, maar dat terzijde), maar ik moet gewoon mijzelf in de spiegel spotten.

Ik ben gauw geïrriteerd, waar ik echt slecht tegen kan is als mensen aan het fluiten zijn. Zeker bij een oefening waar ik mijn volle concentratie nodig heb. Koptelefoon op of oortjes in help wel prima.
 
Mensen die in hele groepen van 4 of meer man trainen.... Zodra ze materiaal bezet hebben weet je zeker dat dit de komende 15 minuten niet beschikbaar is....
 
Legpress volgooien met 20kg plates en dan 1 a 2 cm reps doen en gewichten erop later wanneer je klaar bent.

1. Doe gvd gewoon fatsoenlijke reps.
2. Ruim alles even netjes op.

Het wordt echt met de week erger.
 
Er moet een regel komen; 1 kabel per persoon per keer.

Best om de nek ja.:D

OT: Elke keer weer die crossfitters met hun zinloze gedraaf en gehuppel door de hele toko, daarbij meerdere setjes db's bezet houdende -want die hebben we straks nodig- gelukkig meestal de roze girlydumbells dat dan weer wel.
 
mensen die precies voor je gaan staan voor de spiegel, terwijl je juist wil zien dat je je houding goed probeert te houden.. en dat terwijl er 6 meter spiegel is zonder dat er iemand anders is..
of oudjes die op je bankje gaan zitten terwijl je ff staat in je rust en je handdoek en dumbells op of bij het bankje heb liggen..
 
Back
Naar boven