AndroidHealthClinic

Verkocht Paramount bank / incline / pull

Bezoekers in dit topic

LeonBB

Novice
Lid geworden
29 mrt 2016
Berichten
4
Waardering
1
Hoi allemaal;

Naam is Leon. Lid op de achtergrond. Niet zo heel actief meer hier. Train zelf 35 jaar en heb een eigen sportschool. Onze bestaande apparatuur gaat plaats maken voor Matrix. Inruil oude apparatuur is niet interessant. Dat nemen ze mee en gaat naar hotels in het buitenland.

Ik heb liever dat de spullen terecht komen bij mensen die thuis trainen en die voor heel weinig geld fatsoenlijke kwaliteit neer willen zetten. Spul is uiteraard absoluut niet nieuw. Paramount wordt niet meer geïmporteerd hier maar mocht je het kapot krijgen dan kom ik het gratis weer bij je ophalen. Foto's volgen.

- vlakke bank / professionele sportschoolkwaliteit ( daar leg je dus 300 plus kilo op )
- incline bank / professionele kwaliteit / zitting verstelbaar ( 300 kilo plus drukken )

- Pulley High / Low. Stack tot 92 kilo of zo .............
- Peck Deck ................. staan er twee
- seated calf ......... 50 mm schijven / onverwoestbaar
- Smith Machine ............. tja
- Leg Extensions - 2 varianten
- 45 graden Leg Press eventueel bespreekbaar / hoewel ik zéér moelijk afscheid kan nemen ....
- 4 stack station is verkocht
- hyper extension
- Scott Curl Biceps Preacher bench. Geschikt voor Coleman niveau


Verder heb ik nog enkele spullen die 16 maanden jong zijn, van LIFE MAXX, zéér goed:

vlakke bank / 2 stuks
verstelbare bank / 2 stuks
GHD inmiddels verkocht

Bekleding van enkele apparaten is slecht. Vervangen kost gemiddeld 50 Euro. Kan ik eventueel vooraf regelen. De Paramount apparatuur is tussen de 10 - 20 jaar oud. Kapot gaat uitsluitend de bekleding.

Weggeven doe ik het niet. Ik laat je echter ook niet meer betalen dan wat een opkoper er voor geeft.

Om een voorbeeld te geven. Een Paramount bankdruk halterbank kost nieuw richting 2.000.
Tweedehands levert zo'n ding tussen de 50 - 300 Euro op. Daartussen ligt dus ook de verkoopprijs.

Groetjes Leonneke
 
Laatst bewerkt:
Mocht je dumbells te koop hebben ben ik zeker benieuwd! En misschien een ophaal lokatie?
 
Mocht je dumbells te koop hebben ben ik zeker benieuwd! En misschien een ophaal lokatie?

Tja, dumbells zijn zo'n beetje de dingen die je maar 1 keer aanschaft. En schofterig duur. Dus die doe ik nog niet weg.

Óóóh shit. Ophaal locatie. Gemeente Waalre.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd naar de foto's, wellicht interesse in één van de vlakke bankjes.
 
Ik heb de GHD opgehaald bij de TS en kan bevestigen dat het topspul is wat er verkocht wordt :cool:

Thnx Leon!
 
Back
Naar boven